FF-trivia

Tja, nå må du ikke forhaste ting her. Du kan faktisk bestemme hvem du vil snakke med først. Enten de tre barna eller de to jentene. HAH! Min tur!
 
Ok, nå skjedde det mye på en gang her, men siden jeg til slutt svarte "blitsball posse-en", altså noe som ikke er kjønnsbetinget sier jeg at det er min tur.


# 29 - Når er første gang du kan skaffe deg Banishing Blade?


Edit: Tihi, vi fortsetter med dette spørsmålet.

Fenrir: FEIL!

Alice: Riktig, men jeg vil vite når du første gang kan ha tre slike spheres!
 
Du må ha tre Jecht Spheres, må du ikke? Det spørs vel hvilke du tar...

Du får en etter spherimorph, etter det er det opp til deg å velge hvilke spheres du vil ta for å få tre tilsammen.
 
Angående poengfordelingen til forrige spørsmål:

«Det bør vel være jentene som er opptatte (...)»

Pøh, Ruben, sitatet sier noe annet. Jeg får poeng! :flau:
 
Hmm, faen. Skjer for mye på en gang her. Nå dreit jeg meg ut totalt. I farta her glemte jeg helt hele Spherimorph-saken, og tenkte at man kunne samle spheres helt fra starten. Så... Det vil si at vi har et ordentlig problem siden vi ikke kan få noe reelt svar på spørsmålet.

Balle. Ideer?
 
Ja, jeg tar poenget. Mitt svar er jo riktig, du får Banishing Blade etter å ha tatt tre Jecht Spheres.

Redigert:

Det er tross alt da du får Banishing Blade.
 
Usjda, detta var dumt. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg klarte å drite meg ut på dette.

Hmm, forstår egentlig tankegangen din, Alice. Siden jeg dreit meg ut på spørsmålet så var det vel egentlig du som gav det mest korrekte svaret: At man kan få det når som helst etter at man har slått Spherimorph.

Så, med mindre noen dreper meg, gir jeg poenget til Alice.

Helvete, jeg er stressa nå.
 
Nei, bare fordi jeg er din nemesis, Alice, betyr det ikke at du skal bedrive uærlig spill her. Jeg hadde rett på samme måte som du svarte rett på spørsmål #29.

Redigert: What the fuck is up with sletting av innlegg? >_<
 
Tro meg, det er jeg og. Anyways... Iiik! Siste spørgosmål!

#30 - Hvor finner du Yojimbo, Anima og Magus Sisters? Forklarelse på hvordan man får tak i dem trengs ikke, bare hvor de befinner seg.

Fenrir:

Jeg er bad til å slette får å få folk i en pinlig situasjon ^_^
 
Man får Yojimbo innerst i Sunken Cave.
Magus Sisters får man inne i Remiem Temple.
Anima får man i Baaj Temple.
 
*sukk*


Fenrir var først, han fikk poenget, blablabla.

På en annen side, så skrev du anime! Aha!!! Uhm... Ja.


-----------
Redigert:


Og der var FFX triven slutt!