FF-trivia

Jeg kan vel si at det er selve "eksamenoppgaven" til SeeD-medlemmene. Oppdraget skal gjennomføres i Dollet hvor SeeD-medlemmene skal jage Galbadia-soldatene unna sentrum og opp i fjellene.

Redigert: Herregud, dette emnet er altfor aktivt ... <_<

I FFVII skal du bruke "draw" på den andre bossen, jeg husker ikke helt hva den heter, men du finner på toppen av komunikasjonstårnet i Dollet.

Godkjent?
:kos:

Jeg vil gjerne skyte inn og si at sjefen heter Elvoret. Får jeg stille nytt? Neivel.

Redigert: Ops, glemte at du også kan trekke den fra Tri-Point, en flygende jævel i Ultimecias Castle.

Redigert for andre gang: Siden jeg la til det, får jeg vel komme med et nytt spørsmål? Neivel.

Et sted som heter Centra Ruins.

Det ligger litt øst for Edea's hus. Man må løpe igjennom ruinene for å så finne Odin. Der må man sloss mot ham. Vinner du, får du ham. Du har også tid på deg når du sloss mot ham. Taper du.. vel, da taper du!

Hm. (Jeg er den største Final Fantasy VIII freaken man finner i mils omkrets. Spesielt her som jeg bor)

Hva får man av Pupu om man slår ham ned istedet for å gi ham tingene han ber om?

Nei, dessverre. :p

Spørsmålet var

kanskje litt dårlig formulert.

"Om man dreper ham" hadde kanskje vært

bedre, men jeg vet ikke om man dreper ham. o___O

Redigert: Seriøst ingen som vet

dette? *skuffa*