Far Cry [PC]

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#1
Jeg mener å ha sett et far cry enme før, men da jeg søkte etter det så fant jeg det ikke. Så da lagde jeg likegodt et nytt et.

Spillet har fin grafikk og alt det der, moro er det også. Jeg burde vel ha skrevet en mer utfyllende post, siden dette er første post i emnet, men jeg går rett på sak. Jeg trenger hjelp, jeg står helt fast. På Boat banen, nr 14 tror jeg det er. På denne banen skal du sprenge en båt. Når du har gjort det så kommer det et skikkelig mongo helikopter for å skyte deg ned. Du må da skyte ned helikopteret før det skyter ned deg. Men dette er klin umulig. Båten synker og etterhvert så ligger du ivannet og da har du ikke mulighet til å skyte. Helikopteret tåler også alt for mange skudd fra rocket laucheren og du mister alt for mye om du blir skutt. Hva faen skal jeg gjøre for å skyte det helvetes helikopteret? :evil: :angry:
 
#2
Vet ikke om det er noe fasitt svar på det der. Det jeg gjorde var å løpe helt opp til toppen av båten og fyrte løs med raketter på helikopteret. Gjemte meg bak den masta der eller hva jeg skal kalle det, og lærte meg hvor jeg måtte sikte for å treffe når det var i bevegelse, for så å titte frem å skyte når jeg så en åpning. Husker ikke hvor mange raketter som måtte til.

Det her handler bare om å prøve og feile, det er ikke noe hokus pokus, bare prøv til du klarer det og lær taktikker underveis.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#3
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Fullstendig lykkerus. Etter millioner av forsøk har endelig det forpulte helikopteret gått til helvete :D
Takk thagen. Jeg tenkte aldri på å gå til masta for å skyte ned helikopteret. Jeg sto helt foran i båten og brukte ankerkjettingen som cover. Noe som fungerte veldig dårlig. Boat oppdraget var kanskje noe av det vanskeligste i hele spillet, vil det komme vanskeligere ting? ;)


Høhø, jeg er foresten veldig teit. Litt lenger ned på siden finnes det allerede et Far Cry emne. Ergo, søkemotoren her på forumet suger.
 
#4
Å ta ned det helikopteret var noe av det jeg slet mest med. Var vel en plass til jeg hadde litt trøbbel mot slutten men ellers så var det ikke noen eksepsjonelt vanskelige partier.
 
#5
syntes ikke det var så vansklig, gjemte meg bak de svære containerene og fyrte løs enn ti rakketter, np:D
 
#6
Opprinnelig skrevet av The Creature@06.04.2004, 17.40
syntes ikke det var så vansklig, gjemte meg bak de svære containerene og fyrte løs enn ti rakketter, np:D
Uten å se stygt på det og skrike litt i tillegg? Det måtte jeg iallefall som ekstra fra min side får å gi smekk..
 
#7
behøvde ikke akkurat det, brukte to forsøk elns..
 
#8
jeg sliter alvorlig med det siste brettet her. det er jo umulig!! jeg skal opp den vulkanen med bilen, men jeg blir jo drept uansett! *sob* *prøve hardere*
 
#11
er det ikke difficulty settings i det spillet? jeg liker å spille alle spill på hard... da varer de lengre. så kan mann spille easy når mann kjeder seg å bare vil leke seg...

har bare spilt demo av farcry...
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#12
Jo, det er vanskelighetsgrader i Far Cry også, men jeg tror du skulle fått kjørt deg godt hvis du skal gjennomføre det på hard. Jeg sliter på medium. :rolleyes:
 

SHDR

Gullmedlem
#13
... Derimot er det enkelte partier der fienden har uendelig mye bedre posisjon enn deg, og *DA* er det litt slit, ettersom AIen er litt for lur for sitt eget beste.

"Jeg er så JÆVELIG smart at jeg klarer å skjønne at jeg skal lobbe granater inn gjennom den døren der jeg egentlig ikke helt vet at du er, og vet du? Den granaten treffer deg uansett :D"

Ellers er det en nytelse ja. Ingen tvil om det.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#14
Opprinnelig skrevet av Sheffield@05.04.2004, 20.32
Jeg mener å ha sett et far cry enme før, men da jeg søkte etter det så fant jeg det ikke. Så da lagde jeg likegodt et nytt et.

Spillet har fin grafikk og alt det der, moro er det også. Jeg burde vel ha skrevet en mer utfyllende post, siden dette er første post i emnet, men jeg går rett på sak. Jeg trenger hjelp, jeg står helt fast. På Boat banen, nr 14 tror jeg det er. På denne banen skal du sprenge en båt. Når du har gjort det så kommer det et skikkelig mongo helikopter for å skyte deg ned. Du må da skyte ned helikopteret før det skyter ned deg. Men dette er klin umulig. Båten synker og etterhvert så ligger du ivannet og da har du ikke mulighet til å skyte. Helikopteret tåler også alt for mange skudd fra rocket laucheren og du mister alt for mye om du blir skutt. Hva faen skal jeg gjøre for å skyte det helvetes helikopteret?  :evil:  :angry:
Hehe, jeg slelv slet hardt med det brettet der...... Men det med og gjømme seg bak mastene og kjettingen funket ikke helt her. Så jeg kom en en annen glimrende i det om og svømme mot land :thumbsup: Så jeg svømte da til en liten øy eller kant nærme land og gjømte meg der bare bak et tre :p Så ikke det dumme helikopteret kunne treffe meg så mye, selv jeg traff det hele tiden omtrent.

Men jeg har nå kommet meg til muligens siste sted på øya, i den store vulkanen....

Og spillet er en ren nytelse og spille med en herlig grafikk, selv om jeg nesten kunne ha klart meg uten de monsterene som er med, særlig de små som hopper på deg og dreper deg fort som bare det :(
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Hmm nå trenger jeg seriøst hjelp her, åssen kommer man til han dere Doyle fyren som man ska drepe?? Jeg sliter med og komme forbi alle de monsterene som er ved den vulkanen og den halve ringen rundt der. jeg kommer aldri helt over, så jeg lurte på om dere har noen triks der?? Må bare nevne at jeg spiller på den miderste vanskeligstgraden i spillet som heter Challengs eller noe.
 

Endre

Ødela forumet
#16
Opprinnelig skrevet av Sheffield@05.04.2004, 20.32
Jeg mener å ha sett et far cry enme før, men da jeg søkte etter det så fant jeg det ikke. Så da lagde jeg likegodt et nytt et.



Jeg måtte bare...

Har ikke testet Far Cry enda, men skal nok skaffe meg det rimelig fort, så kan jeg bidra mer positivt i emnet her. :p