JVet ikke helt om jeg vil kalle FMVene for tegneseriegrafikk...jeg synes ærlig talt cloud ser tusen ganger tøffere ut i FMVene i spillet, enn i den nye filmen.
Ja jeg mente jo det lingnet på japansk tgneserie stil, og du ser i FMV'ene at karakterene er Manga baserte me en gang. Noe som ikke er tilfellle i FF7 AC.
Ja enig, vaan ser ut som en drittunge. og det er meningen. han kommer til og bli røffass motherfucker seinere. kan vedde på det.
Men du må huske hawk, dette spillet er basert på en lovestory liggnende romeo & juliette.
så det blir mye story det blir kult.
Jeg har leste original preestory til ff8, samt original script.
Squall er ikke sønnen til laguna. sorry... dropp det
det står spesifik at foreldrene til squall er DØDE begge to. mer detaljer gidder jeg ikke å gå inni. just trust me. du må lese preestoryen oki.
Og jeg er ikke liksominsider. har jobbet med square gutta lenge. og du kan sjekke dette selv hvis du ikke tror meg. kontakt "Akishiro miamoto" fra irc undernettet og snakk med han og så kan du spørre han.
Har bare ikke tid til å skrive tilbake på alle. kan derfor virke som jeg ikke gidder å svare på noen spørsmål.
okay.
Hei
Har logg av alle møtene lenne. kan få tilsendt det av meg samt scriptet mitt, men det blir i såfall ikke noe detaljert, for det har jeg ikke anledning til å gi ut desverre. jeg er ikke sjefen vett.
Hør her nå. ANIME= en forkortelse for animasjon. rett og slett bevegende bilder. altså animasjon. manga er en stilart. japansk stilart......
så veit dere det. slutt å surr.....
Opprinnelig skrevet av IronFist@13.07.2005, 18.17 Ja enig, vaan ser ut som en drittunge. og det er meningen. han kommer til og bli røffass motherfucker seinere. kan vedde på det.
men du må huske hawk. dette spillet er basert på en lovestory liggnende romeo & juliette.
så det blir mye story det blir kult.
Opprinnelig skrevet av IronFist@13.07.2005, 18.23 Jeg har leste original preestory til ff8, samt original script.
Squall er ikke sønnen til laguna. sorry... dropp det
det står spesifik at foreldrene til squall er DØDE begge to. mer detaljer gidder jeg ikke å gå inni. just trust me. du må lese preestoryen oki.
Og jeg er ikke liksominsider. har jobbet med square gutta lenge. og du kan sjekke dette selv hvis du ikke tror meg. kontakt "Akishiro miamoto" fra irc undernettet og snakk med han og så kan du spørre han.
Har bare ikke tid til å skrive tilbake på alle. kan derfor virke som jeg ikke gidder å svare på noen spørsmål.
okay.
Seriøst? Det irriterte meg noe sinnsykt. Hva er poenget med det som Ward og Kiros nevner med at han ligner på mora og at det er bra han ikke ligner på faren eller noe sånt. Åssen kan de vite noe som helst om faren og mora til Squall?? Hvis det er tillfellet har story'en svikta stort i FFVIII.
Kan du da forklare meg om linken mellom Laguna og Squall?
Du utroper deg som en FF-ekspert. Derfor hadde det vært kjekt om du svarte på disse spørsmålene til GarlandG.
Det hadde også vært fint om du svarte mer utfyllende, og med innhold som ikke er ganske åpenbare fakta. Ihvertfall forsøk å bevis at du har en sammenknytning med folk i Square.