Fighting vids

EagleJin

Bear Necessity
Takk, takk :D
Jeg vet mange av comboene ikke er så avanserte og vanskelige, men det var også poenget å ha med noen som ikke krever avansert stickebruk, f.eks. ch b+4-delene.

Har, som sagt, aldri brukt premier før, og uten å ta av plasten rundt manualen synes jeg det gikk relativt greit (om ikke JINsama forteller om en heller tragisk encodeings-rposess :svette: ).

Nuk: Du har jo fulgt prosessen fra start, så det skulle bare mangle ;)
 
Opprinnelig skrevet av Luthien@15.03.2005, 16.20
Ja, det gikk når man oppgraderte wmp.  Takk :)

EDIT: Nice Eagle, dette var bra.. :kos:
Kan vi forvente mer i den nærmeste fremtid?
190456​
Det blir vel antagligvis en ganske stor video etter jeg får tatt meg litt sammen... Med Red Hawk, EagleJin, oX og meg.. Uten å røpe for mye..
 

EagleJin

Bear Necessity
NukleuZ: På tide å finne en dag da vi kan ta opp noen juggles... Idèen begynner å bli gammel :p

sjekk ut http://www.arcadepimp.com og se etter Tony-T's Lei vid.
Selv med variasjon blir man lei...
 
Hvis du gjør et lite googlesøk på Kazaa lite Codec pack,
finner du en fin samling med codecs og to avspillere som spiller det meste. Hva den egetnlig har med Kazaa å gjøre er jeg ikke sikker på.
Funker nok da, skulle jeg tro.
Støtter en haug formater ol.
 

EagleJin

Bear Necessity
Det der var A-J, og så vidt jeg vet ligger ikke N mellom de bokstavene...
 
Nice film der Eagle Jin. Jeg må lære meg å time juggles. Det er det som er største problemet mitt. Er jo en stor forskjell mellom T4 og T5 ser jeg. Raskere bevegelser i T5, men jeg lurer på om noen kan brae juggles i T4, eller noen basis juggles å begynne å trene på.
 
Luthien: Det som var der var A-J, og da må jo nesten resten av folka komme også. Så ja, Nina kommer etter hvert hu også.
 

EagleJin

Bear Necessity
Luthien: Vi har allerede tatt opp noen juggles med alle karakterene. Dette var abre fra A - J. K - Y kommer i neste del (som jeg skal lage nå... :p)

Lei: Takk for det :)
Ja, du har rett. T5 er raskere enn T4. Om du tar en titt på www.tekkenzaibatsu.com og klikker deg inn på combo-listene (TTT/T4) har du masser av saker å prøve deg på med alle karakterene.
 

oma

Village Drunk
da tar dere vel en skikkelig greie med steve og sant? hoho jeg gleder meg :)
 
owee!
super duper, Eagle og Red Hawk.
Tøff film.
Bare jeg hadde hatt tekken 5 :usikker:

Ser frem til å møte dere på neste treff/turnering/sammenkomst
og mota deng. Heftig deng.
 

EagleJin

Bear Necessity
Takk for det, alle :)
Hyggelig å få positiv respons. Kom gjerne med tips til redigering eller juggles. Er åpen for å ta i mot konstruktiv kritikk også ;)

Del to er ferdig, men mangler opplasting (holder på nå).

SilentBob: Om jeg ikke husker heeelt feil var det jeg som fikk deng sist :( (måtte trøste Kuma en hel uke etterpå)

oma: Det er ingen hypercombos med Steve der. Har ikke akkurat lyst til å bidra til at folk misbruker flk, 1,1,1,2 inntil vegger.....
 

EagleJin

Bear Necessity
Veldig, veldig bra. Musikken var bedre gangen her, men sekvensen med Nina var litt kort( :p ) og hva var det der på slutten? Var det med vilje?
Og X er vel ikke før M.

EDIT: Skal dere lage mer? Ikke nødvendigvis bare juggling.
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin+02.04.2005, 15.39-->
oma: Det er ingen hypercombos med Steve der. Har ikke akkurat lyst til å bidra til at folk misbruker flk, 1,1,1,2 inntil vegger.....
200692​
[/b]
Halve steve er abuse av den inntil veggen though...

<!--QuoteBegin-Luthien
@02.04.2005, 16.24
EDIT: Skal dere lage mer? Ikke nødvendigvis bare juggling.
200733​
Nå har jeg ikke sett K delen av vid'en enda, men har tenkt til å lage en ganske lang King vid... Med masse buffers osv. tenkte jeg..

Bare oX kommer seg hjem fra sykehuset hel...



EDIT:
Så akkuratt siste delen av vid'en, og har noen små ting..
Dere kaller det basic, basic med kaz er ikke 2*ewgf :p
Første Ling jugglen kan dere avslutte med det trikset dere tar en gang til..
Jeg tviler på at den er garantert den ene med Wang, hvis den er er det merkelig at jeg ikke har abuset den som en idiot hittil...
Men u/f+4, 1, 1, 1, 1, qcf+2 var pent å se med Wang!
Og den siste med Yoshi, hvis man starter å spinne med engang så vil karen bli truffet av den første spinnen også..