Fighting vids

En SSBM film av meg. Jeg er Samus (ZTEC) Fettern min som er newbie er Marth (Firo).

Sorry for litt dårlig kvalitet. Jeg gjordet en del tabebr der ja.

http://media.putfile.com/Samus

Anbefaler dnne, mye bedre. + at MArthen fikk meg inn i en irriterendes combo.

http://media.putfile.com/agdakd

Jeg lærte meg å L-cansle rett etter de filmene, men enjoy^^
 
NukleuZ: Hehe..kan vel si at de fleste kampene for opptak har en del vræka saker i seg, og eventuelt noen tøffe saker. Men det har kommet seg etter hvert nå ;)

Har en liten bunt av 3s vids å ta opp, å så legge ut. Noen av dem er av kvalitet, andre er vel av en viss humor... :p
 
NukleuZ: Hehe..kan vel si at de fleste kampene for opptak har en del vræka saker i seg, og eventuelt noen tøffe saker. Men det har kommet seg etter hvert nå ;)

Har en liten bunt av 3s vids å ta opp, å så legge ut. Noen av dem er av kvalitet, andre er vel av en viss humor... :p
[/b]
Det er jo det som er bra, særlig den ene med meg å Eagle når jeg ber han fyra av hadouken til jeg klarer å parry'e alle 3 :p

Det er vel en helt annen kvalitet den gangen jeg kommer på besøk igjen håper jeg ^^

Skal til helgen da?
 

EagleJin

Bear Necessity
SC3 matches: Complete Set 14/01-06
Bare scroll helt ned på siden, så ser du "SOULCALIBUR 3 EXHIBITION CONTESTS"... velg 14/01/06 Session Complete Set.
Players: Asenka, Cham og Ryo.
Characters: Nightmare, Zasalamel, Taki, Maxi, Cervantes, Setsuka og Voldo.

Tekken 5 - DR matches: Game Chariot
Klikk på "Movie" øverst på skjermen i meny'en der.
Characters: Eddy, Steve, Kazuya, Marduk, Lili, Ganryu, Julia og Hwoarang.

Tekken 5 - DR og GGXX Slash matches: Arcade Monster Go Go
Klikk på valg nr.5 i venstre margen, så kommer du til endel gule linker. Hva som er hva er lett å se fordi det står feks: TK5_DR eller GGXX_Slash først i linkene.

Det jeg orka for nå.. :kul:
 

EagleJin

Bear Necessity
Hvor mye skal det gå an å presse ut av et dyr med nok pels til å gi klær til et helt land? MYE :D

En liten ny Kuma-vid er endelig ferdig (etter 4 måneder.....).

http://www.torigumi.net

Håper den faller i smak :)

(PS - NukleuZ/Tricky: tar opp parrymania nå ;) )
 
Nei jeg venter i spenning jeg!:p

haha den sangen var fantastisk, den bare skrek deg i tillegg:p
Så så jeg jo ett par ting jeg ikke visste om med denna bjørnen...
 

MadCow

Lokal moderator
Var på tide med en ny norsk combo video.
Kuma er jo jugglemesteren i tekken ;)
 
-Qualifiers-
Divine VS AZN Pride 01: Mokujin - MadCow VS Feng - LeeJin, Xiaoyu - LeeJin's bror
Divine VS AZN Pride 02: Wang - MadSkills, Mokujin - MadCow VS Feng - LeeJin, Xiaoyu - LeeJin's bror
Team Magnus VS Divine: Nina - NoName, Bryan - NoName VS Wang - MadSkills
Divine VS Nightmare: Mokujin - MadCow, Wang - MadSkills VS Paul - Jinov

-1st Round-
Pussies VS Divine: Jin - JIN, (TeamPartner?) - Feng VS Wang - MadSkills, Mokujin - MadCow
Mad K.O C VS DzA: King - IronFist, Christie - ImmortalG VS Julia - Mr.Spawn
UTH VS Nightmare: Christie - JINsama, Devil Jin - Wallace VS Wang - Supo, Paul - Jinov

-Quarter Finals-
Divine VS Homo: Wang - MadSkills, Mokujin - MadCow VS King - NoName, Bryan - NoName
Mad K.O C VS Nightmare: Christie - ImmortalG, King - IronFist VS Paul - Jinov

-Semi Finals-
Divine VS Mad K.O A: Wang - MadSkills, Mokujin - MadCow VS Bryan - Dead Alchemist, Feng - Rising Uppercut
KoIB VS Flawless: Hwoarang - Hawk VS Christie - Reckless (Half Match)
KoIB VS UTH: Kuma - EagleJin, Hwoarang - Hawk VS Devil Jin - Wallace, Christie - JINsama
Nightmare VS Divine: Wang - Supo VS Wang - MadSkills, Mokujin - MadCow

-Finals-
Nightmare VS Flawless: Wang - Supo VS Christie - Reckless, Lei - Nilo Pilo
Nightmare VS Mad K.O A: Bryan - Dead Alchemist VS Paul - Jinov, Wang - Supo
Mad K.O A VS UTH 01: Feng - Rising Uppercut, Bryan - Dead Alchemist VS Christie - JINsama
Mad K.O A VS UTH 02: Bryan - Dead Alchemist, Feng - Rising Uppercut VS Devil Jin - Wallace, Christie - JINsama
Mad K.O A VS UTH 03: Bryan - Dead Alchemist, Feng - Rising Uppercut VS Devil Jin - Wallace, Christie - JINsama
 
MadCow *skuffet ansikt*

JINsama at du faktisk husket stor D og A :p

Nei fifan jeg får plukke meg opp når det gjelder tekken, ekke så morro å få dasket rumpen sin slikt rundt.. (Ja jeg vet hvor flink jeg var i den kampen dere hadde tatt opp, hehe)
Er ikke noen som har lyst til å hente meg når dere spiller a' :flau: Bilen min har død :mad: :tommelned:


Hvis noen driver med 3s og ikke bare krever japsestuff(kremt) har combovideos noen US "ranbats" med veldig bra kommentatorer mener jeg haha ler meg ihjel!


EDIT:
Ok... Nå har jeg leita igjennom hele forbanna emnet... Hvor pokker er han svensken som forklarer Charge Partitioning med Urien? Fikk vondt i øya av å lete igjennom emnet :p Noen som kan poste en link? Laste opp ? Eller sende meg på msn?

EDIT2:
Oki, med hjelp fra Hawk så fant jeg linken i 3s emnet... Men "vidsa" var døde... Noen som kan hjelpe meg?
 

MadCow

Lokal moderator
Hahaha.
Hadde nesten glemt denne kampen vår fra gamledager. Det var gode tider da jeg eide law-en din double perfect når som helst :)
 

EagleJin

Bear Necessity

MadCow

Lokal moderator
Da er traileren for evo2005-DVD ute. Kult musikk og bra redigert.
http://www.evo2k.com/2005/

Tror jeg må bestille noen av disse diskene :)

Bra jeg skal en tur til AZN Pride idag, for nå ble jeg lysten på å spille tekken :D
 
nice vid..
musikken er tatt fra moulin rouge filmen, låta heter Bolero closing credits.
 

MadCow

Lokal moderator
musikken er tatt fra moulin rouge filmen, låta heter Bolero closing credits.
[/b]
Fet er den i alle fall.

Har nå fått lagt ut kampene vi filma på turern til Frankrike. Min kamper ligger på
http://blindern.mine.nu/tekken/france/

Filminga er litt varierende, men stort sett ok.
Må bare advare om at det ikke er alt som ser like pent ut fra min side :p
En del av gutta der nede hadde en veldig annerledes spillestil som ofte gjorde at det var lett å whiffe endel moves.
 

EagleJin

Bear Necessity
Agh! MadCow: Nina i ryggen på wake-up er sable stygt å spise selv, men underholdende å se den drepe en Bryan :D

Ellers.. Shit happens, er det ikke slik? Var flere ganske artige ting du gjorde der, noe som minner meg på at vi må få til en dag snart ^^