Final Fantasy Quotes Quiz

C

Crizpy

Gjest
Har du ennå ikke insett at det er "AERIS"??!
Husker du ikke den lange diskusjonen vi hadde? Nei dæven, soppe!1 :mad:

Jo jeg husker den, hihi, men jeg sa i slutten at jeg kommer til å kalle henne det uansett å jeg nekter å se på denne saken fra andre vinkler for å ungå å kansje få greie på at hun heter Aeris. Men i KH PAL heter hun jo Aerith også. Men det kan være du har rett men jeg gjør meg tverr å sier AERITH!!!!!!!!!!!!!!!! :rulleøyne:

Ok, siden ingen klarer den forgje så kan dere prøve dere på denne her i stedet!

I'm just kiddin'. You know I'd never forget a pretty girl's name.

Hmm, hva var regelbruddet der?

Jeg regner med at sitatet Egle slang opp kommer fra Seifer. Han kaller Zell konstant for chicken-wuss, spesielt under oppdraget til Dollet. Regner med at sitatet kommer like etter at de er kommet inn i selve Dollet, husker dessverre ikke situasjonen.

Forbannede knøler! :p

For ordenens skyld skal dere si hvilket spill det er fra. Jeg kunne ikke gitt en lengre #¤%& om det er innlysende eller ikke, dere skal skrive det opp allikevel.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Alice@20.06.2004, 16.15

For ordenens skyld skal dere si hvilket spill det er fra. Jeg kunne ikke gitt en lengre #¤%& om det er innlysende eller ikke, dere skal skrive det opp allikevel.
Firkanten lenge leve?

Edit: over til quoten. Jeg trur det er Riku som sier det den første gangen huun møter de andre, altså ikke første gangen ho møter Tidus, men når ho blir med på laget lizzm..

Det er i FFX

Som dere ser, er det der 3 bokstaver. Den første F altså F#1, for å få det korrekt, betyr "Final". andre F betyr Fantasy. De to bokstavene utgjør et navn på en spillserie som heter Final Fantasy. X, som er den tredje bokstaven, er det romerske tallet for 10, so kort og godt, Final Fantasy 10

Opprinnelig skrevet av Crizpy+20.06.2004, 17.14-->
<!--QuoteBegin-Alice
@20.06.2004, 16.15

Firkanten lenge leve?

Edit: over til quoten. Jeg trur det er Riku som sier det den første gangen huun møter de andre, altså ikke første gangen ho møter Tidus, men når ho blir med på laget lizzm..

Det er i FFX

Som dere ser, er det der 3 bokstaver. Den første F altså F#1, for å få det korrekt, betyr "Final". andre F betyr Fantasy. De to bokstavene utgjør et navn på en spillserie som heter Final Fantasy. X, som er den tredje bokstaven, er det romerske tallet for 10, so kort og godt, Final Fantasy 10 [/b]
*klappe Crizpy*