FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
jeg tror du har rett.. :usikker:

Jeg har tatt den rett etter Cleyra, noe som ikker for vanskelig egentlig, bare du kan metoden.. ;)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nevn tre angrep i FFIX som kan bygges opp til å garantert utgjøre 9999 skade
 
Mega Flare (Bahamut), Grand Lethal (Zidane) og ... Dragon's Crest (Freya)? Jeg tror forresten alle trance-angrepene til Zidane skader 9999 hvis han er godt trent.

G-man: Se! Vi har begge en sneip i munnviken!
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Fenrir@11.06.2004, 20.34
Det går nok ikke. Du kan bare fange 99 frosker. Da spiller det ingen rolle hvilken level Quina befinner seg på.
Sikker på at Frog dropp ikke har noe med leveltingen til Quina å gjøre?

Sånn åfftoppikk, så spiler jeg FFVII nå.. så fant jeg ut at i "Inside of Gaea`s Cliff" finner du noe som heter "last elixir" ja, en oversettningsfeil.. Just4tehrecord ^_^
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Sisamez@11.06.2004, 21.54
Det visste jeg faktisk. Har du seriøst ikke dengt alle istappene før nå? Hva i helvete er forresten bruken til Last Elixir?
Hei! det er den ørtene gangen jeg runner spillet, så jeg har gjort det før nå!
Last elixer er det det heter på ntcs versionen, men det blir vanlig elixir i inventoryen din.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Fenrir@11.06.2004, 20.34
Det går nok ikke. Du kan bare fange 99 frosker. Da spiller det ingen rolle hvilken level Quina befinner seg på.
Jeg er da helt sikker på at jeg har fanget over 100 frosker, og da fått utslag på telleren. Derfor var det også Frog Drop jeg var ute etter i tillegg til Dragon Crest og Thievery. Skal sjekke ut dette så fort som mulig. Har en fil med 99 frosker på tilgjengelig.

Last Elixir skal være en Megalixir. Kan ikke bekrefte det, men det har jeg iallfall lest flere steder.

Siden jeg akkurat kom på noe bra, stiller jeg et nytt spørsmål.

Man må gjennom Mythril Mine på vei fra Midgar til Junon. I hvilket annet FF-spill er Mythril Mine med?
 
C

Crizpy

Gjest
Note: Quina's Blue Magic skill "Frog Drop" can only be learned in the Marshes, and the damage dealt from this attack is controlled by the number of frogs caught so far. Quina's level * number of frogs caught = damage dealt. This can actually be rather powerful; if Quina's level 60 and you've caught 100 frogs, that's an assured 6,000 damage. Each additional level or frog caught will increase that total by 100 each.

Ja, det har noe med levelen til Quina å gjøre.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jo, men ikke på den måten. Skulle nok formulert spørsmålet annerledes, ja.
 
Jeg visste at formelen var Quinas level x antall frosker, men jeg visste derimot ikke at du kunne fange flere enn 99 frosker. :ehm...:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Du klarte det nesten da. Samme det, jeg bare måtte ta det spørsmålet.

G-man: Se! Vi har begge en sneip i munnviken!
Jepp, la merke til det. Ripoff ass. OMG. :pirat:

Vel, en sigar til den første som tar denne. Uten å jukse selvfølgelig.
Man må gjennom Mythril Mine på vei fra Midgar til Junon. I hvilket annet FF-spill er Mythril Mine med?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Bleh, bare stille et nytt spørsmål. Ingen som klarer mitt uansett. Kommer ikke til å fortelle det uansett...
 
FFIII? (wild guess) Husker egentlig ikke.

Meeeeen siden du sa at jeg kunne stille et nytt, så gjør jeg de. Tar en litt annerledes vri nå:

Hvilket nummer i rekka av regjerende dronninger/konger er Sarah? (Garnet Til Alexandros The ????th)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.