FF-ordlisten

T

Taijpei

Gjest
#41
Yenke Ronso broren til brian... husker ikke om han også er broren til guarden til Yuna
 
#42
Zell

En av hovedpersonene i FVIII. Han bruker sine steinharde never som våpen.
 
#44
Ja. :smartass:
 
#46
Opprinnelig skrevet av Soth@26.03.2004, 15.09
Auron, den kuleste personen i hele ffx
Damn Right you are!

Bevelle

Sted i FFX der [#SPOILER#]Yuna og Seymour egentlig skulle gifte seg.[#SPOILER#] Stedet blir også voktet av den gigantiske dragen Evrae.
 
#51
Flash of Steel

En av de vanskeligste Garment Gridene å få tak i i FFX-2. Hvis jeg ikke husker feil må man få begge de to minigameaktørene på Calm Lands opp til publisitetsnivå 5, noe som, lildt sagt, er en god del jobb.
 
#52
Guado.

En spesiell rase med lange fingre og egne tradisjoner osv. Blant annet Maester Seymour var halvt Guado, og Maester Jyscal var helguado.
 
#53
Healing Wind

Aeris første level 1 Limit Break. Den deler ut et lite antall HP til alle medlemene.
 
#54
Unnskyld for unødvendig posting, men jeg vil minne om regel nr. 3 som står på første side i emnet.
 
#57
Opprinnelig skrevet av Rube@26.03.2004, 23.15
Unnskyld for unødvendig posting, men jeg vil minne om regel nr. 3 som står på første side i emnet.
Jeg orket ikke vente med innlegget en time. Er vel ikke så nøye at det skal gå på minutter?
 
#58
Jecht Sphere

En spesiell kule som inneholder filmsnutter fra reisen til High Summoner Braska, Auron og Jecht.

Edit: veit, og jeg beklager. Missa vel på en eller annen måte den regelen når jeg leste gjennom reglementet.
 
#59
Killer Hound

En fiende fra Final Fantasy X-2. Denne fienden er av ulvefamilien, som navnet antyder. Man finner Killer Hound på Bikanel Island.


CloudGal: Jeg antydet egentlig først og fremst til Alice som hadde 3 poster på en dag. Taijpei er ikke mye bedre, men han er vel bare dum.
 

EagleJin

Bear Necessity
#60
Lunar Cry, FFVIII -
Kort sagt en hendelse der monstre fra månen trekkes mot et punkt (lunatic pandora) på jorden.