Fighting Vids V.3

EagleJin

Bear Necessity
Nice fights!

Slenger meg på SBO-linkingen:
RX' Urien tack(l)er for seg:

RX mot Chun = haha, eid!
 
Skjer noob?! enda en Rbn vel overstått! ikke så mange store overraskelser igrunn..litt labert oppmøte var vel den store overraskelsen for min del. (med tanke på den fine postern eviljin lagde). Og seff skuffelsen over at Jinsama og nilo ikke kunne/gadd å dukke opp!!

Mye bra matcher.. infamous holdt det ekte og herja, bekri's tissuemon blei leashed, rising fikk litt puss og Kram, hugs var hugs (trenger jg å si mer?), madcow fikk revansj mot kram fra sist gang, devil gene :guns: blei comeback kid'n fra looser bracket og vant hele dritten!! grats til noobsa som fikk plasseringen!!:totomleropp:

Videor fra utvalgte kamper. Får dessverre ikke lagt ut finalen fordi den er for lang for youtube. 13 min :s hvis noen absolutt må ha den, så si fra..(kvaliteten kan variere, mørke baner pluss komprimering funker dårlig sammen):

Hugs vs EvilJin:

Madcow vs Nukleuz:

Devil gene vs Rising uppercut:

Infamous vs Kram:

dako vs devil gene:

eviljin vs Redhawk:

dako vs nukleuz:

Behind the Scenes:
 
dako dro du en nilo nå! haha hvor ble det av bekri vs infamous?? trodde du filma den.
 
Faen kjip med crap kvalitet! Men den første kampen var bra! Hva skjedde med resten, ser ut som om det er noe frame skip her og der...
 
det som skjedde var at det tok nesten 1 time å loade første kampen på youtube som var av bra kvalitet, så prøvde å komprimere.. la ut sånn junstin case folk klarte å få med seg, men tydeligvis gikk ikke det :p men kan sende til dem som er hypp, bare gi meg msn deres elr noe. tar og legger ut resten med god kvalitet når jg har bra med tid.. infamous, jg rakk bare å filme siste runden..lol..derfor jg ik la ut den..men kan sende deg den jg har da..
 
det som skjedde var at det tok nesten 1 time å loade første kampen på youtube som var av bra kvalitet, så prøvde å komprimere.. la ut sånn junstin case folk klarte å få med seg, men tydeligvis gikk ikke det :p men kan sende til dem som er hypp, bare gi meg msn deres elr noe. tar og legger ut resten med god kvalitet når jg har bra med tid.. infamous, jg rakk bare å filme siste runden..lol..derfor jg ik la ut den..men kan sende deg den jg har da..
ta å send kampene til meg da dako. kawri_i@hotmail.com :tommelopp:
 
Crafta en lee combo fim folkens, må varme opp til neste rbn opptreden. Gjorde det for moro skyld ( ness, kram spurte om at jeg skulle lage så måtte accepte challenge). Har ikke vært så særlig mye på tekken online i det siste på grunn av filmen, men blir mer fremover nå.:)

 
OMG! JÆÆÆVLIG KUL den var!

I like:
+ Combos
+ Oppsetting av hver clip
+ Fet Intro "excellent"
I dont like:
- Editing, kjedelig og ikke noe climax
- Musikk

Men alt i alt! Jævlig kult! Keep it up man!
 

EagleJin

Bear Necessity
Ekstra poeng for å bruke Mist Trap :D

Teksten på slutten var awesome :p

Ser ut som vi trenger ny samling snart.
 
i nilo stil:

i like:
+gææærn musikk (nilo hva prater du om??)
+du har lært deg comboene til kram fra forrige gang han dro en demo for deg
- du kødda med feil klan!!!
+ du ga nettopp team kasa en etterlengtet grunn til å vise hvordan man eier et par noobs!
 
sheit man, nice vid! Lee on acid haha! skikkelig syre musikk!! cool vid :D
 
Håper virkelig at jeg kan komme til neste RBN, blir d i juni?
Takk for comments alle sammen, u rock:)

... og team kasa, så får dere en virkelig god grunn til å prøve å ydmyke meg da vetu neste tourny:) Det ble bare sånn. Jeg skal ha min revenge, ska ofre alt.
 
det er sånn team kasa liker sine challengers; en gejmer som gir alt selv om han ikke har sjans!! Din cockyness minner meg om team kasa for et par år tilbake når vi var nye i gejmet..sånt liker vi, for det gjør gleden større når vi kan adde enda en klan på "eid" lista vår!!
 
Cutie pai..!

Hoho, masse riots her. Hugs får si det på sin måte: Dangerous place this..!

I Nilo stil:

+ Sangen var insane..!
+ Du skrev navnet på sangen i videoen
+ 02:54-02:59 = Næs
+ Du har lært deg E-slide
+ Teksten på slutten viser at fantasien din er på topp :laugh:
+ Kram kommer til å bli enda bedre, hoho (ikke smart å vise han nye juggles)

- Du skulle hatt et bilde av deg på starten, som i Kasa's video der Bekri dukka opp med et insane reach bilde

Dette må være en av de aller beste Tekken vidsa i historien, som Kram ville ha sagt det: Tiltmaster kan gå å legge seg.


Love Hugs:elsk:
 
Okey, nå var jeg spent. Før jeg så filmen din tenkte jeg han må klare å toppe den første han la ut. "Presse" så å si er høyere, du fikk jo stjerne reviews av alle for din første Act, hvordan ender det med denne?

I like:
+ Combone, damage messing syntes jeg denne var bedre enn den første og det blir bare bedre når combone er kule
+ Måten du setter opp hver clip føles ut som ingen ting er likt
+ Du har seriøst skills med Lee
+ Du drar full utnytte av å bruke walls, et helt nytt gameplay element.
+ Redigeringen kommer seg
+ 2.50 -> var insane

I dont like:
- Musikken, jeg tror vi ikke har like musikk smak :p
- Selvom redigeringen har blitt bedre har du fortsatt en lang vei å gå, men det kommer seg

Over all, jeg liker det! Bra jobba man!
 
thanks nilo:) Øver på redigering, men kanskje d må bli act 3 da, men blir vanskelig å komme på samme dmg nivå som act 2.