FFVII-guidene

#41
Driver med universalfil på FFVII nå, så jackpot at du skriver en sånn guide..genialt å ha en guide som er laget kun for det, og på Norsk i tillegg ! du får holde oss oppdatert når det skjer mere med den.

good work man, good work. SKulle gjerne prøvd meg på testen din, men jeg er for rusten på kunnskapene..hadde det vært et par år siden tror jeg at jeg kunne scort ganske høyt..
 
#42
Har lest gjennom mye av Speed Game-guiden din på GameFAQs nå og lurer på en liten ting.

Hvordan tok du notater egentlig? Trykket på pause i kampene? Kunne du alt utenat?

Jeg ser jo at du har spilt samtidig som du har skrevet (eller mellom).. bare lurer litt på hvordan du klarte det uten å kaste bort tid ;P

Til slutt vil jeg si at guiden hadde helt klart brukbar engelsk. Godt skrevet! (mye bedre enn hva jeg ville fått til)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#43
Først og fremst kunne jeg en del fra før. Hadde tross alt gjort tre speed runs før, hvorav en ikke så lenge før. Jeg spilte gjennom hvert område fram til jeg fikk lagret og noterte saker og ting da. Trykte på pause i kamper når det var mulig. Omtrent slik var det det gikk til.

Nå skal det nevnes at jeg tapte litt tid på dette her, og jeg gjorde ingen god innsats denne gangen. Klarte å komme meg ned til final save på 9:46, tror jeg det var, og det er ikke særlig bra.

Men som du ser så lover jeg en re-write i den guiden der, og den driver jeg med akkurat nå. Jeg driver også og spiller på mitt femte speed run nå, for å få en nesten perfekt tid. Jeg fyller inn nye tider i guiden til oppdateringa.

Uansett, bra engelsken min ser brukbar ut. Har ikke fått noe klager enda. Et tips fra meg er vel bare å prøve selv. Man lærer så lenge man skriver. Hadde vært mye værre om jeg skulle gjort det for et år siden.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#44
Forresten, har allerede fått mail fra Neoseeker.

Hi GarlandG,

I'm writing from Neoseeker.com to ask for general permission to post
your current and future FAQs as resources at Neoseeker. The faqs will be
left in their original form (textfile) and we do not wrap them with
banners or ads.

We have a system which ties together all the FAQs from a single author
in a submissions credit page. If you like, you can register at the site
and I can tie all your current and future FAQs to your profile.

The reg is quick & easy.. and it really helps people to find all of your
work easily, since each FAQ is linked to your profile. If you register,
please let me know your username so I can tie the profile to your faqs.

To register, just follow this link:

http://www.neoseeker.com/members/register.html

If you don't want to bother, don't worry about it.

Don't forget to add us to your authorized websites list on all of your
updates.

Thanks for your time.

Leo Chan
Neoseeker
http://www.neoseeker.com

-----------------
Send FAQs, walkthroughs and guides to faqs@neoseeker.com!
Gidder ikke å svare akkurat nå, men jeg får vel gi tillatelse. Hvordan er det egentlig med oppdateringer? Når jeg oppdaterer guiden på Gamefaqs, blir den automatisk oppdatert på Neoseeker?
 
#45
Neoseeker er en veldig fin spilleside. Du bør så absolutt gi tillatelse. Når det gjelder oppdateringer så er Neoseekerfolka litt trege, men de følger med på guidene fra GameFAQs. Alt du trenger å gjøre er å oppdatere guidene dine på GameFAQs, så kommer Neoseeker etter.

Jeg har registrert meg på Neoseeker slik at jeg kan se på ting som hits på guidene mine, men du trenger ikke gjøre det. Alt du trenger å gjøre for at de skal poste guidene dine er rett og slett å sende en enkel tilbakemelding der du sier ja. Resten gjør de ;)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#46
Har registrert meg og takket ja nå. Så at det allerede var en Speed Walkthrough der, men den var.... kremt.... ja, du skjønner hva jeg mener. Jeg lurer på om tidene hans er fra den klokka i spillet eller virkeligheten.
 
#47
Nå har jeg spillt mye FF og fulgt guiden din Garland ganske så flittig;o) Har alle på level 99 nå, har alle limit breaks pluss en haug med master materias. Nå gleder jeg meg til å få se resten av guiden din Garland=)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#48
Tar nok litt tid før den første nye updaten kommer. Har ikke fått alle på level 99 selv enda. Mangler Yuffie, Cait Sith, Tifa, Nanaki og Vincent, tror jeg, som alle er på level 93 eller 94. Tar vel 5-6 timer å spille det. Så kommer jeg til å ta for meg alt frem til Great Glacier før jeg får Fenrir til å legge ut guiden igjen, og det kan ta litt tid med tanke på alt arbeidet jeg må gjøre med hvert område og slik. Tro meg, det er mer jobb en dere aner.
 
#50
Ja. Driver å trener. Har akkurat vært i Gold Saucer og fått Umbrella.. Du sier dette er en enkel sak Garland? HUff..nei, jeg syns at det var driit vansklig og få tak i Umbrella..

Jeg skal bare trene dem opp litt mer, så stikker jeg mot temple of the anicents!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#51
Det er enkelt når man lærer det. Spill minigamet mye, og du vil etter hvert finne det svært enkelt å få 5000 poeng. Jeg slet selv med å få 3000 i begynnelsen, så jeg vet hvordan det er.

Selv driver jeg fremdeles og trener folk før jeg avslutter disc 1. Skal ha alle på level 99, og det er fremdeles litt igjen. Gidder ikke å love noen fast dato for den første nye oppdateringa, men den kommer når den kommer.
 
#52
Bør jeg kjøpe dette spillet?
(Kanskje et utrolig dumt spørsmål)

Kan også si at jeg har runda 1 CD fra før.
Men mista spillet.
 
#53
Ubrella...er det våpenet til Aeris man tar på speed square ?

Jaja, Midgar er litt kjedelig..har nå også fått alle Tifa sine...det var døvt ;)
 
#55
Jepp, det jeg trodde ;) så pirincess Guard er likevel ikke hennes beste våpen allikevel..hehe...ca hvor lang tid tok det deg å komme dit du er strife ? følger du også Garlands guide step by step ?