Fighting vids

MadCow

Lokal moderator
Har fått lagt ut de kampene vi tok opp under NM.
En del av de er ganske store, så er fint om dere ikke henter ned alle med engang hvis det går veldig tregt.

Har navgitt gruppespill kamer med _pre, og de andre med hvor mange som er igjen.
F.eks. vil en av kvartfinalene hete player1vsplayer2_8.mpeg, siden det da er 8 stk igjen i turneringen.
En kamp ligger i mappa friendly. Dette er en kamp mellom LotS og NukleuZ, som jeg ikke tror var en ordentlig NM kamp.

http://blindern.mine.nu/tekken/nm/

Legg spesielt merke til kampen
http://blindern.mine.nu/tekken/nm/LilleMy(...s(lee)_pre.mpeg
der en Lee spiller får bank av ei jente ;)

EagleJin

Bear Necessity
Oioi! Knallkult at du fikk med så mange kamper! Blir nok analyse-dag i morgen, ja...

Skal nok få alle ned ja :) se hva som er bra og dårlig :)
Bra så mange er lagt ut :=)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eyh!

Utrolig moro å se filmene fra NM!

Hehe, jeg fikk skikkelig juling av Atilla i gruppespillet, men vant en runde mot han, og føler at jeg med det har gjort det bra! =)

Hehe, bor i en leilighet med to andre gutter, som ikke holder noe nivå i det hele tatt, så får liksom ikke treningen... Men men!

Uansett et utrolig kult arrangement, gleder meg masse til neste år allerede! ;)

Og da skal jeg ha plukket opp noen av de mad kjipe move`sa til Christie, som JINsama brukte... =)

Opprinnelig skrevet av MadCow@13.09.2005, 00.49
En kamp ligger i mappa friendly. Dette er en kamp mellom LotS og NukleuZ, som jeg ikke tror var en ordentlig NM kamp.
260828​
Uff.. Bare der ligger noe av det jeg kan kalle top ti værste kampene i mitt liv..
FLOTT ALEXANDER FLOTT!!!#=)/%()(&?%!)#

Edit:
Litt artig historie det der igrunn...
Jeg og LoTS hadde fått lista opp feil navn på listene så vi skjønte ikke en dritt... Så skjønner vi til slutt det er er noe skrivefeil osv. da..

Så setter vi oss ned og tror selvfølgelig det er som når vi spiller ellers, best av 3 kamper, ikke runder :p Så vi sitter først og spiller..

Så er det der den andre kampen, og jeg og LoTS, Mats altså, snakker samtidig, faen hakke vi sitti her jævlig lenge nå iforhold til andre osv. og så begynner de i bakrunnen og bli enige osv.

Fy faen så teit kamp :p

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jaja, sånt skjer!

Men til din trøst var perfekt runden din jævlig bra! =)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Alle!

Hehe, neida, var bare det at i forrige NM gikk jeg tidlig, så i år var det første gangen jeg så noen utnytte mulighetene til Christie -og å bruke ho så bra som det du gjorde! Var ds "moves`a" jeg tenkte på, hehe...

Men du spilte uansett helt sjef! Atilla ga meg juling 3-1 i gruppe spillet, så moro at han kom så langt, men fullt fortjent at du vant!

Opprinnelig skrevet av Sushi@15.09.2005, 14.45
øiii.....

Hvem var det som egentlig vant nm a?  :confused:

Det var vel JINsama =D
261516​
Ja kan noen skrive opp rankingen?? :confused:

oma

Village Drunk
1.jinsama
2.atilla
3.oma
4.infamus

resten er ubetydelig =D

neida, jeg vet ikke resten, det er de jeg vet, men det skulle da ikke være så vanskelig når det står finale på ene kampen?

EDIT: ser at det er en BERGEN(xia) kamp der.. viss du orker så kan du skrive "beta" istedenfor.. og han kommer fra karmøy :p

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av oma@15.09.2005, 15.11
1.jinsama
2.atilla
3.oma
4.infamus

resten er ubetydelig =D

neida, jeg vet ikke resten, det er de jeg vet, men det skulle da ikke være så vanskelig når det står finale på ene kampen?

EDIT: ser at det er en BERGEN(xia) kamp der.. viss du orker så kan du skrive "beta" istedenfor.. og han kommer fra karmøy :p
261543​
Bergen, Karmøy ... et fett for meg. Nei,da. Skal skrive om etterpå, husket bare ikke hva han kalte seg i farta.

Gud og jeg + to til jeg ikke husker tok en delt 5. plass :D

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bergen og Karmøy skrives nesten likt også...

Men uansett er det kult at du har lagt ut videoene! Jeg liker det! =)

Fett. Gud kom ganske langt han å da....

Men Oma du inser at Gud ville whoppa æsen din hvis dere hadde møtt hverandre.

=D

oma

Village Drunk
hmm.. viss jeg og gud hadde møtes så tror jeg det hadde vært en av de åpneste kampene i nm, snakket litt med ham og han sa han var svak mot law, men det er jeg og, han var og trøtt og sliten etter å ikke ha spist eller sovet på en god stund så jeg tror jeg hadde tatt ham...

hehe
godt mulig, neste gang satser jeg på å forhåndskvalifiserre meg
slipper 7....timer rød øyne....ufff
nei, en gathering hadde vært bra, slik at vi kan virkelig finne den beste Law apilleren :D

oma

Village Drunk
vi får vel høre når neste SG treff blir, da får vi 3 (meg gud nilo) ta ett oppgjør :p blir moro

oma

Village Drunk
sorry dobbelpost...

hvor finner dere tekken matrealet deres? jeg har bare en side der jeg henter ting fra og det er tekken.net, men de har veldig lite oppdateringer på tingene sine så jeg får ikke så mye derfra... er det noen andre nettsteder som har andre ting?

EagleJin

Bear Necessity
Hmm.. materiale? Mener du vids?

tekken.net er en bitteliten side i forhold til tekkenzaibatsu.com. MASSER av info der (og masser av oksemøkk..).