Fighting vids

oma

Village Drunk
mener vids ja, finner en mye på zaibatsu? må man skanne igjennom forumet der da? for det er ikke mye på forsiden...
 

EagleJin

Bear Necessity
Om du ser nederst på forsiden ser du en liste over de siste emnene i media-seksjonen. Du kan også gå inn på forumet --> bla langt ned til media.
 

MadCow

Lokal moderator
Lenge siden det har skjedd noe her. Tok opp noen kamper fra litt friendly gaming hos meg på tirsdag.

Filmet tv-en med videokamera. Ble ikke så veldig bra. Noen som har tips til å få det bedre. Folk med eplepsi burde ikke se dette, for å si det sånn.
Men uansett. Det er meg med Roger og Nina, MadSkills med Baek, og Snooky med Bryan

http://blindern.mine.nu/tekken/11_okt_05/

Alle filmene er ikke ute, men laster de opp nå, og er ferdig iløpet av natta.

Litt raskere hastighet på linja denne gangen :)

PS: Legger sannsynligvis ut noen fler kamper etterhvert
 
Okey ikke ta dette på en negativ måte han som spiller baek, men han spiller ræva som faen i de kampene der. Trodde faktisk han var dyktig, men kanskje han hadde en dårlig dag. Men du må slutte å klage mindre og spille mer. Altså tren mer på flamingo cancel's og finn ut flere ting ut i fra flamingo'n til baek.. Slik jeg ser det kan du to ting, Sweepen og b+4.... Så få inn flere moves i gamet ditt så blir det bra:) Nina som alltid ser bra ut madcow, tror jeg nesten må ta noen kamper med deg igjen:) Så madcow, send meg en pm når du kan da:)
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@13.10.2005, 07.51
Okey ikke ta dette på en negativ måte han som spiller baek, men han spiller ræva som faen i de kampene der. Trodde faktisk han var dyktig, men kanskje han hadde en dårlig dag. Men du må slutte å klage mindre og spille mer. Altså tren mer på flamingo cancel's og finn ut flere ting ut i fra flamingo'n til baek.. Slik jeg ser det kan du to ting, Sweepen og b+4.... Så få inn flere moves i gamet ditt så blir det bra:) Nina som alltid ser bra ut madcow, tror jeg nesten må ta noen kamper med deg igjen:) Så madcow, send meg en pm når du kan da:)
268548​
He he, det er jo tross alt jeg som har valgt hvilke kamper som har blitt lagt ut. Han kan vel egentlig det meste utifra flamingo'n tror jeg, men vet ikke om flamingo cancling egentlig er så bra (litt avhengig av character du spiller mot kanskje).

En match mot Nina skal du nok få.
 
Opprinnelig skrevet av MadCow+13.10.2005, 10.10-->
<!--QuoteBegin-NiloPilo
@13.10.2005, 07.51
Okey ikke ta dette på en negativ måte han som spiller baek, men han spiller ræva som faen i de kampene der. Trodde faktisk han var dyktig, men kanskje han hadde en dårlig dag. Men du må slutte å klage mindre og spille mer. Altså tren mer på flamingo cancel's og finn ut flere ting ut i fra flamingo'n til baek.. Slik jeg ser det kan du to ting, Sweepen og b+4.... Så få inn flere moves i gamet ditt så blir det bra:) Nina som alltid ser bra ut madcow, tror jeg nesten må ta noen kamper med deg igjen:) Så madcow, send meg en pm når du kan da:)
268548​
He he, det er jo tross alt jeg som har valgt hvilke kamper som har blitt lagt ut. Han kan vel egentlig det meste utifra flamingo'n tror jeg, men vet ikke om flamingo cancling egentlig er så bra (litt avhengig av character du spiller mot kanskje).

En match mot Nina skal du nok få.
268558​
[/b]
Okey da skjønner jeg, men greit jeg tar en kamp mot deg med baek og da skal jeg bare kjøre flamingo cancling!!
 
Greie kamper de der, men Bryan gjorde veldig lite Bryan-fornuftig. Blant annet så jeg ikke f,b+2 som en Bryan nesten er nødt til å ha for straffepotensialet. Savnet også litt mer av Bryan-power, han er ikke en som skal trenge å poke alt mulig.
En annen ting Baek bør utnytte enn det Nilo har sagt sidestep. Hans flamingo-step er gal, og tar man triple sidestep er det ikke så sjelden at motstanderen blir litt irritert. En enkel kjip sak som tar for mye skade:
Triple sidestep (ssr, b+3,ssr) (så du kommer bak, fungerer noen ganger fra siden også) 1,2,3,4,3, 3+4, 1,2,f+3, 1,2,f+3, 1+2,4
Eller lignende. Poenget er 1,2,3,4,3 som gir fin skade selv, men bygger opp til mye mer også. Det hjelper fint mot agressive spillere om en får det til riktig ;)
Nina'n din madcow, var som alltid :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hehe, ja, Nina`n til MadCow var bra! Du er en sånn person jeg ikke liker å spille mot, hehe, fordi du alltid er på, og du skadet mye på at motstanderen din på død og liv skulle reise seg opp så utrolig tidlig hver gang, hehe... :tommelopp:

Men morsomme kamper å se! Men inrømmer jeg kanskje hadde håpet på mer fra en som heter MadSkills, hehe... :kul:

Forresten, bittelitt off-topic; Noen som vet hvem som slo ut Dead Alchemist i NM...? ^_^
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Red Hawk+13.10.2005, 12.17-->
Greie kamper de der, men Bryan gjorde veldig lite Bryan-fornuftig. Blant annet så jeg ikke f,b+2 som en Bryan nesten er nødt til å ha for straffepotensialet. Savnet også litt mer av Bryan-power, han er ikke en som skal trenge å poke alt mulig.
268598​
[/b]
Den Bryan synes jeg personlig er et helvete å spille mot noen ganger. Er enig b,f+2 er bra, og burde lære ham å bruke den mer, slik at jeg legger av meg noen unsafe moves.
Men han er veldig flink til å bruke moves som gir ham +frames, så det kan være skikkelig vanskelig å komme ut av noen ganger.
<!--QuoteBegin-Red Hawk
@13.10.2005, 12.17
Nina'n din madcow, var som alltid :)
268598​
Takk :D
 

MadCow

Lokal moderator
Var noen kule kamper der, lasta ned alle iløpet av natta.
Lættis å høre folka snakke og reagere på div ting som skjer mens spillet er igang. :ler:
Men cool at du la ut vid's, fortsett med det! :tommelopp:
 
Dam, så kampene nå, faen jeg må begynne å øve litt på comboer igjen med law :tommelopp: Må bare si det igjen, du spiller synsyk bra Madcow.. Ellers lærerikt dette, så på kampene og finne ut hva en gjør feil osv.

Og jo..haha..HWO vs HWO kampen..lættis, ingen av oss kan han jo.hahah!! Wallace & Red_hawk blir sikkert imponert :p
 

MadCow

Lokal moderator
Må holde koken opp her. Nye fighting vids er oppe.
http://blindern.mine.nu/tekken/05_nov_05/

Er kamper fra JINsama, Wallace, MadSkills og meg.
Det er bare ca første halvdel som er der nå, driver og laster opp resten.
Fikk desverre ingen kamper med JINsama's Christie/Eddy og ingen kamper mellom meg og Wallace.
Vi hadde jo noen gode Nina vs Nina kamper :)

Ser det er alt for mange Baek vs Nina kamper (var noen som absolutt skulle ta opp så mange ... ), så kommer til å slette en del av de på onsdag. De er vel bare for spesielt interesserte.
Kommre også til å slette noen kamper fra sist spillekveld om ikke lenge.

Bare for gøy tok vi også opp en kamp fra Britney-spillet ;)

Edit: Legg spesielt merke til Jack kampen til JINsama.
Han har trent dødsmye med Jack og skryter av han hele tida...
 
hva skjer a.. trodde jeg skulle se noe mad christie kamper jinsama men du brukte hun ikke? why.. tørr du ikke å tape med henne nå eller? :p
 
Saken er at MadSkills ville se masse Baek VS Nina kamper når jeg og MadCow spilte mot hverandre, så de ble tatt opp. Spilte bare Eddy denne gangen, men ingen av de kampene ble tatt opp. Var faktisk mange av de også... Får ta det neste gang!
Aldri redd for å tape med Christie! :kul:
Jeg skal ha fler Baek kamper mot Nina'en din MadCow, skal gå ann å slå deg mer stabilt med han... det må jo bare gå... :p Skal ikke ta de opp da, for de som er redd for overflod av Baek kamper igjen. :D
 
Dam, bra spilt da gutta:) Har akkurat samme prob mot nina, skjønner ikke på det, hu er liksom anti SS, ss og slapp og free juggle:) enkelt og greit:)
 
i see.. men alikevel var det fett! :tommelopp:
 

MadCow

Lokal moderator
... hu er liksom anti SS, ss og slapp og free juggle:) enkelt og greit:)
[/b]
Vi digger det :D
 
Greit maddy!! you and me in my bed..i mean tekken kamp!! så skal vi se igjen at du eier meg med nina:) Skal finne en løsning på dette, nesten som matte jo:)