Fighting vids

MadCow

Lokal moderator
Greit maddy!! you and me in my bed..i
[/b]
You wish!

Må bare finne en ledig dag, så er jeg på vei til Drammen.

hva skjer a.. trodde jeg skulle se noe mad christie kamper jinsama men du brukte hun ikke? why.. tørr du ikke å tape med henne nå eller? :p
[/b]
Det stemmer, JINsama er chicken.
Nei, da. Eddy/Christie(samme opplegg, er over alt uansett) slo godt fra seg. Var bare synd det var på slutten av kvelden etter tapen var full.
 

EagleJin

Bear Necessity

MadCow

Lokal moderator
Nye vids fra meg. Mulig dette blir de siste for en liten stund.

Er mindre filstørrelse på de, men også bedre kvalitet!
Tatt opp rett på pc-en.

Masse JINsama/Chrisite kamper denne gangen for de som vil ha det.
Også lagt ut to Team Battles. Var nesten så vi fikk tatt UTH en gang.
So close but so far ...

Spillere i aksjon: JINsama, Wallace, RedHawk, Snooky og MadCow.

http://blindern.mine.nu/tekken/13_nov_05/

Link til alle kamper jeg har lagt ut ligger på
http://blindern.mine.nu/tekken/
 
Huff..de kampene mine der gikk ikke så altfor bra akkurat. Men hva skjedde med de kampene mine der det faktisk begynte å skje noe? :D
 
OMG!! haha ler meg i hjel nå. lastet ned første kampen, Law vs Christie ...eid!! omg..perf på alle jo!! dam...
 
..i min forrige post refererte jeg til kampene mine, bare så dere ikke misforstår.

Nilo: Til gjengjeld var det den første kampen jeg spilte.. :p
Klarte ikke å få inn noen hele comboer heller :(

Håper jeg får mer tid neste gang. Ble en litt tidlig slutt for meg..
 
RedHawk: Can't touch this! *Hammer steps* :p Ja, du dro altfor tidlig.. må få til noe lengre neste gang.

Nilo: Det var Law VS Eddy da.. ser ikke forskjell på Christie og Eddy? Det er skremmende.. :D
 

MadCow

Lokal moderator
Huff..de kampene mine der gikk ikke så altfor bra akkurat. Men hva skjedde med de kampene mine der det faktisk begynte å skje noe? :D
[/b]
Tror kanskje vi ikke tok opp de ...
Men jeg har fler kamper av deg som ikke er lag ut, så du får si ifra hvis du vil ha dem.

Du hadde jo forresten en fin en mot Hwoarang-en til Wallace også, da :p

Får prøve å få litt bedre tid neste gang, var jo litt min feil denne gangen ...
 
Hehe..tror vi kan legge vekk de ownage-kampene :p

Får prøve å få bedre tid ja. Kan vel ikke kalles mye annet enn uflaks sist. Får bare satse på good-power neste gang ;)
 
Tony-T har gjort det: Jinpachi - Total Destruction

Noen T5 DR kamper


Edit: De DR kampene er med Bryan mot Dragunov, Asuka, Ling, Raven og Kazuya. Ikke minst: Den som spiller Bryan er Knee, som også har en utrolig fet Bryan! Watch his taunt!
[/b]
Oj da, kaz så spennende ut :D Tror det er tilbake på kaz jeg da :p
Kaz og Wang som main.
Dragunov og Bryan som subs ^^
 
What? Meningsløst?!? :p
Ser i hvert fall litt skills der med iws-tinga. Ellers er det en reminder til de som absolutt vil ha Jinpachi spillbar i DR eller hvor nå enn de mener. Dette kan også enkelt være bevis på hvor taknemlige vi kan være for at cpu'en ikke er så "menneske-aktig"... :D
 
http://www.ezoneonline.co.uk/rbvids/T5/

Senaste T5 ranking battlen i England. Utav en händelse så råkar några av oss svenskar vara med :rulleøyne: .

Filmerna är inte så många och inte av så hög kvalitet, förhoppningsvis kommer fler filmer från våran (svenskarna [LD]Sakis, [LD]Maxi, [LD]Hugo, [LD]Jelo, [LD]Bob) englandsresa senare.

Kanske :)
 

EagleJin

Bear Necessity
Whaat!? Ingen Kumaspillere? :(

XD

En del intense kamper. Sjelden en ser ensformighet i en så spennende form ;).

Ser frem til fler vids :D

----

Ta en tur innom www.combovideos.com og last ned en russisk samling av T5-combos! Bør ikke være så vanskelig å finne ettersom den er annonsert på forsiden ^^
*Se på vid*
 
http://www.ezoneonline.co.uk/rbvids/T5/

Senaste T5 ranking battlen i England. Utav en händelse så råkar några av oss svenskar vara med :rulleøyne: .

Filmerna är inte så många och inte av så hög kvalitet, förhoppningsvis kommer fler filmer från våran (svenskarna [LD]Sakis, [LD]Maxi, [LD]Hugo, [LD]Jelo, [LD]Bob) englandsresa senare.

Kanske :)
[/b]
Okey, må bare si, engelskemennene snakker for mye:p men morro å høre på! OG digger spille stilen din Bob, i love it!! but just one question, mot steve, hvorfor brukte du ikke mer PP, så du brukte en del Parry, men lite av PP...bare lurer :D
 
Nilopilo -->

That's mainly because the punch parry isn't as good as the regular parry.
The PP deals more damage, but it's worse on whiff - the steve player knows that the Law sometimes parry, and if Steve fakes it and the Law does the punch parry, the Steve will be ready with the sweep.
If, however, Steve fakes it and Law does the regular parry, Steve won't have time to punish with the sweep.
Instead, Steve would have time to do a launch, but then he wouldn't have time to punish the punch parry with a sweep (Law can jump over with PP~dragon kick if the sweep is too slow) if the Law instead made the punch parry.
You can see examples of this in me vs Sakis, sometimes I do the regular parry and sometimes the punch parry - he never had time to do a launch when he punished me, which is exactly what Law wants when he mixes the parrys up :) .

But there is another reason the regular parry is used more often, and that is because it's faster.
These videos are from a tournament game and we both played quite shit and we were both very dissapointed about loosing in semifinals (never lost a set to chef before that semifinal ^_^), so when I saw his 4~2 (I don't know exact input, but it's the launcher where he sways to the side and then does a heavy uppercut with mad range... -13 on block, but unpunishable), I didn't want to risk doing the PP since it activates slower, it's easier to just do the regular parry. Also, when Steve does df+2, it's _VERY_ risky to try the punch parry on reaction, but the regular parry is quite easy so that's a better option in that situation.

The third reason the punch parry (and a lot of other stuff with law/heihachi) wasn't used by me there is because I haven't really played law or heihachi for quite a few months (after I qualified for swedish nationals my law/heihachi usage percent turned single digits), so I've stopped doing the "advanced" law/heihachi stuff, like adjusting myself to using punch parry instead of regular. Also, after punch parry~2 I like to do forward forward+left kick, but because steve is so gay the angle after parrying a lot of his stuff makes it whiff, and noone ever ducks the duckable last jab of the DSS+2f2f2 after I do regular parry so I figured I'd just do that one instead ^_^

Sorry for the long answer to a short question ;D

thanks for the props ;)

HYULVINJIII --> what does "Sjelden en ser ensformighet i en så spennende form " mean?
"Its rare to see repetetive stuff that exciting" or something? :) sorry for my 221 spam, as I said I havent really played hei for a long time ^^ all about kazuya.

I think more vids might come later, but it's the chef that has to distribute those.
 

EagleJin

Bear Necessity
Hehe, indeed. That's what it means. But it's acceptable because you had an interesting way of moving around the area, and your well timed ss-ing -> 2,2,1. What I did not like tho, was Chef's incredible cheap "way of the Bryan". I know this is a rather "safe" way of playing him, but it's damn boring to watch.

I liked your Law matches better than your hachi ones tho ^_^ :svette:. And I also think your play was steadier than Saki's Steve (if that was Saki.. hard to read the names, but they talked about swedes all the time, so I got a fair understanding of who played who). Maybe I just misunderstood his playstyle ^^.
One last comment to you swedish players... Wavedashing :blunk: lol, you guys are insane. Devil Jin moved like crazed :p

Looking forwards to more, ya ^^

2,2,1, tfg with hachi isn't a tourny combo, eh? XD