Fighting vids

Lol jeg får maling av Robbie3s i begge de kampene though

Dudley er ev0L i hjørnet >_<

EagleJin

Bear Necessity
Vel, så akkurat en ganske vill TTT-vid av Kysg. Fragments of memories eller noe i den duren. De som ikke har sett den, bør sjekke utCombo Videos

Mulig dere må registrere, først. Skulle gjerne hostet den.

EagleJin

Bear Necessity
Det der er en av de beste vidsa ue etter min mening!! Utrolig skills i utføring (egentlig forhåndsprorgammert sticke, men men..), valg av teknikk, og bruk av redigeringsevner! Rett og slett et mesterverk av KYSG.

Tror jeg har alle KYSG TTT-vidsa som er laget. De er gode alle sammen.

kan jo også nevne at www.tekkenzone.com har en del syke combo-vids :tommelopp:

Nice vids Inno og Wallace. Genialt!
Første gang jeg ser en virkelig farlig Dudley..yay!
Gir en god del insp til å fortsette med spillet også. Legg gjerne ut flere kamper hvis du/dere har, tøffe saker! :tommelopp:

EagleJin

Bear Necessity
Vel.. Vi er i en tid da arkadeversjonen av T5 akkurat har blitt lansert og det er heller ikke lenge til konsollversjonen ser dagens lys. Samtidig strømmer det på med vids, og her er en samling av de hittil utlagte teknikk-klippene fra Tekken-Official:
her

Skal prøve å holde den oppdatert etter hvert som fler klipp legge ut.

EagleJin

Bear Necessity
Ja, ble faktisk overrasket over at Namco faktisk har lagt inn mid-air-kast med vilje.. Ser stilig ut, gjør grei skade og ser ikke glitchy ut i det hele tatt
:D

Namco har gjort det denne gangen!

Nye short clips fra tekkenzaibatsu som viser 10-strings til Steve, Craig og Jin, OG Just Frame Techroll!
Noen begynner kanskje å se visse likheter mellom T5 og VF..? :D

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@27.11.2004, 15.25
Ja, ble faktisk overrasket over at Namco faktisk har lagt inn mid-air-kast med vilje.. Ser stilig ut, gjør grei skade og ser ikke glitchy ut i det hele tatt
:D

Namco har gjort det denne gangen!
141815​
Skal vel ikke utelukke at det kan bli noen pussige glitches med de kastene. Fortsatt et stilig initiativ av Namco... Tror ikke jeg har tatt air-throw på noen siden Chun Li og Guile herjet luften tidlig på nittitallet ;)

Edit: Fysj, Tekkenzaibatsu er jøde. Får ikke sjekket den nye combo-vid'en.
New Blood 101

EagleJin

Bear Necessity
Som jeg sa til NukleuZ før i dag:
Den viden er bra laget, men det er sååå typisk av Castel å legge ut vid nå som så mange venter på konsolversjon (noen som husker "Demon Darkness"?) ... Blir ikke bedre av at det fremdeles er minimum 3 mnd. igjen til lansering :(

King har et mid-air-kast til, og det ser ut som det er fra siden (. Det vil nok hjelpe godt med for å kutte antall glitcher :D

Er det her det er noe feil altså, siden det eneste som skjer når jeg trykker på den pokkers linken, er at den reloader hovedsiden...?

Var no lignende problem for meg en liten stund og. Tror det var noe med Norton Internet Security som jeg bruker. Jeg disable'a den, og prøvde, og da gikk det. Siden har den vært på, men det har fremdeles funka å laste ned. Aner ikke hva som skjedde, men det fungerte hvertfall..

Opprinnelig skrevet av Hyulvinji@27.11.2004, 17.43
Som jeg sa til NukleuZ før i dag:
Den viden er bra laget, men det er sååå typisk av Castel å legge ut vid nå som så mange venter på konsolversjon (noen som husker "Demon Darkness"?) ... Blir ikke bedre av at det fremdeles er minimum 3 mnd. igjen til lansering :(

King har et mid-air-kast til, og det ser ut som det er fra siden (. Det vil nok hjelpe godt med for å kutte antall glitcher :D
141929​
Demon Darkness var jo bare gjennomført ondt... Eller det er snakk om Castel da..
Kan hende vi slipper unna av bugs med King siden King har 5 forskjellige air-throws, 2 av de forresten er multichains.... Marduk har bare ett såvidt jeg har skjønt og blir farlig fort bugs da :p

Vi får bare vente de 3 mnd. Så kommer jeg bort en tur Hyulvinji så ser vi ikke dagslyset på ja... Noen mnd. tid :p

EagleJin

Bear Necessity
Back by popular demand :p

2 nye 3rd strike matchvids mellom meg og Wallace
Første er en grei gjennomgang av hva man IKKE skal gjøre mot Hugo:
Wallace_vs_Robbie3s_11

Andre er en til av vår never-ending grudge match; Ken vs Dudley
Wallace_vs_Robbie3s_10

Yay! Kule kamper. Men det var vel ikke nødvendig å tape for Hugo? :p

Har dere flere kamper er det bare å slenge dem ut. Hvis dere ikke har, så får dere lage kampene :)

EagleJin

Bear Necessity
Tøffe kamper, ja :D.

Har lyst til å spille litt mer med Hugo etter hvert. Tenker jeg starter etter at Alex har komme seg litt mer...

Kamper mellom NukleuZ, Red Hawk og meg:
1. ørn vs nuke
2. hauk vs NukleuZ
3. ørn vs hauk 1
4. ørn vs hauk 2

De to første var blandt de 15 første kampene vi spilte (dvs blandt de 15 første 3s-kampene til NukleuZ :tommelopp: )
(De to siste er ca en mnd. gamle...)

Hihi synes jeg var flink jeg... For å være delvis ny til 3S... Men uansett... Temmelig close da :D Kamp1 var litt for friendly fra min sin side+ måtte komme inn i greiene.. Det var vel en tidlig kamp hyul ?... lol laster ned de andre og titter nå, inkl inno sine... Var nysgjerrig på meg selv først :p