Final Fantasy Eksperten

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ok Ok Ok Ok

vil du virkelig vite hva linken mellom dem er...
hør godt etter nå ok, så det ikke er noe forvirring.

Laguna er ingen andre en broren til squall. grunnen til at de sier at han ligner på mora si er pga laguna og co har sett mora og faren til squall før de døde. du må huske at laguna er eldere en squall, og har sett foreldre i live.

derfor er det en link mellom laguna og squall. og han går over til laguna sin verden mentalt, en broderlig bånd.
så nå veit du det, ville heller at du skulle lese det selv på preestoryen, men nå forteller jeg deg det.

hyggelig ikkesant.

så nå håper jeg at vi får en slutt på den diskusjonen..

squall=broren til laguna.. punktum...
 
Opprinnelig skrevet av sortulv+13.07.2005, 20.23-->
Opprinnelig skrevet av GarlandG@01.07.2005, 21.33
Hei! Jeg har noen spørsmål som jeg trenger svar på fortest mulig. Alle gjelder FFVII.

1. En gang jeg slåss mot Jenova-LIFE, brukte hun ikke Aqualung i det hele tatt. Hvordan er dette mulig?

2. Motor Ball brukte Twin Burner to ganger på rad sist gang jeg slåss mot han. Hvorfor?

3. Fienden Garuda kan droppe hele fire forskjellige items, og et av dem er Light Curtain. Hvor stor sjanse er det for at jeg får akkurat dette itemet?
238036​
Du utroper deg som en FF-ekspert. Derfor hadde det vært kjekt om du svarte på disse spørsmålene til GarlandG.

Det hadde også vært fint om du svarte mer utfyllende, og med innhold som ikke er ganske åpenbare fakta. Ihvertfall forsøk å bevis at du har en sammenknytning med folk i Square.
241802​
[/b]
Når det gjelder garuda så er det selfølgelig 1/4 del sjanse for å få light curtain.
Motorball kan ta to twin burner pga han har haste, og er prioritert..
Når det gjelder jenova, så har det aldrig hendtat hun/han ikke tar aqualung.
men da har sikkert du hvert rask og ikke tillat han/henne å benytte aqualung.
Eller så har Han7henne gått tom for magi. det kan også hende.
hvis det så sliter du for da får du ikke lært aqualung der og da. det er jo enemyskill vett

for meg så er det ikke viktig å overbevise dere at jeg har kontakter i square. dere får tro hva dere vill.de som kjenner meg godt veit dette er sannheten.
Opprinnelig skrevet av Red Hawk@13.07.2005, 18.41
<!--QuoteBegin-IronFist
@13.07.2005, 18.17
Ja enig, vaan ser ut som en drittunge. og det er meningen. han kommer til og bli røffass motherfucker seinere. kan vedde på det.

men du må huske hawk. dette spillet er basert på en lovestory liggnende romeo & juliette.
så det blir mye story :) det blir kult.

PS spillbar demo kommer til høsten :tommelopp:
241773​
Au da. Høres ikke positivt ut, men square klarer det vel på en genial måte. Håper virkelig du har rett med at han blir forandra :)
241784​
Er sikker på at det ordner seg hawk. :tommelopp:
square er en gjeng genier. de har noe på lur vett :)
 
Opprinnelig skrevet av IronFist@13.07.2005, 23.33
for meg så er det ikke viktig å overbevise dere at jeg har kontakter i square. dere får tro hva dere vill.

de som kjenner meg godt veit dette er sannheten.
Det er forsåvidt greit nok, men når man utroper seg som en ekspert, og samtidig forteller at man har kontakter og tilknytning til et selskap, kan det lett tolkes som skryting og skrøner om det ikke blir bevist på noen måte.

^_^
 

Lodin

Der Waaaah
Er det virkelig nødvendig å skrive en ny post for hver gang du har noe på hjertet? Ser bare dumt ut når du har fem innlegg etter hverandre.
 
Opprinnelig skrevet av soppe+13.07.2005, 23.31-->
Hvordan kan vi få greie på dette i spillet?
241836​
[/b]
du får ikke greie på dette i spillet.... det er detfor jeg sider LES PREESTORYEN....
sagt det 4 ganger nå..
skaff den og se det selv, hvis ikke du tror meg. og hvis du ikke klarer å skaffe den så kan jeg ikke hjelpe deg.<!--QuoteBegin-Lodin
@13.07.2005, 23.42
Er det virkelig nødvendig å skrive en ny post for hver gang du har noe på hjertet? Ser bare dumt ut når du har fem innlegg etter hverandre.
241841​
jeg bare svarte på spørsmål???????????
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Your search - +"final fantasy viii" +prestory - did not match any documents.

Your search - +"final fantasy 8" +prestory - did not match any documents.


Vet du, noe får meg til å tvile på at noe slikt finnes.
 
Faren min har vært på Mars. Er ikke så viktig for meg at jeg beviser det, dere får tro hva dere vil.

Uansett, preestory? Hva pokker er dette? Aldri hørt om det. Hvor kan jeg skaffe dette? Eventuelt kjøpe det? Original story, ja, eller hva pokker du bablet om, kan det være at de endret litt på den originale storien før de ga spillet ut? O:

Broren til Squall.. Ingenting peker mot det; alt hinter mot at Laguna og Raine er Squalls foreldre. Dessuten er Laguna rimelig gammel i forhold til Squall, er han ikke? Squall sånn 17-18, mens Laguna er, hva, 35-40?

(Jeg for min del tror dette er bare oppspinn. En 'journalist' som ikke gidder å skrive skikkelig? Haha.)

Og disse "kontaktene" dine i Square, snakker de engelsk? Eller kan du japansk?

(Enda en ting. Man kan besvare flere spørsmål på i en post, man trenger ikke skrive fire poster på rad for å svare på fire spørsmål. Future note.)
 
Alle kan jo lage en prestorry? Hvordan vet du squar har laga den? Jeg har aldri sett den, kan vere en liten freak i japan som har laga ann kansje.

Valan: Jeg kan litt japansk, så jeg sier at The Flask åi nei jeg mente ironfist er en bagga som betyr idiot. fåreløpig i alle fall, det kan jo være att han vaktisk kan bevise noe ettervert?
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@13.07.2005, 23.50
Your search - +"final fantasy viii" +prestory - did not match any documents.

Your search - +"final fantasy 8" +prestory - did not match any documents.


Vet du, noe får meg til å tvile på at noe slikt finnes.
241846​
Hahaha
prøver å finne ff8 preestory på google. HAHAHA
lykke til a.

preestoryen er en del av orginale manuset. og ikke noe utenom.
så dere må skaffe orginale manus folkens. lykke til med det også.
hahahah.. fy faen.
 
Opprinnelig skrevet av Valan@13.07.2005, 23.54
Faren min har vært på Mars. Er ikke så viktig for meg at jeg beviser det, dere får tro hva dere vil.

Uansett, preestory? Hva pokker er dette? Aldri hørt om det. Hvor kan jeg skaffe dette? Eventuelt kjøpe det? Original story, ja, eller hva pokker du bablet om, kan det være at de endret litt på den originale storien før de ga spillet ut? O:

Broren til Squall.. Ingenting peker mot det; alt hinter mot at Laguna og Raine er Squalls foreldre. Dessuten er Laguna rimelig gammel i forhold til Squall, er han ikke? Squall sånn 17-18, mens Laguna er, hva, 35-40?

(Jeg for min del tror dette er bare oppspinn. En 'journalist' som ikke gidder å skrive skikkelig? Haha.)

Og disse "kontaktene" dine i Square, snakker de engelsk? Eller kan du japansk?

(Enda en ting. Man kan besvare flere spørsmål på i en post, man trenger ikke skrive fire poster på rad for å svare på fire spørsmål. Future note.)
241848​
Valan.
du kan bare holde kkjeft, du er ikke gammel nok til å være oppe så sent engeng..

drittunger..
 
Kan du poste den? Eller utdrag?
 
Opprinnelig skrevet av soppe@13.07.2005, 23.59
Alle kan jo lage en prestorry? Hvordan vet du squar har laga den? Jeg har aldri sett den, kan vere en liten freak i japan som har laga ann kansje.

Valan: Jeg kan litt japansk, så jeg sier at The Flask åi nei jeg mente ironfist er en bagga som betyr idiot. fåreløpig i alle fall, det kan jo være att han vaktisk kan bevise noe ettervert?
241853​
som jeg sa. preestoryen er DEL av orginale ff8 manuset. OK..

ikke en hvem som helst japaner som har skrevet den nei.

så prøv å skaff deg manuset da vel.
hehe. lykke til, uten noen kontakter på insiden kan du bare glemme det kompis.
hehehehe.

Nooobs
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg prøvde ikke å finne prestoryen på Google, jeg prøvde å finne en eneste referanse til den bortsett fra deg. Men den ligger vel i en glasskuppel 1 km under Square-Enix hovedkvarteret hvor kun Sakaguchi og du har access sånn at dere sammen kan le om hvor dumme folk er som tror at Laguna er faren hans.

HOHOHO, VI BLE JAMMEN EID HARDT DER JA!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
At fyren kjenner folk som jobber hos Square er ikke usannsynlig, så det kan jeg tro på. Det er måten han presenterte seg på som er feil. Ta en titt på dette:

Hei

Jeg er som sagt "the ultimate ff ekspert"
En ekspert er i mine øyne en person som er veldig god i, og vet veldig mye om et spill; ikke en person som kjenner folk som jobber hos spillprodusenten og har tilgang til inside info. Derfor stilte jeg de spørsmålene mine, for å teste kunnskapene hans på et relativt høyt nivå. Om svarene var riktig eller ikke, kommer vi tilbake til senere.

Du ville nok blitt bedre mottatt her om du hadde presentert deg på en annen måte. F.eks. "Hei! Jeg er en fyr som kjenner folk som jobber hos Square, og jeg har tilgang til en del inside info som jeg kan dele med dere her på forumet. Bare spør om noe dere lurer på, så skal jeg se om jeg kan svare på det". Du kunne også ha lagt til hva slags info du har tilgang til.

Nå prøver jeg bare å hjelpe, så ikke angrip meg. Konstruktiv kritikk bør man ta til seg, og det vil i de fleste tilfeller være positivt.
 
Opprinnelig skrevet av Cloud Strife@14.07.2005, 00.11
Kan du poste den? Eller utdrag?
241861​
Ohh halla cloud strife.
hvordan går det med deg.

jeg fikk mailen din. bare send meg en mail med adressen din oki.
så skal jeg sende deg et utdrag samt min script okay..

du er en av de få her på forumet jeg kan stole på å ikke lekke noe info så..

ser frem til mailen..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.