Final Fantasy Quotes Quiz

Forsyne meg! Og jeg som sammenlagt har spilt Final Fantasy VI i om lag tre timer!

Nytt sitat:

«Why is your lordship ... presently ... present here ... sir?»

Dette sitatet burde ikke være vanskelig. :rulleøyne:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kefka har mange geniale sitater. Du burde fullføre FFVI, men lov meg at du starter på nytt først.

Sitatet ditt er Wakka, rett før Mushroom Rock Road, og han sier det selvfølgelig til Seymour. Han svarer med "Please.... speak as you normally would". Genialt. Og jada, spillet er Eff Eff Eks.

Nytt sitat:

Ahem... there's SAND on my boots!

Dette er også Kefka, på vei til å snakke med Edgar. Han får soldatene til å tørke skoene, mens han brøler ut en sinnsvak latter (som er ganske morsom)..

Ok:

A balloon? Does it loke like we have to much space in here?

Er ikke sikker på om det er ordrett, men burde være gjenkjennelig...

For vanskelig? :rulleøyne:

HINT: Er fra Final Fantasy X-2

A balloon? Does it loke like we have to much space in here?

Den ene mannen som sitter bak skranken ved kafeen i Luca sier dette når han får en ballong av Yuna når hun går kledd i moogle-forkledning. Dette skjer på det oppdraget som er en flashback av det som skjedde før spillets intro.

Daaa.... En av mine personlige favoritter! :kul:

YOU SPOONY BARD!!!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ah, klassiker. Tella til Gilbert (Edward) oppe i tårnet i Fabul tror jeg det var. Oj, glemte å nevne at det er fra FFIV. *ser for seg en sur Alice*

Da tar jeg denne:

Finger.... What the hell?

C

Crizpy

Gjest
cloud hos våpenforhandleren i midgar. helt i begynnelsen da han lærer bort ting.

hvem som helst kan ta ny

Ah, klassiker. Tella til Gilbert (Edward) oppe i tårnet i Fabul tror jeg det var. Oj, glemte å nevne at det er fra FFIV. *ser for seg en sur Alice*

Nei, det var i Damcyan! Fabul var ninjaenes borg!
Men la gå..... Jeg ha selv gjort sånne tabber, og dere har allerede kommet langt på vei.... ^_^

C

Crizpy

Gjest
Hmm..jeg tar det som en selfølge at det er FFIX ;)

Hmmmmmmmmmmmmmmmz

Kan det være fat chocobo?

Baku til Zidane når han prøver å komme inn i Tantalus igjen på starten av disc 3, siden han føler at Garnet a.k.a. Dagger ikke trenger ham lenger?

Baku vil på sin side ikke ha ham med igjen, og begrunner dette med at det ikke er mange skatter igjen i verden å jakte på.

rett....?

Nei, det er ikke rett. Reaper skal ha med hvilket spill det er fra. Hvis han skriver det sammen med neste spørsmål går det greit :)

Moderatoren Sisamez sier: Det driter vi langt i fra nå av, hva? Heretter slipper du å få tilspammet deg slike poster hele tiden. Ahh, herlig maktmisbruk.

Alice svarer:

Glem det. Mitt emne, mine regler. Man må også nevne navnet når quote triviaen starter.