Fighting Vids V.3

EagleJin

Bear Necessity
Street Fighter 4 Guild vid.
 

EagleJin

Bear Necessity
Legger ikke KSK ut torrents lenger? Bare filebank? :S

EDIT:


Third Strike
2009 CO-OP Cup
 

oma

Village Drunk
Noen som har noen linker til noen overkommelige asuka combos? T5DR altsaa. Alt for lenge siden jeg gamet dette naa :p
 
noen som er gira på mekke en siste combo film til tekken 5 DR? Hadde vært rått, om mange kunne ha sendt combos til en som hadde styringa og redigert:D har ordna et par combos allerede. Madcow du va også gira på dette, husket du nevnte den RBN jeg og berto var me:) Vært et topp avslutta kapittel for d spillet.
 
RBN: Norwegian Comunity, et eller annet:D:D Om noen har nye combo ideer, vet d er vanskelig nå siden vi er seint ute, men bedre sent enn aldri:)
 
Jeg har en liten mulighet for å mekke en fresh intro og redigering i påsken fra 9-13, så jeg kan godt stå for redigeringa. Har desverre ikke ps3 her så jeg må få lasta ned alle comber fra nettet som dere uploader.

Kvalitet må være top, dvs bitraten må ligge på ca 700 per sec.
 
Jeg har en liten mulighet for å mekke en fresh intro og redigering i påsken fra 9-13, så jeg kan godt stå for redigeringa. Har desverre ikke ps3 her så jeg må få lasta ned alle comber fra nettet som dere uploader.

Kvalitet må være top, dvs bitraten må ligge på ca 700 per sec.
Fantastisk, thumbs up Nilo, du har skills me redigering!! My man! Bare send til Nilo folkens! Dette her blir konge!!!, og vi skal greie d, folkens, håpe MANGE kan komme me innblikk me nye freshe comboer som IKKE er funnet på før:). Gutta, dette blir bra!! :) Dette måå bare skje!
 
Personlig syntes jeg vi burde forholde oss til en character hver, og finne noen helt orginale comboer med han/hun.

Noen som har ideer om Theme? Deretter musikk...?

Og hvor mange er keene paa aa gjore dette? MadCow og Thatch
 

MadCow

Lokal moderator
Jeg har ikke noe måte å få tatt opp fra ps3 akkurat nå. Eneste er med videokamera, men det er jo kjipt :(
 
madcow, hakke du en dvd opptaker og putter inn av kabelen derfra fra ps3, gul rød hvit? det jeg bruker å gjøre.

For meg er d samme me theme, musikk:) men nokka rocka hadde vært konge:D pakito- wanna rock? den sangen jeg hadde på første comboen..:p hehe bare kødda.

Jeg har laget et par comboer med 3 forskjellige characters, er hardt å finne nye ideer me lee men gjør alt jeg kan, researcher som bare f. Toshi har noen freshe wang comboer jeg ikke har sett før. Har dere hørt om Robmeister?
 

EagleJin

Bear Necessity
Robmester er farlig spiller. God teknisk!

Har ingen muligheter for å ta opp fra ps3. Føler vel egentlig at alt som er verdt å se er gjort. Å legge til en jab i veggen virker ikke så spennende lenger.
 

LOL :p