FF-trivia

Opprinnelig skrevet av Triel@23.06.2004, 16.53
Riktig, Egle.

Redigert: Egle var før deg, Tyrion. Dessuten redigerte du inn 8,77 etter at jeg hadde skrevet dette innlegget.
Du loker. Se på tidspunktet. jeg skrev mitt innlegg 16.51 og du skrev inn 16.53.

Men ok, Egle med nytt spørsmål.

Opprinnelig skrevet av Tyrion+23.06.2004, 16.59-->
<!--QuoteBegin-Triel
@23.06.2004, 16.53
Riktig, Egle.

Redigert: Egle var før deg, Tyrion. Dessuten redigerte du inn 8,77 etter at jeg hadde skrevet dette innlegget.
Du loker. Se på tidspunktet. jeg skrev mitt innlegg 16.51 og du skrev inn 16.53.

Men ok, Egle med nytt spørsmål. [/b]
Di skrev 8,22 eller noe slikt, og så redigerte du det til '77.

dette er til spørsmålet om hvem faren til sephiroth er.
dere sa at det var hojo....DET ER DET IKKE!
det er vincent valentine.....
det får man vite når man får den siste limit breaken hans....
tullinger...

edit:dette er på første side...

.håper noen av dere har lagt merke til dette...

Haha det var det jeg visste, skrev det egentlig i et innlegg i går natt, men var ikke sikker så jeg sletta det. Det er for mange likheter mellom Vincent og Sephy til at det kan være tilfeldigheter.

Det ser om Egle ikke er på Forumet lenger, skal vi da gå får mitt spørsmål?

Beklager min senhet, var og spiste litt, jeg.

Dette spørsmål er sikkert stilt flere ganger før i de tidligere triviaen. Menmen.

Spørsmål 25:

Hvor mye HP har Emerald Weapon og hvor mange AP, Gil og Exp får man av å slå ham?

Soppe: Sjekker du Gamefaqs? Sist jeg leste i dette emnet så jeg nemlig at du sa du ikke husket, men trodde HP'en var 6 000 000. Er det ikke litt besynderlig at du plutselig kan alle svarene?

Emerald weapon er under havet... Med ubåten kan du treffe den.

Det er enten den som flyr rundt og du måå kræsje i med Airship eller så er det den under vann.

Han må seff sjekke en walktrough for å få tak i slike svar som det der. Ingen som husker alt det der i hodet

Ja den er under vannet, men i hvilket område.

jeg brukte FAQ etter å ha tippa rett HP, men jeg skriver faktisk en sånnen"guide" hvordan du skal ta de der våpenene som jeg skal legge ut på sia mi senere!

:S Jeg fant den hvertfall tilfeldig en gang. Er kanskje ikke så langt fra Junon?

HERREGUD! Poenget med Triviaen er at man skal ta det fra sitt eget hode. Om du ikke har kopiert alle sidene på Gamefaqs og klarer å lese sidene inne i hodet ditt (Noe jeg betviler...) er det ikke meningen å sjekke. Capiche?

... Samme om du har skrevet det før, så lenge du ikke husker det. Jeg så den første utgaven av posten din, Soppe. Der sa du du ikke husket det. Dine egne nettsider er fullt så ulovlige å sjekke som GameFAQs... <_<

Faen, nå er jeg irritert...

Ok, så det er ikke lov med "notater", uansett så har jeg bare brukt mine egne skreve ting en gang før å det var når jeg skulle fortelle historien om Vincent, å da skreiv jeg at jeg hadde brukt min egen side, å det var ingen som klagte da!

Yay!

Spørsmål 27
Hvordan kommer man seg opp til Shinra-delen av Junon uten å bruke heisen? (You know... The alternative way...)

Du mener altså at om ingen kommenterer en ting, er det automatisk lovlig? Hva om jeg stjeler lommeboken din og ingen kommenterer det? Er det dermed lovlig?