Sant at det er Barret, men han sier det en smule senere. Etter at du har gått på toget for å forlate Sector 7 igjen, spør Cloud hva det neste oppdraget går ut på og da er dette Barrets svar. Måtte bare pirke på det
Må bare si at jeg ikke har peiling når det gjelder det nyeste, men det kan være om Tella eller Galuf.
Jeg synes å huske at Bartz (AKA, din hovedperson, hva enn du har kalt han), sier dette til Galuf i FFV. Husker ærlig talt ikke helt i hvilken hendelse, men jeg tipper det er på en av Inn-enne, hvor Bartz forteller Faris eller Lenna noe viktig.
Helt korrekt utenom en ting, og det var tidspunktet.
Det skjer helt i begynnelsen når Bartz bestemmer seg for å følge Lenna (eller hva prinsessen nå heter, er forskjellige oversettelser). Han mumler noe om at han er sikker på at det bare pga han (Bartz) kun vil følge prinsessen, som han da får svaret Aren't you asleep, old man??? eller lignende.. Din tur Alice..
Husk at den klassiske 'hvem, hva og hvor' skal besvares, ikke bare én av delene. Så det var vel egentlig min tur etter Barret-spørsmålet (skjønt jeg tok bitte litt feil ).