Fighting vids

Yes, da har tiden kommet :tommelopp:
La meg bare si, at jeg ikke fikk nok tid til å gjøre denne acten like bra som act 1, det er egentlig veldig dumt av meg å ikke bruke nok tid, men jeg har ikke tiden som trengs. Så jeg håper virkelig at dere gir meg tilbake melding på acten :svette: Si hva dere mener, bra eller dårlig, beklager så mye igjen, ønsket jeg kunne fryse tiden, og jobbet mer med acten, men slik ble det ikke :) Kos dere

*edit*

glemte jo linken :doh:

http://www.gameroom.com/nilo/

eller bare bruk denne:)

http://www.gameroom.com/nilo/Nilo's%20act%2002.zip

EagleJin

Bear Necessity
Nice vid, Nilo! :)
Fengende combovids er kuli!
Mange fancy juggles der, og kult med "Final Battle", hehe.
For ikke å glemme redigeringen. Godt jobba!
:)

*launch, 1,2,3, 2,2,1,2*

Enda et innsekt fra T4.
Craig Marduk og Mall står for tur...

Ops..glemte å svare..

Kul musikk og combos! Og Nice redigering :tommelopp:

Hahahahahahahahahahaha!!!!!!! Det der er en av de værre tingene jeg har sett i T4. Lurer på hvordan Marduk klarte å teleportere såpass mye.. :blunk:

Opprinnelig skrevet av ShaDes_@02.09.2004, 11.48
Bra vid NiloPilo
bruke du leng tid eller?

"vf suger fisse" hahahah! :D
96928​

Takk så mye Cinos, Red Hawk, Eaglejin og ShaDes_

Som jeg skrev i filmen, ble egentlig ikke helt ferdig, men samme det. Brukte ca 1-2 timer på redigering og innhenting av comboer osv. Eneste som telles er at dere likte den :) SÅ takk til alle:) Komme en vid til ut, om en stund.....

Duke din fisse, du er så treg, kjapp deg...

Øyh, det var en jævlig fet video, Nilo! Jævlig bra redigert. :)

"VF suger fisse" <-- Jeg holdt på å falle av stolen når jeg leste det. :p

Heisann, det var faktisk en av de bedre combo vidsa til Law jeg har sett på nettet Nilo. Bra saker. Fet redigering. Den sjuke kampen med double KO var jo simpelthen super eye candy :tommelopp:

VF- suger fisse :p

EagleJin

Bear Necessity
T4 -Meg vs Nilo
Meg i tigerdrakt og Nilo i mumiekostymet..

Dette er ikke en seriøst kamp, men bare en "dashe rundt og slå/spark"-kamp fra sist vi spilte.

Kul musikk på viden, og eagle, du er mester med Hei.. oh jo, jeg holder med på lage act 3!!!

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@07.09.2004, 21.08
T4 -Meg vs Nilo
Meg i tigerdrakt og Nilo i mumiekostymet..

Dette er ikke en seriøst kamp, men bare en "dashe rundt og slå/spark"-kamp fra sist vi spilte.
99656​
He he, trudde et øyeblikk at du skulle tape mot bleiedrakta Hyulvinji :p Den drakta har jo sjukt ræva walltech frames så det ville vært en ekstra diss bare det :rulleøyne:

Okey....da er den her.. ACT3 og siden Duke er like treig som vf4 fissa hans så sletter jeg nå act 2 og setter inn act 3... før dere ser den, husk jeg har brukt nesten alle comboer osv med law i de andre actene.... så ikke så mye nytt her

ACT3

Elsker dere alle!!

Dust Nilo det var ikke deg på slutten
du klarer ikke wall bug :tommelned:
se og lær når jeg besøker deg
jeg elsker deg ikke

PS : bare kødder

Opprinnelig skrevet av BLooDHunTeR@08.09.2004, 20.03
Dust Nilo det var ikke deg på slutten
du klarer ikke wall bug :tommelned:
se og lær når jeg besøker deg
99977​
:D Love it when you talk dirty

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av maddon
He he, trudde et øyeblikk at du skulle tape mot bleiedrakta Hyulvinji  Den drakta har jo sjukt ræva walltech frames så det ville vært en ekstra diss bare det
Hehe, kan ikke tape for sumohachi :p

Bra vid, Nilo! Likte best delen der Jins T3-musikk slår inn. Fete wallcombos!! :D

En liten combovid til fra meg. Craig Marduk står for tur:
Mini Marduk Review