Fighting Vids V.3

Får svare på samme måte som Nyresparkende Nilo..!

Hugs like:
+ Musikken og comboene passet bra sammen
+ 1:11 = Insane..! Lee on fire
+ Musikken var bra, ikke like bra som sist, men Pakito er i egen klasse

Hugs don't like:
- For mye Marduk...

Konklusjon: Hugs likte den forrige combo videoen bedre pågrunn av at comboene der ikke ble gjort på Marduk, var kun noen. Er veldig få characters som er big og dermed får mange ikke bruk for comboene dine, dessverre. Du er fortsatt søt..


Love Hugs:elsk:
 
takker! hehe, klarte å se til mye marduk ja! Trudde dere ikke skulle legge merke til det. Jeg kunne bytte noen comboer mot andre char enn marduk, men de var minimale i disse comboene her så jeg beholdte the big guy. Sorry hugs:) hehe. Kunne vært litt mer variasjon på chars ja men kom ikke noe særlig på det. Please forgive me.

tenkte faktisk å legge til en annen pakito song: are you ready, men det hadde kanskje blitt litt for dumt:/ eller?
 

EagleJin

Bear Necessity
Nice one, Thatchbro! Mer acid rain! :D Blir aldri lei acid rain enders <3

Marduk er en uting, men comboene er fremdeles gode ;). Er generelt sett ganske populært å gjøre combos på (i kronologisk rekkefølge plassert etter størrelse) Ling, Hwoarang, Jin, King, Jack, Marduk, Kuma.

Forslag:
Lage en RBN combo video... Vi har flere som har stått for vids her.
Bl.a:
- Nilo's Back in Yellow
- UTHs T5 vid
- Mad K.O!s gigavids
- MadCows Nina vids!
- Kasas humoristiske innslag :D
- Thatchbros Lee
- Hawk og jeg har laget et par

Ser rimelig lyst ut om vi får til noe slikt når T6 lanseres :D
 
i kjent nilo stil:

+acid music!!!
+gærne combos
+du viser skillz med lee
- du burde gått for pakito denna gangen også

two thumbs up for engasjement!!!
 
konge ide eagle jin, hadde vært suverent:D

og dako: håper din lee er klar for fight neste rbn:) reserver en plass mirror lee fight.
 

MadCow

Lokal moderator
Forslag:
Lage en RBN combo video... Vi har flere som har stått for vids her.
En kan jo ta meg seg en pc med videoinngang på en RBN-samling, og så kan folk spille inn comboene sine og ta opp.
Deretter kan jo en ta med seg klippene hjem og redigere.

Kan enten gjøre det nå som en siste hyllest til DR eller i starten av T6 (som fortsatt lar vente på seg ... ).
 
du mener vel kram når du tenker mirror match! ;) jg spiller med bruce jg vett..hehe..
 

MadCow

Lokal moderator
Rå video....

Er lett å bli forvirra ettersom jeg spiller Online med Dako sin bruker...
Det hender jeg blir forvirra selv om vi spiller Offline :p
 
Da får jeg fortsette videre med min kritikk:

En utrolig mørk act denne gangen, jeg likte faktisk den! Themen din godt gjennom tenkt! Bra jobba!

I like:
+ Combone syntes jeg var de beste hittil, utrolig flashy!
+ 0.29->0.33 var helt psycho tight
+ Jeg syntes du er kjekk
+ Musikken var den beste hittil, passa perfekt til themen din

I dont like:
- Du brukte Law som din første offer :(
 
wooow! nice stuff! :D
er enig med nilo, ingen minuser denne gang :D
 

EagleJin

Bear Necessity
Nice one, Thatchbro!
Gleder meg til å se disse i kamp neste RBN :D

Ser også at du har fått god respons av de bedre på tz. Grats! ;)
 

EagleJin

Bear Necessity
I det man tror en spillfigur ikke har mer å vise, kommer slike som Thatchbro og bryter ned veggen. Like etter kommer Drake the Demon of bygger en ny. Etter dette kan det umulig være noe mer interessant å se:

:s
 
whut it dew? Hadde tenkt å poste vids, men ser at madcow kom meg i forkjøpet! ;) Enda en rbn vel overstått! Oppmøte blei ikke helt som forventet. Mange hadde regnet med å se flere deltagere fra refugene. Enkelte spådde at dette skulle være deres rbn. Alle ventet i spenning på at refugene skulle skape samme magi som de gjorde på spiderman turneringa og vinne hele greia..men slik blei det dessverre ikke. puling og nytelses turer var høyere oppe på pri-lista tydeligvis! (dere mister cred pga det boys).
Når det gjelder spillinga, så var det bra oppmøte fra de andre klanene. kjernen var der som vanlig. Men innslag fra molde med bla annet thatcbro aka best-med-lee-på-combo-vids og alberto var også tilstede. Og ikke minst stort besøk fra sverige/england av type locolei som ga en bra oppvisning i hvordan pro's gejmer! I turneringa gikk det så som så..rising og devil gene spilte vel et av tidenes raskeste finaler! grats til DG, rising og hugs med pall plasseringer!

Hugs viser at han ikke bare er bedre enn infamous i tekken, men også når det gjelder dansing!! La oss gjenoppleve det magiske øyeblikket:

ses noobs!!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bare for å ha sagt det: Tidenes beste video.

Og, jeg kom ikke nå heller, jeg suger.