FF-trivia

Da trengs det en tie breaker. Ideer til hvordan denne skal foretas best mulig? Kan sette opp en spørsmålsrunde med flere spørsmål der den med flest riktige vinner. Best av 5, eller så. Eventuelt bruke spørsmål meg alternativer.
 
Ok, oppsummering:

Det ble en umåtelig jevn kamp mellom Alice og meg. Og hvem som vant av oss to, er faktisk veldig vanskelig å si uten deres vurdering. Det har seg nemlig slik at jeg vinner hvis jeg fikk poeng for rett besvarelse på spørsmål #28. Hvis Ruben imidlertid fikk poenget (hvilket han egentlig ikke burde, ettersom han glemte en viktig faktor), er det likt mellom Alice og meg.

Nå vet jeg hva Alice kommer til å mene om dette her :)P), men hva med dere andre?
 
Nja. Ville det ikke vært noe med at du hadde hatt et poeng mindre, fordi du da måtte stille ett av de avgjørende spørsmålene? Eller surrer jeg nå?



Redigert:

Ja, stol på mannen under. :flau:
 
Jeg mener at det blir litt mye pirk med det du prøver deg på her. Når jeg til og med rundet av innlegget med et mer inkluderende begrep synes jeg ikke at du burde få poenget. :$
 
Opprinnelig skrevet av Alice@05.09.2004, 20.07
Nja. Ville det ikke vært noe med at du hadde hatt et poeng mindre, fordi du da måtte stille ett av de avgjørende spørsmålene? Eller surrer jeg nå?
98570​
Vel, siden du svarte korrekt på spørsmål #29 - altså det neste spørsmålet -, spiller det ingen rolle. Noen andre innvendinger?

Rube: Selvsagt er det pirk, men rett skal være rett. Dessuten ble jeg snytt for to poeng under FFX-triviaen. :p

Men! Hvis dere kommer på en innovativ og spennende tie breaker, skal jeg resignere.
 
Og du har en stygg hale, så din stemme teller ikke! :p

MAPSSPAM

Redigert: Siden jeg skal ringe noen straks, må vi få en "årnings" på dette innen fem minutter. Hvis ikke faller avgjørelsen først i morgen.
 
Blir vel 2-0 i min favør uansett. Og det er jo uavgjort. Du er bare inmari k33n på seieren, som jeg synes bør avgjøres i en tie break.

------------------

Føler meg litt som Tetsuo i Akira nå. LITT confused lzzm.
 
Nå kommer det så mye drit og spam her at jeg tror jeg skal stenge emnet i en liten stund. Kommer ikke noe ut av dette uansett. Fenrir, Alice og jeg finner ut av en løsning via MSN, så åpner jeg emnet når vi har blitt enige om noe og ting har roet seg.

 
Vi hadde tenkt å gjøre det slik, ja. Det var noen uoverensstemmelser angående hvordan vi skulle avgjøre dette: Fenrir ville ha langsvar, Alice ville ha quiz. Men etter mye om og men fant vi ut at vi skal ta en spørsmålsrunde – på MSN av alle banale steder.

Jaja, vi skal prøve å avgjøre så snart som mulig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hva skjer etter FFX-triviaen? Jeg foreslår en trivia for SNES-spillene.
 
Fenrir og jeg har snakket om dette. Vi har ikke funnet ut noe med sikkerhet, men det later til at vi tar en FFX-2-trivia først. Deretter tror jeg vi skal ta en trivia om NES-spillene, så en om spillene til SNES. Etter det igjen, skal vi nok ta en konkurranse som omhandler Tactics, FFTA og FFCC (kanskje også Mystic Quest?).

Høres det nogenlunde greit ut?