Fighting Vids V.3

#81
Bounce systemet er vel gammelt nytt...?

BTW.
Jæææææævlig pinlig å skrive det her, men jeg synes faktisk detta så litt kult ut

EDIT:
Kysg har slengt seg på litt !!

KYSG Youtube Channel


EDIT2:

Del "en" :p av den postede combo videon
 
#82
vet ikke om du har sett på den linken, men det er ikke akkurat bounce det der. det skjer i midten av combo....
 
#83
Midt i comboen blir de slått ned i bakken..
Så slått opp igjen..

Regner med at det var det du mente?
 
#84
akkurat der ja...
kan ikke se at det var slik i tekken serie... det er en del, men ikke så mye som tekken 6.
 

MadCow

Lokal moderator
#85
SITAT(Mr.Noodles @ 14.02.08, 23.02) 102980
akkurat der ja...
kan ikke se at det var slik i tekken serie... det er en del, men ikke så mye som tekken 6.
[/b]
Dette er noe nytt som de har innført i tekken 6. Synes det er bra de prøver litt nye ting.
 
#86
SITAT(Mr.Noodles @ 14.02.08, 23.02) 102980
akkurat der ja...
kan ikke se at det var slik i tekken serie... det er en del, men ikke så mye som tekken 6.
[/b]
Mente det som gammelt nytt for Tekken 6...
Tekken 6 har to nye ting ;
Bound & Rage

Bound er det du ser midt i comboene der som gir en slags "relaunch" for mere damage. De er kun enkelte moves for hver av de forskjellige karakterene som gjør dette.

Rage blir aktivert når du har 5% helse igjen og da gjør alle slagene du gjør ca. counterhit skade
 

EagleJin

Bear Necessity
#87
#88

EagleJin

Bear Necessity
#89
Vurderer sterkt å spille mer Testa selv... Han var den første jeg testa :p, og Shonen er ikke akkurat dårlig til å vise hva ljåen kan gjøre.
 
#90
Vurderer sterkt å spille mer Testa selv... Han var den første jeg testa :p, og Shonen er ikke akkurat dårlig til å vise hva ljåen kan gjøre.
Du kan bli med Pot du :p
Fant pokker meg killer igår med Testament...
Som i teorien egentlig ikke er så vanskelig, Counter hit wake up super, som egentlig ikke er så vanskelig å ha litt flaks med, drepte Axl rimelig fort:p

Starten er det samme men man må improvisere litt etter som hvor det er på banen,
CH 632146HS (husker ikke navnet på supern':p), 66, 5K, 5S, j.K, j.S, j.HS, 1hit badlands,
etter der var det bare å improvisere, klarte å gå inn i badlands loopen tilogmed så.
 

EagleJin

Bear Necessity
#91
#92
Får ikke sett de akkuratt nå, skal se de når jeg kommer hjem ;)
A.B.A gjør latterlig mye skade når hun får lov til å beaste!!!
Husker ikke navnet men er en A.B.A spiller som er VELDIG god!

Greit, da skal jeg recorde når jeg kommer hjem, tar bare to comboer eller noe sånt..
Jobber med en litt spesiell en med Testament nå ^^
Er bare litt wierd timing, ettersom hvor nærme jeg havner veggen..
Men iallefall, skal se etter om jeg klarer to versjoner av dem..
En med 25% tension og en med 50%
Se etter om jeg går for damage i en og curse i den andre;)

EDIT:
Jeg spiller Testament for tida, lol :D
 
#93
Nuke: Er det DIO du mener ? teh to famous one ?

A.B.A er ukjent format -_- alikevell eide jeg en så utrolig brutalt i sverige på å gjøre masse tull, HS wins anyway's :p A.B.A hadde en del nasty moves, sikkert på at han a.b.a'n hadde eid meg lett om han viste hva han skulle gjøre mot joakimtofamous. to bad he didn't
 
#94
Sjekk de nyeste vidsa fra G3 23on23 for A.B.A beasting.
Også Testa, Venom, Johnny og Bridget beasting i siste batchen.

http://gamechariot.com/g3.html

Klikk på fjerde linken fra venstre på øverste menyen deretter klikk på linken nesten øverst der det står 23on23.
Dette er vel den tourneyn i Japan med absolutt høyeste level play utenom SBO.
 
#95
Jeg kunne sikkert fortsatt comboen ett en rep til osv.
Men jeg gadd ikke:p

Er ment som reversal CH wake up super

EDIT:
Var DIO jeg tenkte på :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#96

EagleJin

Bear Necessity
#99
Niiiice! =tilt=master har mange gode vids, men her var det mange utradisjonelle combos :D