FF-trivia

6 Marlboro tentacles
6 Steel Pipes
6 Remedy+

+Salomon ring som du finner ved Tears Point

Riktig?

Opprinnelig skrevet av soppe@24.06.2004, 17.57
Ja det er godkjent, men spillet heter FF VIII! Det er bare FF VIII spørsmål denne runden. :)
Jeg mente "FF VIII", det var en stygg/slem/teit/ond tastefeil...

Opprinnelig skrevet av Agahnim+25.06.2004, 04.57-->
<!--QuoteBegin-soppe
@24.06.2004, 17.57
Ja det er godkjent, men spillet heter FF VIII! Det er bare FF VIII spørsmål denne runden. :)
Jeg mente "FF VIII", det var en stygg/slem/teit/ond tastefeil... [/b]
Det var egentlig det jeg tenkte, men for at de som ikke har vert på den nye driviaen kunne se at det bare var ett spill hver runde! ^_^

Spørsmål #14

Hvor mange fiender må man drepe for å få gå opp en limit break level? Eks, hvor mange fiender må Cloud banke for å få Blade Beam.

Kanskje litt dårlig formulert, men men...

Dette er Final Fantasy VIII Only Trivia for øyeblikket. Neste spill opp er IX. Still nytt spørsmål som handler om FFVIII, takk.

I Final Fantasy VIII kommer Limit Breakene når man kjøper nye og bedre våpen.

Aaaah.. Straffen for og ikke ta seg tid til å lese topicet.

Spørsmål #14

Hvis du tar card refine på Gilgamesh får du?

Korrekt.. fyr lys ett nytt ett :tommelopp:

Erindrer? Og det betyr? Ankommer, besøker?

Hvis det er det, så er det vel midt i Disc 2. Etter missilene har blitt avfyrt mot Trabia vil Selphie besøke sitt gamle hjem. Da de besøker Trabia er alt ødelagt, og Selphie trenger litt tid på å besøke gamle venner og slikt. Etter litt møtes alle på basketballbanen i Trabia og begynner å mimre. Etter mye og men kommer barndommen deres sakte tilbake, og alle bestemmer seg for å dra til Edeas hus, "The Orphanage" (eller no)

Var det dette du ville ha tak i, eller? :confused:

Selv om du ikke forstod ordet, klarte du likevel å besvare spørsmålet med glans. ^_^

Å erindre er det samme som å minnes/huske.