Far Cry Instincts

Opprinnelig skrevet av Nicholas+02.09.2005, 14.38-->
Hva syns du forøvrig om demoen, Mongis? Hvor bra fungerer dual-wieldingen? Jeg har hørt rykter om at det var litt kluss med akkurat det. Er også særlig interessert i høre om kjøretøyene.
257675​
[/b]
Det var ikke så mye dual-wielding i demoen, man kunne bare gjøre dette med pistolene mener jeg å huske. Synes måten å bla mellom de forskjellige våpenene er håndtert relativt dårlig, eller litt knotete som du selv sier. Man bruker d-paden for å bla, nærmere bestemt venstre og høyre knappene. Når det gjelder feller og slikt bruker man hvite/svarte knappen. Det er i grunnen ikke så gale, men det kunne vært løst på en litt mer hendig måte synes nå jeg. Jeepen var tilgjengelig i demoen, og denne gledet jeg meg til å teste. Det virket svært vanskelig å styre denne ut ifra videoene, siden det er mulig å både kjøre og skyte samtidig selv. Dette var løst på den måten at du styrer jeepen ved å trykke venstre stikke fremover, og den minste bevegelse til venstre/høyre resulterer i at bilden svinger. Selve våpenet styrer du som vanlig med høyre stikke og høyre trigger. Dette fungerer bedre enn jeg hadde trodd.

Håper dette var greie svar på dine spørsmål. :)

<!--QuoteBegin-Revan
@03.09.2005, 12.10
Noen som vet om demoen til Far Cry: Instincts har kommet ut i OXM i Norge?
257921​
Før kunne man sjekke forsiden på OXM på Narvesens nettsider, men det er litt vanskeligere nå idag siden man ikke kan zoome opp bildet og lese hvilke demoer som er tilgjengelig på det aktulle bladet. Sjekk heller ut Hjemmsiden til UK OXM, det er det samme bladet som kommer ut her i Norge mener jeg.

Takk. Det var ikke FCI-demo med denne måneden.. Men vet du om noen andre sider som den franske spill-siden du linket til, der noen har filmet singleplayeren?

Kan også kjøre båt og ha dual-wielding med machine guns.
Bladet kom 1 september i england med demo.Tar 2-3 uker til før bladet er hos Narvesen.
Vil annbefale de som kjøper bladet ofte om å abonnere......er ca halvpris i forhold til Narvesen + at bladet kommer 3-4 uker før Narvesen får det.

Hvordan fungerer Dual Wielding? Vet at du plukker opp en til pistol/SMG med D-paden, men hvordan fungerer to våpen i praksis i FCI? Det er slik som i Halo 2, at man trykker på triggeren til våpenet man skal skyte med?

Opprinnelig skrevet av Revan@04.09.2005, 22.41
Hvordan fungerer Dual Wielding? Vet at du plukker opp en til pistol/SMG med D-paden, men hvordan fungerer to våpen i praksis i FCI? Det er slik som i Halo 2, at man trykker på triggeren til våpenet man skal skyte med?
258371​
For og si det kort og godt, ja. Selve skytingen foregår slik ja :)

Se for øvrig min forrige post også.

Opprinnelig skrevet av Revan@05.09.2005, 14.56
Mongis, jeg leser alltid postene dine. Men du nevnte ikke så mye om Dual Wieldingen.
258461​

hmmm...sjekk en gang til. Det er ikke akkurat så veldig mye å si om dual wielding.

Opprinnelig skrevet av Xbox.best@02.09.2005, 15.54
er meget imponert over demoen,spesielt grafikken og "friheten" i spillet er topp.
Synes ikke dual-weapon fungerer så bra her som i Halo2 men så er dette bare en demo da.
Har egentlig ikke noe negativt å si om demoen i det hele tatt.........eneste bugs jeg har sett er når man prøver å skyte ned helikoptre.
Har testa en del demoer opp gjennom årene og denne er definitivt den lengste demoen jeg har prøvd.....tok meg nærmere 2 timer å komme igjennom.Men så er ikke jeg av den typen som bare rusher igjennom fortest mulig heller.
Hvis dette spillet blir bra online så er dette en sterk utfordrer til "beste FPS på xbox ever"
257705​
Hvordan fungerer Dual Wieldingen da? Hvorfor er den ikke like bra som i Halo 2?

Det er egentlig ikke så mye å si om dual-wieldigen, men den fungerer i hvert fall slik at når du plukker opp et våpen som du har fra før av, som for eksempel en ny pistol, så dukker den opp i den ledige hånden. Skal du forandre tilbake til en(1) pistol, må du bla med d-paden. Det er den man bruker for å bla mellom de tilgjengelige våpenene. Så med andre ord er det et helt annet system enn i Halo 2 der det bare er å plukke opp/kaste fra seg våpen. Lurer dere på noe mer, må dere spørr mer spesifikt. :)

Ok, lurer på noe.. Hvordan funker oppdragene i FCI? Hva skal man gjøre? Bare utforske hele øya? Håper du vet noe om det.

D

Deleted member 91

Gjest
Og Mongis, hvor mange sandkorn er det i Sahara? Vet du noe om det, eller?

Opprinnelig skrevet av Revan+05.09.2005, 19.08-->
Ok, lurer på noe.. Hvordan funker oppdragene i FCI? Hva skal man gjøre? Bare utforske hele øya? Håper du vet noe om det.
258533​
[/b]
I demoen fungerer det slik at du, Jack Carver, snakker med en eller annen fyr som forklarer deg hva du skal gjøre. Jack har en eller annen slags plugg i øret, slik at han kan kommunisere. Med hvem har jeg ikke fått med meg. Når du har gjort det aktuelle oppdraget, kommer han med oppdatering. Utforske øyene kan du gjøre når som helst egentlig.

Er det flere spørsmål, så er det bare å fyre løs. Jeg er til deres disposisjon.

<!--QuoteBegin-Nicholas
@05.09.2005, 19.11
Og Mongis, hvor mange sandkorn er det i Sahara? Vet du noe om det, eller?
258535​
I følge denne siden(se spørsmål 31582) er svaret 10^25 sandkorn i Sahara :)

Nå er det ikke lenge igjen, folkens! En knapp uke til vi alle sitter hjemme og lager våre egne tropiske baner. Det som egentlig er litt genialt, det er at du ikke kan klage på utebanene i Far Cry: Instincts. For det første, så er de forhåndsinstallerte banene så store at det ikke blir noe problem. Og for det andre, så kan du lage dine egne baner.

Her finner du 12 sider med FCI-videoer, mange in-game. Videoen Multiplayer 8 og Multiplayer 2 på side 12 er fra banen jeg har vist bilde av over.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, faen, feedback plix. Jeg er veldig usikker på om dette er noe å skaffe seg. Forventningene mine har dubbet litt av, spesielt nå som Live-abonnementet mitt går ut. I tillegg syns jeg fortsatt selve gameplayet og våpnene ser litt sketchy og ubalanserte ut i forhold til f.eks Halo 2. Men det gjenstår å se om jeg tar feil eller ikke, antar jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis det er mye det samme som Far Cry til PC ville jeg latt gamla sitte i gyngestolen sin enn så lenge.
For PC-versjonen var ikke så mye å kaste henne i veggen for, gitt.

Bare en liten headsup: Ser ikke ut som at FCI støtter multiplayer Live/System Link slik som for eksempel Halo/Halo 2. Med andre ord så er det bare 1 som kan spille, for skjermen kan ikke deles til andre. Jeg tok med headsettet mitt og full pakke, og besøkte en kompis av meg som har skaffet spillet. Planen var å spille FCI hele kvelden online, men så viste det seg at det var vanskelig å få til sammen. Spilte noen timer mot hverandre lokalt, før vi deretter skiftet vi over til Halo 2.
Førsteinntrykket er at dette ikke er noen Halo-killer, men morro med litt avlastning. Kommer til å spille dette mye mer på egenhånd. Litt synd, siden jeg oftest spiller online sammen med kompiser på projector eller samme tv.

Opprinnelig skrevet av Mongis@25.09.2005, 02.02
Bare en liten headsup: Ser ikke ut som at FCI støtter multiplayer Live/System Link slik som for eksempel Halo/Halo 2. Med andre ord så er det bare 1 som kan spille, for skjermen kan ikke deles til andre. Jeg tok med headsettet mitt og full pakke, og besøkte en kompis av meg som har skaffet spillet. Planen var å spille FCI hele kvelden online, men så viste det seg at det var vanskelig å få til sammen. Spilte noen timer mot hverandre lokalt, før vi deretter skiftet vi over til Halo 2.
Førsteinntrykket er at dette ikke er noen Halo-killer, men morro med litt avlastning. Kommer til å spille dette mye mer på egenhånd. Litt synd, siden jeg oftest spiller online sammen med kompiser på projector eller samme tv.
263762​
Sukk ja, det samme her. Men ser man vekk ifra det og du sitter med et dritbra online spill. Med andre ord så sløser jeg tiden min på å skrive her akkurat nå :p

Opprinnelig skrevet av Mongis@25.09.2005, 02.02
263762​

testa far cry på xlink og xbc i går........blir for masete for meg,alt går veldig fort