Final Fantasy Eksperten

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har bare en ting å si til deg revan. du var 4 år gammel når final fantasy VII kom ut så ikke kom her og åpne munnen din å slenge dritt rundt.

Faens drittunger.

Og resten av dere gutta. takk for støtten :tommelopp:
Kult å vite at jeg har noen fornuftige mennesker her.

PS
skal ha online møte med square gutta fredag.
kommer masse juicy info da tenker jeg.
skal poste alt jeg finner ut :tommelopp:

Revan ... har du engant spilt et Final Fantasy-spill? Hold kjeft da ... greit at karen ikke er så stødig på norsken, men det trenger ikke bety en dritt. Jeg vet at du liker å tro at siden du skriver "bedre enn mange 18-åringer" som du har uttalt deg så fint, er du bedre enn noen. Ta holdningen din, og stikk den langt opp.

Dette var ikke diss av Revan. Det var ... gurimalla, jeg beskyttet IronFist. What has the world come to ...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Wow, go Kozeloz! stor nese til deg! Tengu tengu...

Åssen har du fiksa møte med Square herr Jern-Neve? Det må da være vrient?

Tusen takk Kozeloz :D :tommelopp:

det er bare å ignorere sånne tullinger som ikke veit bedere.
bare fordi jeg ikke gidder å ta skrivefeil så høytydelig på et forum. hehe.
er ikke akkurat norsk eksamen da. :p

Koz til Kozeloz. :)

Halla grønn zebra.

joa det var vrient, men hadde nye flax på veien.
du kjønner, en vann av en venn, som kjenner en venn av meg i japan. "nevte"
at han kjente noen som jobbet for square.
og så begynte ballen å rulle. jeg kom i kontakt med han, og vi bare klaffet sammen. og siden har vi hvert gode venner.
så formet vi IRC undernettet sammen noen år siden. der vi har møter o.l

og resten er historie :tommelopp:

Hvorfor ikke prøve å gjøre det mer behagelig for leseren? Du blir (faktisk) tatt mer seriøst hvis du skriver skikkelig. Dessuten blir det mye lettere å lese. Du trenger selvsagt ikke skrive superkorrekt2k, men bare bruke litt lengre tid på innleggene. Det kan utgjøre en ganske stor forskjell.

Jeg gidder rett og slett ikke å bruke så langt tid på å skrive noe i et forum. ser ikke på det som noe viktigere en.. ja et forum!!!!!

jeg er skribent til dagelig så jeg kan skrive feilfritt hvis jeg vill, men ser ikke helt poenget med det.

hvis folk ikke gidder å lese det jeg skriver p.g.a dette, så får de rett og slett la være å lese.

Å NEI, DET MANGLER PUNKTUM OG STOR BOKSTAV..
ÆÆÆÆ KRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_< <_< <_<

Den var litt vanskelig å tro på ... :(

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av IronFist@07.07.2005, 03.25
ÆÆÆÆ KRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!  <_<  <_<  <_<
239843​
Skjerp deg. En ting er en og annen skrivefeil, men når du skriver så det gjør vondt å lese gjør du ditt eget topic til søppel. Vi vil vel ikke ha SG fult av søpletopics vil vi vel?

IronFist: Poenget med å skrive mest mulig feilfritt er å få mottakerne av teksten til å forstå det du skriver. Det er for så vidt enhver tekst opprinnelige betydning, for hvorfor skrive noe hvis ingen skal lese det?

Greit, så sier du at det har ingenting å si at man skriver litt feil her og der. Men der tar du jammen meg feil igjen. Folk som leser en del tekster med mange skrivefeil tar med seg dette i sin skriving - også på skolen og andre offentlige tekster av betydning. Dette bygger seg selvfølgelig opp til en ond, ond sirkel, hvor Norge ender opp med mange forskjellige skriftmål. Er det egentlig det vi ønsker? Ett offentlig skriftspråk har faktisk veldig mange fordeler, nettopp på grunn av da forstår alle det.

Opprinnelig skrevet av IronFist@07.07.2005, 03.25
Jeg gidder rett og slett ikke å bruke så langt tid på å skrive noe i et forum. ser ikke på det som noe viktigere en.. ja et forum!!!!!

jeg er skribent til dagelig så jeg kan skrive feilfritt hvis jeg vill, men ser ikke helt poenget med det.

hvis folk ikke gidder å lese det jeg skriver p.g.a dette, så får de rett og slett la være å lese.

ÆÆÆÆ KRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!  <_<  <_<  <_<
239843​
Kan du ikke bare gjøre folket her en tjeneste og bruke noen få minutter lengre på innleggene dine da? Er det for mye å be om?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
IronFist: En SKRIBENT som ikke bryr seg med å skrive riktig? Hva faen er det du skriver for? Søndag Søndag?

Kan vi være så snill å slutte å sparke en død hest her?
Alt Revan gjorde, var å følge denne geniale trenden som går oss noen her: Rette andres skrivefeil, hvor større jo bedre.
Personlig vær gang jeg retter på en som pinte min egen lidenskap for dette fantastiske skrift språket, printer jeg det ut tar det med opp på loftet og onanerer i ti timer i strekk.
Kan ikke si at jeg hadde noen store problemer med og lese hva karen skriver.
Jeg er jo enig med Lodin men ……kan vi være så snill og komme tilbake på hva topicet handler om?

Opprinnelig skrevet av delta zai@07.07.2005, 14.22
Personlig vær gang jeg retter på en som pinte min egen lidenskap for dette fantastiske skrift språket, printer jeg det ut tar det med opp på loftet og onanerer i ti timer i strekk.
239897​
LOL.. OMFG WTF!!!!!ROFLMAO!!!

"Hver"

Vær= foreksempelt "å så fint vær det er i dag!"

Nå skal jeg runke i ti timer!

^_^

Ironfist... Kunne du spurt om håret? Siden akkuratt det går meg på nervene, at det er så tynt og pinglete på tech demoen i forhold til FFVII spillet.. Der er det stort, massivt står opp med pigger... Please? Hehe

Og om det er noen materia combos som ikke har blitt spotta og står overalt enda:p

Jeg har sendt en beklagelse til IronFist via PM.

Men som mange har sagt, så er dette med skrivefeiler ganske viktig for hvordan en person tar teksten seriøst eller ikke.

Må jeg skrive det over på en annen måte, så det ikke høres så veslevoksent ut? Men det var grunnen til at jeg ikke tok IronFist alvorlig i starten.

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@07.07.2005, 15.22
Ironfist... Kunne du spurt om håret? Siden akkuratt det går meg på nervene, at det er så tynt og pinglete på tech demoen i forhold til FFVII spillet.. Der er det stort, massivt står opp med pigger...  Please? Hehe
239908​
Jeg har faktisk sett på det jeg også, det ser faktisk ut som en korthåret jentefrisyre!!

Status
Stengt for ytterligere svar.