Final Fantasy IX

#41
Opprinnelig skrevet av Fenrir@18.04.2004, 14.02
Kameraten din har vel ikke noen tips til et bra tegnebrett  
til en gunstig pris? Du skjønner, jeg har nettopp hatt bursdag, så nå har jeg sikkert mer  
enn nok av penger til noe slikt.
For og være ærlig så syns jeg tegnebrett er

bæsj. Det er så vanskelig og tegne fordi jeg syns det blir for rart og se på en skjerm og

tegne, må liksom se der jeg har handa. Du bør prøve det ut før du kjøper et.

Veldig

bra vampire_man, men jeg syns slåsskampen med baku skjedde litt fort. Ellers var alt toppers



Jeg har også vurdert i lang tid og lage en final fantasy manga. Har vurdert lenge på

5rn
 
#45
Oi, den var fin, gitt! :thumbsup:
Ja, last for all del opp Narutotegneserien og. :)

Men bruk lang tid når du tegner da, ikke la deg presse av oss her. ;) :p
Bedre å bruke flid på å lage noe bra, enn å stresse på å lage noe ikke-fullt-så-bra. Quality, not quantity, erre vel de sier.
Men det var jaggu fint gitt. Morro å se på! :)
 
#47
dette var sinnsyt rått, jeg likte dette, spesiellt tegningen av vivi, den var super, keep on drawing my friend, en dag blir du kjent...
 
#49
Puh....har bare laget 4 nye sider (har vært ganske opptatt med FFVII og SM:sunshine for tiden). Har nå flyttet bildene til min egen side...så bare les videreher!

PS: final bilde kommer etter bilde 24, og 24 kommer etter 25. Tulla litt med rekkefølgen....bare følg tallene ;)
 
#50
nydelig mann. tegn mer!!mer!!! ser at du er en iverig leser av pondus, hvis jeg ikke tar helt feil? likte begynnelsen på ff 9 serien din

og ikke bruk altfor lang tid(heheh)

er ikke den tålmodigste her i verden
 

Novastrum

Feminist-elitist
#51
Veldig, veldig bra!
Hadde mine tvil når jeg så emnetittelen, men dette var flotte saker. Liker stilen og fortellerteknikken veldig bra, eneste jeg har noe å si på er vel små anatomifeil og skrivefeil, men ellers er det nesten perfekt.
Stå på! :)
 
#52
Hallo FFIX-fans!

For ca 1 år siden tegnet jeg en manga basert på FFIX. Men tanken på hvor lang tid det ville ta fikk meg til å droppe prosjektet. Jeg har nå prøvd å fortsette der jeg glapp. Derfor tenkte jeg å legge den ut på SG igjen for å høre deres meninger. Dere kan lese den her.
Jeg satser denne gang på engelsk og flere replikker fra spillet, siden det er mye mer ''in'' :kul:

Jeg tipper en smiley på at dette emnet er plassert feil, men det er vel ingen sak å flytte det?

Seadog: hvor ble det av din manga? Flere som lager manga serier her?
:)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#53
Oj, dette må jeg si kom litt brått på. Hvorfor i helvete har ikke jeg sett dette emnet før? Uansett, dette var utrolig bra og ikke minst morsomt. Ble jo nesten rørt her. Hadde vært utrolig barskt gjort om du hadde tatt hele spillet. Var også veldig moro med norske "stemmer".

Bare en liten kritikk: Du har gjort Brahne penere enn det hun egentlig er :p
 
#54
Ooo, pent! Liker spesielt tegningen av Vivi og black waltzene. Blir nesten misunnelig her... Nå må jeg nok avlegge deg et besøk, drepe deg på brutalt vis og spise hjernen din, og på den måten overta tegneskillsa dine!

Som GarlandG har sagt: hadde vært utrolig barskt om du kunne kjøre gjennom hele spillet. Eneste dumme er at du ikke fortsetter på norsk. Mye av sjarmen ligger nemlig i den cheesy dialogen, og hva er vel mer cheesy enn norsk?
 
#56
Du er genial!
Lag din egen serie, bli rik og gift deg med meg du :flau:
 
#57
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@17.04.2005, 03.48
Du er genial!
Lag din egen serie, bli rik og gift deg med meg du  :flau:
207669​
Din pengeslukende slask! :kos:

Kanskje det ble litt for dumt å bytte språket midt i serien, så jeg dropper det. Jeg har heller ikke planer om å tegne hele spillet, men hvem vet? Skal også dele sidene inn i kapitler, ca 20 sider hvert kap. Når det gjelder egenproduserte serier er ikke de noe skryte av, kan jo kanskje be Lokkkeman om å laste opp noen :svette:

Alt for Norge
NB:Første kapittel stopper etter bilde 23, så deh såh ;)
 
#60
Opprinnelig skrevet av Baku@17.04.2005, 23.59
sinnsykt stilig!

Hvor har du lært å tegne sånn?
208080​
Takk!
Jeg har studert mange forskjellige manga serier og prøvd meg frem på det meste. Jeg elsker jo å tegne, så jeg har det bare gøy når jeg arbeider.

Lokkeman: Hentai er jo faktisk genialt når man skal tegne jentekropper. Skaff deg New Angel du, er du snill så kan jeg skaffe deg en jente truse med sløyfe ^_^