Fighting Vids V.3

EagleJin

Bear Necessity
#62
SF4 ever :D XD. Prøver fremdeles å komme over gledessjokket <3


MEN!

Har fått lastet opp noen av kampene fra RBN.

Si gjerne i fra om eventuelle feil. Retter dem sfsm.

RBN #2
Kvartfinaler:

Semifinaler

Bronze

Finalen:

Kommer mer...
 

EagleJin

Bear Necessity
#63
#64
Er endelig blitt medlem her på spillegal. :D

Bra du laster opp kampene eaglejin, var ikke med på RBN 2 <_< Men hvor blir det av kampene fra RBN 3
 

EagleJin

Bear Necessity
#65
Tima. Laster opp siste i det jeg skriver dette :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#67
#69
rage?? ridiculous!
sjekk comboen til bruce.. det der er for mye damage uten wall eller bounce. :sprø:

Man kan ta for mye damage i t6 ganske lett føler jeg :blunk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#70
Holy!

Den comboen tok jo mer enn nok uten rage også... Og folk klaga på combofesten i DR. Haha, T6 ser jo ut til å bli comboenes svar på Ølfesten i Bayern :confused:
 
#71
Det er combo'er i DR som tar mer enn det der uten Rage.. så jeg synes det er helt greit.
Not a WOW factor... Infamous, skjerpings. :p
 
#72
SITAT(JINsama @ 11.12.07, 15.49) 93163
Det er combo'er i DR som tar mer enn det der uten Rage.. så jeg synes det er helt greit.
Not a WOW factor... Infamous, skjerpings. :p
[/b]
ja kan stemme det, men rage kan være litt unfear på en måte,
la oss si du tar den bruce comboen 2 ganger på meg uten rage, og dermed har jeg 10% igjen på lifebar'n og jeg får rage.
så tar jeg den samme comboen på deg kun 1 gang og vi ligger nesten likt på lifebar'n.. skjønner det er litt fucka. :p
 
#73
hehehe..den var herlig myk da!!! du studerer bruce merker jeg! ;) på tide jeg begynner å forberede meg for din raven og virker det som! XD
 
#74
Rbn overstått for denne gang og! big ups til madcow for å ha holdt skuta oppe, til tross for at nilo jumpa ship og stakk til riga XD

Congrats til sama, devil gene og rising! ses når t6 kommer ut noobs! kos dere med kampene inntil da! Team Kasa



Kvartfinaler:


Semi:


Bronsefinale:


Finale:

 

MadCow

Lokal moderator
#75
Kult at dere fikk tatt opp kampene og lagt ut så fort.
Bra jobba :)
 
#76
damn seriøst, der loka jeg ekstremt! aiaiai XD!
Skal aldri mer kjøpe kebab der, for mye mais ikke sant hugs, det er nok grunnen!
 
#77
Kult at dere la ut så mange kamper!
Jeg har sjekka mine egne fights, og så med engang at jeg spilte veldig veldig limited!!
Ikke bra ass, selvom jeg kom til finalen. Har ihvertfall funnet ut endel småting jeg kan gjøre til neste gang (casuals på RBN).
 
#78
Ja, du må bruke mer D+4 :p
 
#79
Rage system? T6? Shit, jeg så den Paul vs Bruce og han ser minst like latterlig ut som han var i TTT. =(
Men forklar meg hva som er nytt her nå folkens. :)
 
#80

er dette er en ny måte å bruke juggle i tekken 6??
det ser ut at alle character utnytter det. smashe motstander ned også legge til noe extra hits...