FF8 eller FF9

Hvilket er best?

  • FF8

    Stemmer: 0 0,0%
  • FF9

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Min stemme gikk til FFVIII, da er det uavgjort på voten.

FFVIII er bare rett og slett konge, og tungvekten på skålen er at VIII er mye mer dypere enn FFIX og characterne er mer mystiske og verdt en videre utforsking.
 
Som dere nå kan se leder FFIX, takket være meg.

FFIX var det første FF spillet jeg noen gang spilte, og blir derfor litt kjært for meg, som FFVII er for mange andre, derfor kan det kanskje bli lett for meg å si at dette spillet er "best" i FF-serien. Sannheten er at alle spillene er veldig gode, om man ikke skal sette de opp mot hverandre, og da er som regel aldri de andre spillene like gode som det du startet med..

For å gjøre en lang historie kort; Kjøp det du har mest lyst på ( så kjøp det andre :) ) , ikke bry deg om hva vi mener, for folk har forskjellige meninger, som ikke nødvendigvis er like dine, hvordan vet du om du hører på de rette folkene?
Ta en sjangse, "følg hjertet".

At jeg har skrevet et så langt innlegg betyr at jeg er trøtt, nå legger jeg meg.
 
hehehe, har bare vært borti FF7 vs FF8 avstemminger, men når det gjelder FF8 mot FF9 syntes jeg FF8 går utvilsomt ut seirende, FF8 har en så solid historie (FF9 er fortsatt ett hard kokt spill:p, genialt, vanskelig å si negative ting, eller sammenligne to geniale spill:D) Final Fantasy 8 har alltid, og vil alltid ha et helt, heeeelt spesiell plass i tankene mine, og det gjør det (for meg:D) til ett av de beste Final Fantasy spillene jeg har spill, hvis ikke ett av det aller beste spillene noensinne!:D
 
C

cloud_fan

Gjest
Ehhrr hva gjør six dragons? Får uandett ikke svar på andre emner!
Det er mye jeg ikke har gjort enda tar vel det nå.
 
Opprinnelig skrevet av cloud_fan@14.07.2004, 17.37
Forresten, hvordan får jeg min første chocobo.
Er på disk 4.
74930​
Det er bare mulig å få én chocobo i FF IX. Den får du tak i ved å stikke innom Chocobo Forest, øst på Mist Continent. Du kan gjøre det nesten når du måtte ønske etter å ha vært innom Lindblum.