Final Fantasy Quotes Quiz

C

cloud_fan

Gjest
Hmmm....
Cloud som sier det vel. på cd 1. Ganske tidlig?
Tror det er i begynnelsen av spillet!

ps.Ikke helt i begynnelsen!

Ikke cloud, men barret trodde jeg? :ehm...:

Then the stage is mine? aight, boys:

Weren't You asleep, old man????

Kanskje en smule vrien.. er fra et av de gamle.. mer hint gis ikke..

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Fenrir@25.06.2004, 08.10
Jepp, det er Barret som snakker om Cloud når han krever gevinsten for motstandsarbeidet.
Sant at det er Barret, men han sier det en smule senere. Etter at du har gått på toget for å forlate Sector 7 igjen, spør Cloud hva det neste oppdraget går ut på og da er dette Barrets svar. Måtte bare pirke på det :p

Må bare si at jeg ikke har peiling når det gjelder det nyeste, men det kan være om Tella eller Galuf.

Hehe, du nærmer deg GarlandG, MEN det er ikke hverken Galuf eller Tellah som sier dette, men det er en av dem det blir sagt om ja.. :p

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det var det jeg mente, ja, at det ble sagt til en av dem. :p

Stemmer.. så... Noen som vet svaret? :p:D

Jeg synes å huske at Bartz (AKA, din hovedperson, hva enn du har kalt han), sier dette til Galuf i FFV. Husker ærlig talt ikke helt i hvilken hendelse, men jeg tipper det er på en av Inn-enne, hvor Bartz forteller Faris eller Lenna noe viktig.

Helt korrekt utenom en ting, og det var tidspunktet.

Det skjer helt i begynnelsen når Bartz bestemmer seg for å følge Lenna (eller hva prinsessen nå heter, er forskjellige oversettelser). Han mumler noe om at han er sikker på at det bare pga han (Bartz) kun vil følge prinsessen, som han da får svaret Aren't you asleep, old man??? eller lignende.. Din tur Alice..

Bah - mistet jeg turen min? :(

Husk at den klassiske 'hvem, hva og hvor' skal besvares, ikke bare én av delene. Så det var vel egentlig min tur etter Barret-spørsmålet (skjønt jeg tok bitte litt feil :p).

Snakket hovedsakelig til Soppe, men siden den egentlig skulle vært din for en stund siden, kan vi vel bare si at du får neste.

\m/

Edit:

Stå på folkens! Det er viktig at vi gjør dette emnet mer populært enn triviaen!