Fighting vids

EagleJin

Bear Necessity
Tro du meg.. Kunnskap om combos gjør en ikke automatisk til en god spiller ^_^ :flau: :svette:

Men MadCow kan spille, og får inn combos fra vidsa sine ^^, så jeg kan skjønne at du ikke vil møte han i en turnering :p

MadCow

Lokal moderator
Takker, EagleJin :)
Helt enig at ikke comboer gjør at man nødvendigvis blir en god spiller, men man ser alltid så flink ut i sånne videoer.
Er nok andre her du bør frykte mer, Sushi. Men jeg prøver nå alltids å bite så godt fra meg som jeg kan!

Jeg tror nok også det er andre jeg burde frykte mer...som JINsama! :svette:

nei, det er bare og jobbe hardt fremover! må bare først skaffe meg tekken 5 da :D

Hehe, fy faen husker frykten jeg hadde første gang jeg møtte han...
Selv om jeg så og si aldri fikk spilt mot han... Tror jeg snakka med han i 1,5 år før jeg fighta virtuellt med han... Han vant 9/10 kamper :p Bedre nå da ;)

Eller hva ??!!? The Art of JIIIIIIIIIIIIIBO tokk dere alle... Look at my monkey..

Bare lær deg T5 og hva som er garantert... Viktig viktig
Forbanna low crush faenskap

Low hva?

finner det nok ut sikkert... men håper endre sender det til meg ass....

Kanskje jeg må sende han flere rim? :ehm...:

EagleJin

Bear Necessity
NukleuZ: Endelig fler enn meg som blir mektig frustrerte over hvor mye belønning man får for å kjøre en "3 frames low sweep juggle launcher"? :D
Everybody Lows Tekken :p

Sushi:
Har skrevet grove beskrivelser av hva "Crush" er tidligere.
Kort sagt er det et system som gir noen moves fordel over andre.

Jump moves/mid moves <-- Low moves
Low moves <-- standing High moves
High moves <-- mid moves (tror jeg)

Prøver å skrive en bedre beskrivelse av "Crush", men har en følelse av at flertallet ikke kommer til å lese den :p

Opprinnelig skrevet av EagleJin@21.06.2005, 17.16
NukleuZ: Endelig fler enn meg som blir mektig frustrerte over hvor mye belønning man får for å kjøre en "3 frames low sweep juggle launcher"? :D
Everybody Lows Tekken :p
235082​

Hva er det? en 3 frames low sweep juggle launcher?

EagleJin

Bear Necessity
Det finnes (visst) ingen teknikker som er under 7 frames i T5, men noen moves virker for raske til at det er mulig å reagere på dem. Derfor skrev jeg "3 frames". F.eks. Baeks d/b+4* og Kings d/b+3.

Andre low crush moves:
Heihachi - FC d/f+4
Kuma - d/b+2
Ling - ss+3

Ikke så ofte man legger merke til andre "crush"er enn low crush, men de er der.

* = redigert tekst.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av EagleJin@21.06.2005, 17.25
Det finnes (visst) ingen teknikker som er under 7 frames i T5, men noen moves virker for raske til at det er mulig å reagere på dem. Derfor skrev jeg "3 frames". F.eks. Baeks d/b+3 og Kings d/b+3.

Andre low crush moves:
Heihachi - FC d/f+4
Kuma - d/b+2
Ling - ss+3

Ikke så ofte man legger merke til andre "crush"er enn low crush, men de er der.
235087​
For å rette opp en liten ting..Baek sweep er db+4. Farlig feil.. ;)

Du vet nå så mye du da eaglejin :D

takk for hjelpen, for prøve å tenke før jeg åpner kjeften neste gang!

Stille her da gitt....

Alle burde laste ned The Daler Mehndi Tribute med reglene:

1: ikke lov til å smile
2: ikke lov til å le

....

Etter sama viste meg denna... Eller midt i for den saks skyld :p Var så vanskelig å holde meg.. trodde jeg skulle dø...

Vid'en er gammel så jeg vet ikke hvor den er å finne..

oma

Village Drunk
så igjennom TZ heiatchi filmen, noe syns jeg var merkelig... har raven ett damekostyme? eller er det TZ folket som har noe spesielt på lager?

er det noen som vet hvor jeg finner filmene fra tekken tournament i oslo på spiderman?
hadde vært kult å se finalene?

MadCow

Lokal moderator

oma

Village Drunk
dette er ikke ment å fornærme noen eller trakke på noens tær...

de som spilte i finalen der, var de nervøse eller noe slikt? syns det gikk veldig mye i de samme triksene, mye forutsigbarhet.. ikke slikt man ser i combovidsene til eaglejin, madcow eller nilopilo feks..

må vel og legge til at jeg hadde vel sikkert ikke gjort det bedre selv, men jeg tenkte dere var way byond mitt nivå, men det jeg så var ikke så overbevisende...

Oma, det kommer helt ann på spille stilen, noen spiller faktisk 99% safe, og noen andre spiller litt flashy, prøver å få inn juggles som er f.eks på combo vids. Du kan lage verdens kuleste, råeste t.o.m beste combo vid noen sinne, og suge hardt i vs... Men slik er det noen har mange spillere å spille mot, mens andre kan gå å henge seg....

Jeg spiller slik jeg føler for det, blir jo faen meg boring å spille 99% safe, men igjen, det er ofte de som vinner....fins seff en del untak