Final Fantasy Quotes Quiz

Jøsses, spillegal er oppe å går igjen?
Og snille karer som Fenrir og GarlandG er her fortsatt! Det er koslig..
kalte meg kiRkis før.. alltid vært her :p

GarlandG: din tur til å legge ut en quote?

Opprinnelig skrevet av lrsn?@01.07.2004, 17.56
Jøsses, spillegal er oppe å går igjen?
Og snille karer som Fenrir og GarlandG er her fortsatt! Det er koslig..
kalte meg kiRkis før.. alltid vært her :p

GarlandG: din tur til å legge ut en quote?
Read t3h rules biatch :p

Siden han ikke er 100% sikker, må han vente på bekreftelse.

Hvilket av spillene? :p neida skal ikke være pirkete.. det er godtatt (var fra FFIV for de som ikke visste det... :svette: )

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Pass deg, ellers sender jeg hunder min på deg.

Alle bokstavene fra FFIV er inne i teksten, så jeg nevner faktisk spillet. Jeg trodde dere ville skjønne det. :p

You know this riffraff?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Fenrir@04.07.2004, 03.01
jepp er jhelt emig! come with he hanswer garlfdandg!!!!
Du skuffer meg, le grande FFX tøs. :p

Trodde seriøst ikke denne skulle være så vanskelig. Ja, det er i FFX. Kan ikke si mer.

EagleJin

Bear Necessity
Wakka sier det til Rikku når hun snakker (roper til) med broren sin på vei til, uh, snøtempelet.

Har faktisk tre mulige steder der sitatet passer :svette: *Venter i spenning på avkreftelsen...*

Jeg tror jeg sletter det foregående innlegget. Sorry, folkens, det var dumt av meg. <_<

Uansett; herr GarlandG, er det ikke Dona som stiller dette spørsmålet til Auron i Macalania Woods?

Redigert: Jeg mente selvfølgelig at hun stiller dette spørsmålet til Barthello, og hvor riffraff-ytringen er siktet til Auron.

Redigert: Det er hentet fra Final Fantasy X. :p

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Fenrir@04.07.2004, 13.27
Uansett; herr GarlandG, er det ikke Dona som stiller dette spørsmålet til Auron i Macalania Woods?

Redigert: Jeg mente selvfølgelig at hun stiller dette spørsmålet til Barthello, og hvor riffraff-ytringen er siktet til Auron.

Redigert: Det er hentet fra Final Fantasy X. :p
Riktig at Dona sier det. Riktig at hun sier det til Barhello. Riktig at hun sikter til Auron. Feil at det sies i Macalania Woods. Der kommer Barthello løpende og forteller at Dona er borte. Det er nok tidligere i spillet.

Og bra at du fikk med deg "herr". Mange har en tendens til å glemme det. :cool2:

Dona spør Barthello om han kjenner dette "riffraffet", mens Barthello står der å beundrer Auron (hans store idol).

Dette skjer i Djose Temple hvis ikke jeg husker feil.

Så klart fra FFX.

Nå er jo spørsmålet allerede besvart da ;P

Aaaarg, jeg tenkte feil. So much for the FFX-tøs, eh? :(

Jeg husker forresten at det du nevner, ABlaster, er korrekt. Det skjer mens Yuna er i Cloister of Trials i Djose Temple.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Da har vi en vinner, og det er ABlaster som kan bade i champagne mens teppet faller for Fenrir. :svette:

Nytt sitat:

"With this Slave Crown I'll practically OWN you!!"

Nå husker jeg ikke nøyaktig NAVNET på stedet dette ble sagt selv, men jeg husker hvem som sa det, i hvilket FF og sånn ca hvor i spillet.. denne infoen trengs for at jeg godtar svaret.

Jeg har så vidt spilt introduksjonen til Final Fantasy VI, og synes å erindre at det er Kefka som sier dette til Terra (mens hun er hypnotisert). Jeg vet bare at vi får vite om akkurat denne hendelsen mens hun sover hos eh ... han som hadde funnet henne etter Esper-oppdraget i begynnelsen (tror jeg). :usikker: Huff, dette er vel uomtvistelig feil og havner nedi hølet av et dass.