[X360] FEZ (nei, ikke flyplassen i Marokko)

Kleevah

Livsfarlig amatør
#41
Rimelig sikker på at Valve ikke tar seg betalt for patching, hvertfall ikke for indiespill.

http://www.thesixthaxis.com/2012/07/19/polytron-wont-fix-fez-patch-blames-microsoft-for-certification-costs/ skrev:
Had FEZ been released on Steam instead of XBLA, the game would have been fixed two weeks after release, at no cost to us.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#42
Ble nysgjerrig så tittet mer rundt, skaperen av Fez (Phil Fis) gjør ikke intervjuer lenger men var med på en keynote i Barcelona for ikke lenge siden og såvidt jeg har skjønt inngikk de avtalen med Microsoft for over fem år siden da spillet skulle lages så tipper de fikk no starthjelp for tidsekslusivitet, ellers verdt å merke seg de fikk gi ut den første patchen gratis.

Artikkel her og video fra konferansen under



Men, jeg er helt sikker på at Shadar vet noe greier her, det jeg har lest hittil er ganske ensidig.
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Microsoft skrev:
Polytron and their investor, Trapdoor, made the decision not to work on an additional title update for Fez. Microsoft Studios chose to support this decision based on the belief that Polytron/Trapdoor were in the best position to determine what the acceptable quality level is for their game. While we do not disclose the cost of Title Updates, we did offer to work with Trapdoor to make sure that wasn't a blocking issue. We remain huge fans of Fez.
:ras: