Final Fantasy Quotes Quiz

C

Crizpy

Gjest
Bah..han løper i et mørkt sted.. så løper folk rundt om kring..brått er han på det barnehjemmet, og før du vet ordet av det, ser du Zell få mat i halsen og kaste ting rundt om kring.. -prelude- et siste bilde før "The end"

Hvis godkjent, kan noen andre poste et nytt sitat, jeg skal formatere i hele kveld :trollmann: :trollmann: :trollmann: :trollmann: :trollmann:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Siden Sebastien Loeb leder Rally Tyrkia, tar jeg friheten.

Go on.... blame my incompetence

Cid fra FFVII rett etter du har krasjet Tiny Bronco...?

Slår til med en vanskelig (kanskje) klassiker igjen jeg.

Have a drink, it's on the house. Poisonfree this time of course

Good luck.. :p :D

Fenrir: Kan ta det neste gang.. :p

Alice: Det er hentet fra FFIV. Vel, siden det kanskje er litt vanskelig å huske skal jeg gi enda et hint. Det sies av en viss person i hjembyen til Palom og Porom.. :svette:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|112223251597161925_open" style="display:none;">har blitt paladin

Siden de da stoler på han, noe de ikke gjorde før, får han en drink som ikke inneholder påisen.

Korrekt?

FAEN FAEN FAEN! Hva er problemet? Hvorfor i helvete blir det jeg skriver over spoiler-tagen borte? Utrolig idiotisk og latterlig. [/dritsur]

Får skrive det her da. Det er en mann på baren i Mysidia som sier dette til Cecil etter at han har kommet tilbake fra Mt. Ordeals og... ja, nå kan du lese fra toppen.

Bingo! ;)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeppda.

And I shall follow you to kingdom come if I must. You remember that!

Dette sier Steiner til Zidane inni vår kjære Garlands slott, Pandemonium, På CD3.

Venter på bekreftelse..

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av solitz@30.06.2004, 11.42
Dette sier Steiner til Zidane inni vår kjære Garlands slott, Pandemonium, På CD3.

Venter på bekreftelse..
Mitt slott?

Jada, det er riktig. Ah, nydelig scene det der. *nynner på You're Not Alone*

Jepp, din tur!

Jupp, en av mine personlige favorittscener i FFIX. jaja, bryn dere på denne dere (eller svar med en gang og tving meg til å sende mafia på dere). Jaja er egentlig utrolig enkel, men mangler fantasi for øyeblikket så skriv nå hvertfall hvilket spill, situasjon det kommer frem i og hvem som sier det. Noe mindre svar blir ikke godtatt. Skriv gjerne litt bakgrunn også hvis du føler deg flink:

So the dragon we killed was her mother....?!

EDIT: er ikke 100% sikker på om det er direkte sitert, men folk med litt kunnskap om de gamle spillene burde forstå situasjonen jeg vil frem til med en gang.. :svette:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kain eller Cecil. Er ikke sikker, men det er ihvertfall moren til Rydia det er snakk om. Dette skjer en halvtime ut i spillet, så noen spoiler vil jeg ikke påstå at det er. Første bossen i spillet heter Mist, og når de dreper den, dør også moren til Rydia. Det blir nok sagt inne i byen Mist et sted.