FF-ordlisten

Ronso noen menneskelignende dyr med horn. Fra X og X-2.
 
Vaan - FFXII stjerna muligens homo, men får håpe han er bra.
 
W-Magic

Gjør at du kan bruke to magic på en gang. (FFVII)

--------------------------------------------------------------------

Og så var det den berømte Xen igjen. Nå har jeg ikke peiling.
 
ok hva er det meningen at vi skal gjøre nå?? Det kan jo umulig være mere på bokstaven x. Det eneste jeg kan tenke meg er vel X-ray som jeg mener har blitt brukt i et av spillene.
 
Kunne du være snill å gjøre deg sikker før du absolutt måååå poste?
Vi har da ikke solitz på forumet for ingenting? Og CloudGal virker i det Xtakulære hjørnet for tiden. Just wait og se, they vill answar!

/me speaking verymery flott eenlish!
 
XCannon

Fiende fra FFVII. Har fire angrep Search, Target, Countdown, og Dragon Cannon. Er ganske sterk og har mye liv. Svakhet: Lightning. :moon:
 
Muh'fucks Alice.. Jeg hadde jo en klar.. :blink: neida.. bruker den heller neste gang da.. Får ta neste jeg da..


Yaibal - Final Fantasy X/X-2
En forstyrret liten morsom gutt. I X-2 så er han en kriger av Youth League, som utfordrer Yuna på et av missionene... Ikke så mye å si egentlig...
 

EagleJin

Bear Necessity
Zemselet. FFVII -
Hvit, rund Fiende. Ligner på en forvokst Cait Sith med vinger.
 
Alcyone.

Fiende i Sanubia Desert, FFX.
Er flyvende, kjapp og vanskelig å treffe, men er svak for magi, særlig ild. Når den angriper kan den gi fra seg darkness til offeret.
 
Dinonix

Fiende i Kilika Jungle, FFX. Er hurtig og altfor kjapp for de fleste. Prøv å utrydd den kjapt for å unngå skade. Er rimelig svak mot blizzard angrep.
 
Fabul

Et sted i Final Fantasy IV. Lagmedlemmet og munken Yang kommer fra denne byen som fungerer som en borg. Yang er lederen for munkene i byen, men kongen er igjen hans overordnede. Ved et tilfelle av Final Fantasy IVs hendelesesforløp må du beskytte Fabul mot Golbez' angrep.
 
Gravity en magi type.

Catoblepas et monster

Claviat en rase i ff:cc

Yukes en rase i ff:cc

Lilties en rase i ff:cc

Selkies en rase i ff:cc