Fighting vids

Opprinnelig skrevet av NiloPilo@08.09.2004, 17.19
Okey....da er den her.. ACT3 og siden Duke er like treig som vf4 fissa hans så sletter jeg nå act 2 og setter inn act 3... før dere ser den, husk jeg har brukt nesten alle comboer osv med law i de andre actene.... så ikke så mye nytt her
Bra slutt Nilo. Likte spes den begge around arena comboen din, verre er det ikke liksom :kul:

Needs more SF-vids.

Hyulvinji: skal vi prøve å få filmet noen gode fighter i SF neste gang jeg kommer over? =D

EagleJin

Bear Necessity
Takker, Nilo :)

Ulv: Yup, må nesten gjøre det. Skal sette opp cap på øaptop, så vi kan cappe direkte. Slipper vi styret med kamera, heh..

Har en kamp liggende (bood vs hawk), men har ikke nok webplass til å hoste :(. Fila er på 40 mb, varer i 7 minutter.. Hawk briefer med parry, hehe.

Kuli. Send meg på IRC eller MSN en gang. :D

Omg.. Brifing med parry?

...Plutselig fikk jeg en stor frykt mot å spille mot Hawk. :usikker:

Ehem..er ikke stort med parry akkurat. Bare enkle hadou-ken og slike ting. Spiller heller ikke så genialt i begynnelsen synes jeg. Ikke i forhold til hva jeg kan klare nå hvertfall.

Hyulvinji og jeg har i hvert fall tenkt å begynne med en combovid, med da litt flere folk enn hva bare en av oss tar..Når selve begynnelsen på prosjektet kommer er heller litt usikkert, men skal forhåpentligvis ikke bli så lenge til..

sortulv: tøff avatar du har nå. Hvor har du den fra...? ;)

Hehe. Den er fra SF3, og fra deres screen-capping. :tommelopp:

Needs more Remy-action!

EagleJin

Bear Necessity
KoF gameplay vid

Jaja, enda en vid fra koib-teamet. Denne gangen fra King of Fighters: Maximum Impact.

Dette er ikke en vid som viser garanterte combos og setups, men den viser noe av combo/juggle-systemet. Det er en combo som ikke er mulig å utføre uten evig combometer, men om en gidder å skli et par ganger til vil det gå fint :)

OMG, seriøst, nå har ikke jeg prøvd spillet da, men det ser synsykt dårlig ut på 3D, men det var en bra vid, og dere klarte klart å vise frem systemet ^_^ Nice1

EagleJin

Bear Necessity
:D takker
Ja, du har rett. KoF:MI er ikke et spill av høy kvalitet. Grafikken ser ok ut, men ellers er det for mye som minner om DoA i anvendelse av comboer, grafikk og motoren til MK og rett og slett tåpelig at det er så enkelt å kjøre på med killercombos. Et eksempel er Ioris kastecombo.. slike er det mange av. Heldigvis for spillet er ikke så mange av comboene i viden garanterte :). Det går faktisk an å rulle vekk, og til og med sidestepping er mulig, men det hjelper ikke stort når superteknikkene dekker halve banen :p

**innlegg 555**

Hohoi. Villt klipp, Hyulvinji.

Likte spesielt den fiffige remixen av Zangiefs stage-musikk. :tommelopp:

Takker! Bra at den falt i smak :)

Ulv: hvilke av dem har du vonde minner av? ..vonde minner? det er? :p :D

Nilo: Den vid'en der var litt..space'a..men nice utført. Utrolig hvor dum cpu'en kan være..

Jeg prøvde å ta opp filmer av capcom vs snk 2 med mitt digital kamera, still bilde kamera vel og merke.
Så kvaliteten er jo mildt sagt rævva, men slenger de nå opp her likevel.
CvS1
CvS2

Siden jeg bare hadde 30-40 sek film tid, ble det en del klipp lagt i sammen, noe som sikkert merkes.
Nuvel, min første fighte video anyway, be gentle :p

EagleJin

Bear Necessity
Bra bruk av groove :D. Jeg har aldri lært meg a-groove, men det ser effektivt ut om du først får det til. Pent!

Så noen cheesy taktikker der, og syns jeg kan høre "kylling!" bli ropt noen steder, hehe. Er slik vi liker det med sf, er det ikke? ;)
Savna litt å vite hvem som spilte, men det var også det eneste. Om du kan legge det inn i filnavnet holder det lenge for kamper.

Bildet er av god nok kvalitet til å tydelig få med seg hva som skjer, så da er det godt nok. La ikke noe spesielt merke til at det er sammensatte klipp vi ser heller. Godt redigert der :)

Stå på videre!

Takker for at du tok deg tiden å se gjennom filmene :)
Var kanskje litt cheese der ja, men det er fult mulig å countre det.

Når det gjelder motstanderen, så er det jo egentlig ingen dere kjenner. Bare lokal kompis, som ikke er registrert på dette forumet.
Du har rett i at jeg burde skrevet hvem som var motstander og alt, skal huske det til neste gang ;)