Final Fantasy Eksperten

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
Kanskje fordi det ser mer naturlig ut?

Skal du ha stort sverd kan du faen meg ha langt hår også.. Puntum.. Se Sephiroth... Laaaaaaaaaaaaaangt sverd.... Laaaaaaaaaaaangt hår..

Sancti

Terrorkatt
Joda... men sverdet vokser liksom ikke på kroppen hans, derfor trenger det heller ikke være i "normal" størrelse... men det hadde sett verre ut om han for eksempel hadde et enormt stort hode, eller overdimensjonert hår.

Tror jeg er veldig sliten etter jobb siden den der tok jeg ikke helt...

Det ser ikke ut som han kan klare å løfte sverdet sitt engang sånn han ser ut nå, det blir jo feil det også mener jeg, da skjønner jeg ikke hva som er galt med å ha noe hår som ligner det fra orginalen.. Selv om der er f.eks. skoa til Barret 2-3 ganger større enn huet hans.. Hår kan man jo ha akkuratt som man selv vil ha... har du egentlig hår ned til rompa kan man ha det til å stå rett opp, selv om det krever sin tid osv.

Tror jeg falt helt ut jeg nå..

Sancti

Terrorkatt
Sant... de skal vel klare å løfte det også. :flau:

Det jeg tenkte på var at det ser ut som de prøver å få karakterene til å ligne mer eller mindre realistiske mennesker, og da ser håret også mer realistisk ut hvis det har en frisyre som faktisk går an å lage på ordentlig. Greit nok at man kan få det til å stå som man vil uansett hvor langt hår man har, men er han egentlig en jålebukk? Bruker han tre timer på håret sitt hver morgen?
:flau:

Opprinnelig skrevet av soppe+07.07.2005, 13.48-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@07.07.2005, 14.22
Personlig vær gang jeg retter på en som pinte min egen lidenskap for dette fantastiske skrift språket, printer jeg det ut tar det med opp på loftet og onanerer i ti timer i strekk.
239897​
Vær= foreksempelt "å så fint vær det er i dag!"
239901​
[/b]
"Foreksempelt"?
det er for eksempel "for eksempel"

den var nesten litt morsom.

Onanere.

^^

Her legger jeg til en annen morsom setning:
Jeg Lieker og drikke øl å røyke dopp det, får meg til og virkke kull.

Kos dere :D

For å holde meg på topic:
Vet du hva som var grunnen til at FF XII ble utsatt?
Dette gjorde meg meget forbannet og de kom ikke med en grunn engang.

Grunnen er vel sannsynligvis at de vil forbedre spillet, eller så har de vært late. Hvis det er førstnevnte blir det nok verdt å vente på.

Opprinnelig skrevet av delta zai@07.07.2005, 21.35
^^

Her legger jeg til en annen morsom setning:
Jeg Lieker og drikke øl å røyke dopp det, får meg til og virkke kull.
240097​
HAHAHA DU HADDE EN SKRIVEFEIL!! NEI 2 SKRIVEFEIL!!!! :ler: :ler: :ler: :ler:

Ironfist: Jeg har altid lurt på om square var ansvarlig for Final Fantasy filmen?? Har aldri fått sjekka det, men siden du er FF-Fan å sikkert ble like skuffa så jeg ble så har du vel spurt dissa square geeksa om det?

Filmen er skrevet, og laget av folk som har skrevet, og laget noen av FF-spillene. Så ja, Square stod bak den filmen. Iallefall ifølge IMDb ...

Opprinnelig skrevet av Kamui@21.06.2005, 17.44
Hvorfor har ikke Sephiroth føtter?

Han har det ikke når du møter han i krateret(du kan se håret henge bak):
http://img.photobucket.com/albums/v132/Squ...irothsTorso.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v132/Squ...hWithNoLegs.jpg

Bizarro Sephiroth har heller ikke føtter:
http://img.photobucket.com/albums/v132/Squ...oSephiroth3.jpg

Safer Saphiroth har noen vinger, men ikke føtter:
http://photobucket.com/albums/v132/Squall_...erSephiroth.jpg

Og siste kampen er bare en mental kamp, så det teller ikke med.
235093​
Den da? Gutten har peil :p

Opprinnelig skrevet av Revan@07.07.2005, 14.27
Må jeg skrive det over på en annen måte, så det ikke høres så veslevoksent ut?
239913​
Ja, for all del, gjør det! Så vi andre neandretalere også forstår din professorskrivemåte!

Jeg skulle gjerne likt å vite poenget med å gjøre Mini-Prima Vista utilgjengelig i FFIX. I tillegg lurer jeg på om det kan være noe bak Kuja=Ipsen-teorien? Det var jeg og Crizpy som utarbeidet denne, som det også har blitt stadfestet tidligere i emnet.

@Folkens: La Master Kid være i fred i sin egen lille verden, der han faktisk er Master Kid. :)

Ironfist: kommer Vaan til å være/virke fjortiss under hele FFXII? Hvis han er/har tendenser til det i det hele tatt da. Virker på meg som han er det nå, noe som ikke ser bra ut.

Genialt emne :tommelopp:

Jeg har ikke lest alt her, så det kan hende du har retta på det, men jeg ville si at det kommer ganske klart frem i FFVIII at Laguna er faren til Squall. Hvis det ikke er tilfellet er det en gigantisk svakhet i historien...

Forresten, er det greit at du røper denne såkalte inside infoen på et forum?

Jeg er en smule skeptisk... Har vært borti slike liksominsidere før. Hvis du ikke er en liksominsider beklager jeg....

L

Lenne224

Gjest
Jeg må bare si angående om clouds hår: Di lager ikke filmen i "tegninger" sånn så det ser ut i selve spillet, det hadde jo sett veldig dumt ut viss cloud i filmen hadde hatt hår som en tegneserie figur, tror det er mye av grunnen til at han har kortere hår, uansett synes jeg han ser veldig bra ut:D

Og til du som har kontakt me di square folka, kan du ikke ta en logga av neste møte sånn vi får se om det stemmer???

EagleJin

Bear Necessity
Geez, var da ille til skeptiske folk skulle være da. Hvorfor skulle IronFist sitte og spinne all infoen han har kommet med nå?

Lenne: Så FF7 er tegneseriegrafikk? :unsure:

Status
Stengt for ytterligere svar.