Fighting Vids V.3

Toshi new material

Hvem var det thatchbro hintet om i forrige turnering? Ingen ringere enn toshi. Har uploada et par kampa der jeg spiller mot selveste Toshi og Alberto . Vennligt gi tips eller kommentar til de unknown i tekken-norge:).

Exclusive fight: toshi (anna) vs thatchbro (lee).

Thatchbro (lee) vs Alberto (kaz) (skremmende å se hvor fort Alberto forbedrer seg,ser at han har lært mye fra rising).
Match 1
Match 2
.
Match 3
Match 4
Match 5
 

MadCow

Lokal moderator
Ser ut som Toshi gjør mye riktig med Anna. Han bør kanskje kaste litt mindre og ikke bruke d/b+3?
Thatchbro, husk at mix-upen til Anna fra crouch kan sidesteppes til venstre (FC, d/f+2 eller ws+2), selv om det ikke alltid er så lett i praksis.
Stå på :)
 
thx! må bare prøve å sidesteppe mer da:) konge. hehe Toshi grabba mye fordi han så jeg slet veldig me å avoide 2+4 grab, av rein reaksjon trykket jeg alltid på 1, grusomt.
 

MadCow

Lokal moderator
Fikk spilt litt T6 idag.
Fant ut at Lee sin ch 4 er ganske stygg, siden han kan få inn "vanlig" juggle ved å plukke opp med b+1 og ta deg til veggen.
Begynner å vende meg til dette spillet nå, men fortsatt uvandt at Nina's u/f+1 ikke treffer folk på bakken.

Her er to matcher, en mot L. Har stort sett spilt jevt mot de jeg har møtt så langt.

(Klipp fra VF, GG, SF4 og T6).
 

MadCow

Lokal moderator
Førsteinntrykket er veldig bra. Tror det gjelder flere characters, men Nina kan i alle fall "bære" folk veldig langt med juggles. Det gjør det nesten alltid mulig å få inn en wallcombo hvis du beregner riktig. Ganske kult når man får til sånt. Bevegelsen og sånt virker helt greit, jeg har ikke merket så stor forskjell fra DR som jeg trodde det var. Gleder meg absolutt :)
 
gjelder sikkert mange, men når jeg spilte T6 brukte nina spilleren en slags "bitch-slap" move (slik i video'en du la ut) for å få meg opp fra bakken og juggle videre. er den brukbar eller? ser ut som ws+1 move
 

MadCow

Lokal moderator
Jepp, det er ws+1. Er vel et av hennes viktigste nye moves. Safe på blokk tror jeg, og god fordel på hit. Bra range på den, men virker som den har litt dårlig prioritet.
Tekken6 virker absolutt som et av de mest populære spillene her.
 
ok såpass. de fleste nye moves er blitt ganske viktige (dvj's og kazuya's b+1, i tillegg til bounce trikset) Det kommer til å ta helt av når det kommer til PS3.
 

EagleJin

Bear Necessity

Smått sjukt.
 
Oh SNAPP'E!

Hadde helt glemt den kampen, eneste kampen du vant jo :p Men seriøst, Raven har klikka helt. Sykt kule moves han har fått. Law ser også deilig ut, skal faen meg kjøre Yellow and Black på han!
 

MadCow

Lokal moderator
Syke comboer, ja.
Synes de teleportsakene til Raven begynner å ta litt av nå....
 
han har vel bare fått 1 til i forhold til BT b,b,b?
nei han har en del nye, har sett minst 5 nye teleports så langt i t6 :)
 
Ja jeg har det devil-gINe :p

30 sek ut i matchen mot law lengere opp, også har han en der det ser ut som han kaster en smoke bomb og blir borte.

denne macthen ser vi 3 andre til,