FF-trivia

Opprinnelig skrevet av Sisamez@23.06.2004, 18.58

Du mener altså at om ingen kommenterer en ting, er det automatisk lovlig? Hva om jeg stjeler lommeboken din og ingen kommenterer det? Er det dermed lovlig?
Jeg fikk svaret godkjent, ved å bruke det.

Hvor finner du Yuffie

Jau, jeg er usikker selv. Jeg har møtt henne rett utenfor Temple of the ancients, blant annet. Husker ikke de to andre skogene nøyaktig, men mener det var en rett utenfor den byen der foreldrene til Zack bor...

Spørsmål 29
Hvor mange byer ligger ute på mindre øyer? Hvilke? (Det vil si byer som ikke er på ett av de tre kontinentene.)

Wutai og Mideel er det vel?

Edit: Unskyld for at jeg brukte noe jeg har skreve selv før fordi jeg ikke husket helt det der med Emerald weapon!
Poenget var at man skulle ta ting fra eget hode, og sånt sett var spørsmålet dårlig. Det oppfordret nærmest til at man skulle sjekke Gamefaqs.

C

Crizpy

Gjest
Det står forsåvidt ikke en dritt om at det ikke er lovelig med hjelpemidler, men jeg regner med at det ikke brukes så ofte. Er det virkelig så galt å bruke det når folk spør om hvor mye HP Emerald Weapon har, så kan 99.999999% ikke svare på det, for det er faen meg ikke lett å finne ut.
Er det så farlig, får du redigere det inn i førsteposten, Sisamez.

Driver å teller poeng nå. oppdateres så fort som mulig.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Triel+23.06.2004, 19.57-->
<!--QuoteBegin-soppe
@23.06.2004, 19.54
Gi litt hint, så får vi kansje kåret en vinner i kveld  ^_^
Det sitter så klint fast på hjernen min at noen andre også burde kunne det.

Driver å teller poeng nå. oppdateres så fort som mulig.
Konkurransen er ikke over enda. [/b]
Nei, men vinneren er ganske klar. Og jeg redigerer inn det siste poenget etter det. Gidder ikke å sitte å vente på at det skal bli ferdig.

Når spørsmålstilleren husker svaret selv, må jo han/hun få lov til å stille spørsmålet. Kan du ikke svaret, lar du være å svare eller eventuelt tipper. Så kan spørsmålsstilleren eventuelt gi hint hvis det blir for vanskelig. Går det lengre enn én dag, eller 3 dager som det var på den forrige triviaen, får han/hun stille nytt spørsmål. Det funket i hvert fall greit på den forrige triviaen.