Fighting vids

Du bare følger linkene som blir gitt underveis.
Laster ned nå..har visse forventninger til denne her av en eller annen grunn...

Da har jeg 10o0 dollars spørsmålet...

hva må man trykke for å greie det "trikset" med raven....2 stykker man tingen...

Trykk d+1+2 helt til han skifter stemme. Så tror jeg det var å trykke d,u,b,f+3+4
Correct me if wrong..

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av JINsama@02.09.2005, 14.45
Må nok rette på deg Hawk..

KageBushin No Jutsu, Ninpo KageBunshin:
d+1+2 til stemmen skifter, så trykker du b, f, u, d+3+4.
257677​
Digger navnet på det trisket :D

Opprinnelig skrevet av Red Hawk@02.09.2005, 07.22
Du bare følger linkene som blir gitt underveis.
Laster ned nå..har visse forventninger til denne her av en eller annen grunn...
257573​
Send meg bruker pass da :p Jeg orker ikke regge meg

EagleJin

Bear Necessity
Trenger ikke regge seg. Gjorde ikke jeg. Gikk helt fint ^^

Har sett gjennom et par ganger nå, og synes at viden inneholder litt for mye CG.. CG-bruk er veldig typisk mashter og Boskon, men dette var litt vel mye.

Uansett.. Viden inneholder fete combos, uten tvil, men som sagt litt for mye CG.

Får håpe DR kommer til konsoll så også vi "n00bs" (relativt) kan få til en vid eller to :p

Opprinnelig skrevet av JINsama@02.09.2005, 14.45
Må nok rette på deg Hawk..

KageBushin No Jutsu, Ninpo KageBunshin:
d+1+2 til stemmen skifter, så trykker du b, f, u, d+3+4.
257677​
Hmm..var ikke så altfor langt unna i hvert fall da, men langt nok til at det er en grunn for at jeg ikke har fått det helt til (prøvde en gang, i ca 10-15-20 sek..) :D

Mye cg i Illusions ja, men det kommer seg etter hvert. Snart har de klar en halvannen times vid med stash fra (1, 2?) 3, Tag, 4, 5 og 5: DR. Bare de ikke har brukt opp T3 allerede da...

Den trappen til Kaz i den vidden.. Den var ikke annet en NASTY!

T4-syndrom-trap'en? Regner med at det er den du mener.. Lær deg den Nuke, og du blir godlike!

MadCow

Lokal moderator
Takk for hjelpen....så er det bare for meg å finne ut d og 1+2 og alt den driten der......

JAJAJAJAJA....det står på tekken zaibatsu..vet det.. <_<

Men jeg for det ikke til...vet noen av dere hva jeg gjør galt?

Trykker: ned+firkant+trekant....så bak,frem,opp,ned+x+o

Ingenting skjer...ingen verdens ting!

Har noen peil på hva jeg gjør galt? pliiiz hjelp :tommelopp:

Har du gjort det til Raven skifter stemme som ble sagt i tidligere post du måtte? Hvis du har det, så skal det funke.

HJelpe meg... herre gud da MADDI.... jeg vil ikke ende opp i luften mot deg... :( og spess ikke inne me veggen... fy faen for en kul video..... Imponerende "BIG TIME"

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av JINsama+08.09.2005, 12.31-->
Fikk ikkeno lyd på den vid'en jeg..  :blunk:
Noe dere har rota med eller er det no crap her?
Alt annet funker med lyd her.
259399​
[/b]
Hmmm. Tror ikke vi har rota. Er nok noe crap hos deg;) Andre som har problemer med lyden?

<!--QuoteBegin-BergenIvan
@08.09.2005, 12.34
HJelpe meg... herre gud da MADDI.... jeg vil ikke ende opp i luften mot deg... :( og spess ikke inne me veggen... fy faen for en kul video..... Imponerende "BIG TIME"
259400​
He he. Takk. Skal nok ta deg med på "flytur" når vi møtes.

EagleJin

Bear Necessity
Av en eller annen grunn funker viden fint her :p

JIN: Den kjøres helt fint med nyeste WMP. Mulig du må laste ned codec også.. Skulle tro den gikk fint på de fleste maskiner :sukk:

Funka fett her også...

Lol så skitten hu er opp mot vegg... Fleste karakterene min har som regel en ting som treffer... Hvis ikke det er high splash da...