Final Fantasy Quotes Quiz

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kumool! Har ikke jeg sagt at du ikke skal poste for meg!!!!112

Men uansett, har ikke sagt at jeg skal stikke, så dere må nok fortsatt slite med meg her. Er bare ikke så aktiv som før fordi, vel, ja, det er blitt kjedelig her. Men... sitatet som gjelder folkens:

Son of a submariner!

Og det er fremdeles fra FFVI.
 
Herregud amatører..

*Retro-FFgud slår til*

Dette sier Kefka til Edgar når sniken "drukner" slottet sitt i ørkenen for å unngå at kefka skal brenne det opp.. Har egentlig alltid lurt på hvordan man får stein til å brenne jeg.. Det SER jo hvertfall ut som slottet er bygd at bare stein (med små unntak, men ikke så store at det kunne fjerne hele kåken). Var dette rett?
 
C

Crizpy

Gjest
Trur han sier det mens du sloss mot han.. Så tar han en eller annen über greie, som tar en hævv med liv
 
Hmm, ser ikke ut som noen andre har planer om å svare på dette sitatet.

FF VII:
Barret sier dette til Tifa i byen med den sprengte reaktoren. Det er rett etter at de har vært i Temple of Ancient, og Cloud har banket Aeris under Sphiroth/Jenovas kontroll.

Rimelig sikker på at dette er riktig.

Noen andre kan ta et nytt; Eller, om han/hun måtte ønske, prøve seg på mitt.
 
Ehh nei!

Å byen de sprengte reaktoren i heter Midgard. Men dene quoten er ikke fra midgard! Det er fra en annen by med en stor kanon...Hmm lurer på hvilken bye det er??
 
Hva med Cid i Junon? Bare tipper, men han er jo den andre i spillet som med fordel kunne vasket munnen med litt såpe...
 
Opprinnelig skrevet av soppe@18.10.2004, 22.12
Ehh nei!

Å byen de sprengte reaktoren i heter Midgard. Men dene quoten er ikke fra midgard! Det er fra en annen by med en stor kanon...Hmm lurer på hvilken bye det er??
119093​
Ok, jeg har feil, men jeg sa byen med DEN sprengte reaktoren, dvs. det hølet hvor Zack kommer fra.
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av soppe@18.10.2004, 16.25
oki, over 24 timer siden sist svar.

Just when you thought he was smart, he'd go off and do some damned fool thing.
118799​
Cid sier dette til Tifa ombord i Higwhind like før de reiser fra Junon etter Tifas rømning fra gasskammeret.

The way you're running around here, you'd think Meteor fell or something.