Final Fantasy VII

for meg er det det samme, bare de ikke ødelegger historien. Jeg er ikke en person som kan innbille meg at storyen slutter i originalspillet hvis det er laget en oppfølger. Selv om jeg liker original-slutten bedre så er det liksom ikke slik skaperne mener det slutter... håper VIRKELIG de ikke ødelegger storyen.

Ingen av spillene som er direkte oppfølgere, så jeg tviler på at storyen kan bli spesielt ødelagt. Eneste er vel fordypning av storyen i FFVII. Kanskje.

Men sånn som det ser ut så er det kun Advent Children som er en red oppfølger, i og med at det foregår med de fleste personene i spillet, pluss at det foregår kun to år etter.

Opprinnelig skrevet av Vipex@31.10.2004, 18.04
ffx-2 var ikke bra... Underholdene ,kanskje ,men ikke noe særlig bra. Melking finner vi nesten overalt ,men at de skal lage 4 titler fra sjuern blir vel uansett litt for mye.
127633​
jeg husker jeg ble mye flau mens jeg spilte det, rett og slett fordi det ble så dumt innimellom..

men når det gjelder de fire titlene så synes jeg det er ganske greit egentlig..
det hadde vært teit hvis alt kom til en konsoll, men det er det jo ikke..
Spillene er jo fordelt litt her og der..

jeg får sett filmen og spilt et, muligens to av spillene..

og fansen har jo mast veldig lenge på nye spill som har med ff7, og slik jeg ser det så vil jo kanskje square-e avslutte ff7 serien med en liten "overdose"..

men noe jeg savner virkelig er en ff7 remake med en mulighet til å revive aeris på.. og noe mer med zack greia.....

Advent children var en genial ide men med 3 andre oppfølgere blir det for mye.
FF VII er ikke et verdags måltid!
Men det er kanskje at crisis core er en remake.
Som at mgs twin snakes, de viste ikke at det skulle være en remake før lenge utte i TBA

aha, jeg trodde advent children skulle bli en film om spillet FF VII. men det er altså et eget spill.

okey, kommer nok til å kjøpe det da ja. kan jo hende det er bra. kjøpte final fantasy X-2 av samme konklusjon dåg å spilte gjennom det en gang før jeg la det ut på qxl å fikk meg 250,- kr for det.

FFX-2 var rett slett bare kjedelig. en bråte med mini games såsi som lett kan overgåes ved å klikke seg inn på www.123spill.no, og det er gratis...

håper virkelig ikke advent children også blir slik en crappy oppfølger.

EDIT: tror ingen her kan nekte for at hvert eneste spill inne på www.123spill.no er morsommere enn å konfigurere lynavledere på thunder plains FFX-2...

Det har kommet ny trailer til Advent Children på hjemmesiden deres. Ser bra ut, lurer på hvor lenge vi må vente før vi endelig får sett denne...

Link til siden Gå på trailers så kan du se den nye.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ingen har sett hele filmen, men likevel har 123 mennesker stemt AC opp til 9.4 på IMDb. 114 av disse har gitt den 10.

Jævla fanboys.

Det samme skjedde jo med Ringenes Herre Return of the king.

Den hadde jo nesten 2000 stemmer før førpremieren, det er jo alltid noen som stemmer før den kommer ut.

Final Fantasy bringer mange minner hos meg. Husker jeg var så liten at jeg ikke skjønte hva Potion var, så jeg kom aldri lenger enn til den første skorpion bossen.
Hihi.

Weapon eller Buhamath eller hva det nå enn er. Kult å se alle de gamle gutta som Barret, Cid, Red XII i aksjon. Trodde vi fikk kun se Cloud, Tifa, Marlene, Vincent og Sephy jeg. Turks er der og :D Ser tilogmed ut som de har fått med Rufus i rullestolen der... Bilde av Zack tror jeg det er og.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av Tyrion@30.12.2004, 19.24
Weapon eller Buhamath eller hva det nå enn er. Kult å se alle de gamle gutta som Barret, Cid, Red XII i aksjon. Trodde vi fikk kun se Cloud, Tifa, Marlene, Vincent og Sephy jeg. Turks er der og :D Ser tilogmed ut som de har fått med Rufus i rullestolen der...
155712​

Han i rullestoilen er nok Sephy...

Hørt rykter om at det er president Rufus, tror det var på gamespot det var at de hadde fått oversatt samtalen og da mente de at Sephy ikke ville ha sagt de tingene, Rufus derimot....

Passer jo bra med at Turks er sammen med han i rullestolen og at Cloud snakker med han, noe jeg ikke tror han ville gjort hvis det hadde vært sephy. Skal prøve å finne den linken.

EDIT: HER er linken. Ikke Rufus, men Reno :D

HER er et annet bilde av han. Om det er samme person er rykter, men de som har oversatt traileren sier ihvertfall at de kaller mannen i rullestolen for Reno.

SHDR

Gullmedlem
Den forrige Final Fantasy-filmen sugde skandaløst mye kuk, og inntil det motsatte er bevist tror jeg denne vil gjøre det samme. Det holder ikke å gi ut en extendet in-game cinematic som en film, og når du ikke klarer å fokusere en anstendig handling i løpet av 40 timer gameplay, klarer du iallfall ikke å lage noe fornuftig på halvannen eller bare én time. Lave forventninger.