Opprinnelig skrevet av Nicholas+02.09.2005, 14.38-->
Det var ikke så mye dual-wielding i demoen, man kunne bare gjøre dette med pistolene mener jeg å huske. Synes måten å bla mellom de forskjellige våpenene er håndtert relativt dårlig, eller litt knotete som du selv sier. Man bruker d-paden for å bla, nærmere bestemt venstre og høyre knappene. Når det gjelder feller og slikt bruker man hvite/svarte knappen. Det er i grunnen ikke så gale, men det kunne vært løst på en litt mer hendig måte synes nå jeg. Jeepen var tilgjengelig i demoen, og denne gledet jeg meg til å teste. Det virket svært vanskelig å styre denne ut ifra videoene, siden det er mulig å både kjøre og skyte samtidig selv. Dette var løst på den måten at du styrer jeepen ved å trykke venstre stikke fremover, og den minste bevegelse til venstre/høyre resulterer i at bilden svinger. Selve våpenet styrer du som vanlig med høyre stikke og høyre trigger. Dette fungerer bedre enn jeg hadde trodd.
Håper dette var greie svar på dine spørsmål.
<!--QuoteBegin-Revan@03.09.2005, 12.10
Noen som vet om demoen til Far Cry: Instincts har kommet ut i OXM i Norge?
Hva syns du forøvrig om demoen, Mongis? Hvor bra fungerer dual-wieldingen? Jeg har hørt rykter om at det var litt kluss med akkurat det. Er også særlig interessert i høre om kjøretøyene.
257675
[/b]
Håper dette var greie svar på dine spørsmål.

<!--QuoteBegin-Revan@03.09.2005, 12.10
Noen som vet om demoen til Far Cry: Instincts har kommet ut i OXM i Norge?
257921