FF-triviaen.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fordi han ikke vil at den skal bli kjent, sånn at ingen kommer og rapper dama hans. :tommelopp: .

Forresten er det ikke hjembyen hans. Han havna i den etter å ha rømt i fra
esthar-soldater.


Off-topic:
(Hører dere på musikken når du spiller, eller setter dere på noe annet)
 
Snofte hadde litt rett, det var fordi han ikke ville at den skulle bli kjent (vis han ble kjent) sånn at plassen ikke skulle bli full av turister. Han var så glad i den bygda fordi den "hadde jort så mye for han" sa han serru! Forresten så hadde han ikke noe dame der. :blunk:

Men siden han hadde ett dårlig upresist kort svar så kan SNOFTE alikevell ta ett nytt. :rulleøyne:


Edit: Jeg ville ha ett mer presist svar.
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av soppe@15.06.2004, 14.15
Snofte hadde litt rett, det var fordi han ikke ville at den skulle bli kjent (vis han ble kjent) sånn at plassen ikke skulle bli full av turister. Han var så glad i den bygda fordi den "hadde jort så mye for han" sa han serru! Forresten så hadde han ikke noe dame der. :blunk:
Nei, men Kiros hinta til det, og da sa Laguna "I think i see a monster" og begynte å løpe fra situasjonen.
Så det er rett.
 
Jeg har ett lite spørsmål: Kan vi spørre spørsmår fra Kingdom Hearts? det er jo egentli litt likt FF serien å flere FF karakterer dukker opp i spillet"!
 
Det var en KH-Trivia på det gamle spillegal der jeg tror desverre omtrent alle mulige spørsmål ble stilt (og besvart)... :ehm...:

Men må gjerne starte en ny (jippi, NOK en trivia.. ;) )
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av solitz@15.06.2004, 07.10
FFIII? (wild guess) Husker egentlig ikke.
FFIII er riktig. Du finner den i den andre byen du kommer til. Jeg er ikke noe flink til å huske navn på byer i de gamle spillene.
 
Damn im good.! ;) Nei jeg vet du sitter og spiller det for tiden, og mimret såvidt noe om Mytrhil Mine selv i et av de tre gamleste spillene. Så jeg la to og to sammen og gjettet vilt... :D

EDIT:
Siden jeg svarte rett på GarlandG sitt, og snofte er lat i vendingen, så tar jeg nytt spørsmål:

Hva heter de tre brødrene du kan ha det morsomme(?) minispillet med i FFIX? Tenker på de tre som er prikk like som du finner inne i weaponshopen...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Zenero, Genero og Benero. Artige typer.

Hvor mange ganger må du slåss mot Ultros? (FFVI)
- skal vite hvor og når også ja...!
 
4 Ganger.

1: Lete River
2: Opera House
3: Esper's Gathering Place?
4. I luften med Chupon på sin side
Du treffer ham igjen på coliseum, der han nå er resepsjonist.

Du treffer ham også indirekte igjen i Kefkas tower, der bossen Guardian kan kjøre et program kalt Ultros, visa vers få alle hans attack/skills. Ikke direkte Ultros selv, men fortsatt nevneverdig.. ;)

Venter på bekreftelse...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Don't tease the octopus, kids!

Joda, det var selvfølgelig rett. 4 ganger, og akkurat der du nevnte. Bra at du også tok med at du kan møte han som resepsjonist. "Hahaha... look at me... I'm a receptionist" eller noe i den duren. Og det med battle program var også riktig, ja. Still nytt spørsmål.. >_<
 
mwhahahah! I tell yoooo, do not challenge me in the arts of FFVI... :konge: Du har ikke signatur forresten GarlandG? WTF OMG N00B :svette: :ninja:

Neida jeg bare tuller.. :kos:

Siden jeg er så godt igang med mitt fjerde forsøk på en universalfilguide i FFIX nå for tiden så spør jeg:

Hvilket av Zidane sine våpen kan du Synthe i Daguerro og hvilke items må du ha for å få dette til?

(begynner å misbruke smileyene har jeg merket.. jaja \m/ )
 
Det var vel to våpen, ikke bare ett? Jeg mener i alle fall å huske at man kunne synthe både Sargatanas og Angel Bless. For skaffe seg Sargatanas trenger man Gladius, Zorlin Shape og 12000 Gil, Angel Bless krever 9000 Gil samt Mythril Dagger og Gladius.
 
Stemmer det men innen tiden du faktisk kan nå Daguerro, hvilket av dem er det "nye" våpenet du ikke har hatt før?
 
Jeg mener ganske bestemt at det skal være Sargatanas?

Mener å huske at man kunne synthe Angel Bless tidligere i spillet, det krevdes vel også akkurat samme sum med Gil og samme gjenstander. Tror det var i Alexandria, men er ikke sikker.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.