Final Fantasy Eksperten

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei

Jeg er som sagt "the ultimate ff ekspert"

Jeg har skrevet final fantasy game alalysis til alle ff spilla. men den jeg ble annerkjent for var min analyse av final fantasy 7

Har "drevet med" final fantasy siden jeg kan huske å plukke opp nes kontrollen.
( legg merke til at jeg bruker squaresoft og ikke square enix)

jeg og to squaresoft ansatte "mijoto akurawa" "hiroshi miamoto" startet en IRC undernett gruppe i 2002. hvor vi nå er 6 medlemmer som forsiktig er plukket inn i gruppen.

square gutta jobber som faste game&story testers.
en gang i uka treffes vi på undernettet og snakker ff.
dette vil si at jeg får UTROLIG mye inside info, som jeg såklart ikke kan drive å preike om, men jeg har nå gjort meg vilig til å dele noe informasjon med trofaste ff fans.
så ikke kom hitt å spør om all slags dumme og useriøse ting da gidder jeg ikke å svare.
vil ha dere seriøse ff fans her :kul:

og selv dere ber jeg vennligst ikke spre eventuel info dere får av meg :tommelopp:

Så hvis det er noe dere lurer på noe angående final fantasy gennerelt. eller om noe mere "exclusive" så er det bare å spørre, jeg er en hyggelig å koselig kar, som liker å dele ting med andre ff fans.

og får dere sikkelige ff fans. har dere muligheten til å skaffe mine anerkjente ff analyser også. kan bestille det fra meg :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å fy flate. Jeg kan bestille dine dyptpløyende Final Fantasy-analyser, altså? Dæven tute.
Uansett, dette høres jo stas ut. Bortsett fra at du hevder du er den ultimate FF-eksperten. Jeg ville vel tippe at gutta som faktisk skriver spillene nok må ta den kransen, far.
Og ta det med ro - vi skal ikke spre den superhemmelige infoen du legger ut på dette åpne, ubegrensede internettforumet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har du link til disse Final Fantasy-analysene?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hei! Jeg har noen spørsmål som jeg trenger svar på fortest mulig. Alle gjelder FFVII.

1. En gang jeg slåss mot Jenova-LIFE, brukte hun ikke Aqualung i det hele tatt. Hvordan er dette mulig?

2. Motor Ball brukte Twin Burner to ganger på rad sist gang jeg slåss mot han. Hvorfor?

3. Fienden Garuda kan droppe hele fire forskjellige items, og et av dem er Light Curtain. Hvor stor sjanse er det for at jeg får akkurat dette itemet?

når kommer FFXII XDDD lizzm i hvilken mnd/år

Hvorfor er det slik at nesten samtlige som spiller gjennom et par FF-spill kaller seg eksperter?

Novastrum

Feminist-elitist
Hva inneholder analysene du har skrevet? :)

Edit: kan folk som ikke har noe konstruktivt å komme med, ikke komme med noe i det hele tatt?

Frenzy: det står klart og tydelig at mannen ikke "har spilt seg gjennom et par FF-spill". Han har vært med i gamet siden starten, og har informasjon som kan være vanskelig å komme med andre steder. Jeezus...

Det må da være lov å leke litt med dere FF-fanboys?
Meningen med det jeg skrev var å komme med en liten påminnelse sist gang noen her på forumet hevded de kunne alt om FF, og da spesielt FF7.
hvis jeg husker korrekt så feilet vedkommende meget horribelt.

men men.. jeg skal unngå å falle for fristelsen å provosere flere.

Edit: men hvis det Ironfist sier er sant, så kan det nok hende at han vet mer om spillene enn de fleste.

Siden du har jobbet med Final Fantasy, kan du si om U=R er ren kødd, eller stemmer? :eek:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Frenzy@02.07.2005, 01.06
Meningen med det jeg skrev var å komme med en liten påminnelse sist gang noen her på forumet hevded de kunne alt om FF, og da spesielt FF7.
hvis jeg husker korrekt så feilet vedkommende meget horribelt.
238140​
Hvor? Håper det stemmer, for da skal jeg eie rævva til vedkommende! =D

Crizpy: U=R skal visstnok være motbevist.

Vil ikke si at du overbeviste meg der.

Spør det jeg alltid spør GarlandG jeg da :p

Hva er det mellom Cloud og Zack?
Og hva er historiene til begge to?

Opprinnelig skrevet av Shadar+02.07.2005, 13.09-->
U=R ..? Nani?
238264​
[/b]
Spoilers. O:

<!--QuoteBegin-Marker for å lese

Ultimecia = Rinoa. En eller annen fyr fant mange tilfeldige (?) likheter mellom Ultimecia og Rinoa, og kokte opp en teori om at de var en og samme person.
Crizpy: Jeg mener Squaresoft avkreftet dette rykte en tid tilbake.

IronFist: For det første så hadde det vært fint om du hadde kommet med noen begrunnelser. Tomme skrytninger over bragder du har gjort er rimelig unødvendige når du ikke klarer å begrunne og bevise dem.

Så ... link til analysene hadde vært fint. En god begrunnelse for hvorfor U=R ikke stemmer. Og du kan også for så vidt komme med ditt synspunkt (det også med begrunnelse) på Kuja=Ipsen-teorien. Også informasjon om Final Fantasy til PS3 hadde vært kjekt. Og ikke kom med noen ettordsinnlegg eller overseing av spørsmålene nå, ellers så må vi nok bare ta til takke med at du bare er nok en liksom-ekspert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ibsen? Hah! Er det en fiende i FF-serien som heter det? Fett. :D
"Welcome to the town of Yggdrasil! Lately we've had a few troubles with the four giants Ibsen, Bjørnson, Kielland and Lie rampaging through the countryside, but we expect you to take them down in no time!"

Status
Stengt for ytterligere svar.