Final Fantasy XI

jaja, det står det, men bare dikt opp en. Så lenge du oppgir Visa nr ditt så gir de faen.

Jeg bor i Heyimadethistreetup 123 og har ikke fått noen klage ennå ^^
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion@16.05.2004, 00.47
jaja, det står det, men bare dikt opp en. Så lenge du oppgir Visa nr ditt så gir de faen.

Jeg bor i Heyimadethistreetup 123 og har ikke fått noen klage ennå ^^
LoL :D Takk ddu svarte raskt jeg bor i Ilivehere 991!!! Håper jeg får det snart...Orker nesten ike å vente! :p
 
Hehe vet du hvilken rase og hvilken jobb du skal velge da?
 
Jeg er Elvaan og digger de, men jeg hata thf. Levla den til 15 fordi da får du Treasure hunter som gjør at det er mye lettere å tjene penger, men de er kjempesvake før level 15.

Skal du være thf bør du: (kan ikke tro jeg skriver dette) Være Mithra eller Hume og bo i Winddurst. Mithra har best stats for thf og Winddurst er det beste stedet for å tjene penger.

Velg heller Warrior eller Munk og bo i San d Oria. Elvaan er best! :D
 
Ja ja har ikke bestemt meg ennå for jobb en jeg skal være Elvaan og bo i San d Oria! :tommelopp: Er det let å få tak i krystallene? Er det mulig for alle å få de eller er det føste man til mølla :confused:
 
Opprinnelig skrevet av Spectre@16.05.2004, 01.15
Ja ja har ikke bestemt meg ennå for jobb en jeg skal være Elvaan og bo i San d Oria! :tommelopp:  Er det let å få tak i krystallene? Er det mulig for alle å få de eller er det føste man til mølla :confused:
Skjønner ikke helt hva du mener. Krystaller får du hvis du spørr mannen i porten i hjembyen din om Signet. Da får du krystaller når du dreper fiender og CP points som viser hvor mye du har sloss for landet ditt.

Det var vel dette du spurte om var det ikke? :usikker:
 
Vet ikke jeg mente det forskjellige som er forskjelige elmenter Earth, Water, Wind med fler, det jeg har lest er at de kan gjøre forskjellige ting Binde items sammen splitte de varme dem,smelte fryse.
Job: skal nå kanskje velge Monk! :D
God natt det var alt for ikveld. :zzz:
 
Incanus du som spiller cross-server, hvordan er Økonomien på de forskjelige serverne a? Hvilken server liker du best?


forresten, vi på Titan får lage oss en hjemmeside for LS'et slik at vi får trekt folk til Titan ^^
 
Bra for deg Spectre. Si i fra når du installerer det så skal vi skaffe Worldpass!

La merke til at Final Fantasy XI Topicen er blant topp 5 populære topicene. Det er kult, kanskje fordi det var et av de første temane når forumet ble relansert.

Montanah du får lege deg i selen og fikse opp en kick-ass hjemmeside til LSet vårt, skulle gjerne gjort det selv, men har ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det.

Under er det en spoiler for de som lager Spillegal.no. Ikke les den hvis du er med i spillegalteamet.

Trykk for spoiler
<div id="245681213141819_open" style="display:none;">Ikke la noen fra spillegal.no gjøre det får da blir den aldri ferdig.
 
Leste dette: History of Vana'diel Mye info der og utrolig dyp historie.

EDIT:Bestilte netop spillet fra gamesmix gleder meg rått!!!   
Den siden var nyttig, men noe jeg lurer på er at det sto at dette er en av oppgraderingene til Chains of Promathia (eller en annen update):

A new low-level quest to obtain the pact for summoning avatars has been implemented.

Betyr det at man ikke må være lvl 30 for å bli smn?

Det sto også dette:

An issue concerning the accumulation of TP with weapon skills that consist of multiple strikes (i.e. Combo, Penta Thrust, etc.) has been corrected.
TP will be accumulated as usual for that weapon type on the first strike (first two strikes for hand-to-hand attacks or when wielding two weapons), with each subsequent strike accumulating 1 TP.
Accordingly, enemies who are the targets of multiple-strike weapon skills will only gain TP from the first strike (first two strikes for hand-to-hand attacks or when wielding two weapons).
Also, all elemental weapon skills, except for Starlight and Moonlight (which affect only the wielder or party members), will now accumulate TP when used.

Blir det lettere å få TP da etter det jeg har forstått, eller?
 
det er ikke chains of promithia.. det er en updatering som var nå!

Det bety at hvis du har SMN joben i level 20 kan du sloss mot Avatarene slik at du får dem.. Vanligvis brukte man lvl 60 jobber for å sloss mot disse!

Det med TP er at man får mindre tp av multi hit ws
 
Hmmmm. Tror det bare er lettere å få tak i Summoner jobben, advanced job må du være 30 uansett, idiotisk om de gjør om det.

Det blir ikke lettere å få tp. Det blir mye værre. >_<

Du får bare TP får det første slaget, WS som har flere slag som Combo og Penta thrust får bare tp får det første slaget noe som er kjipt :(

Det er det jeg tror ihvertfall.

Er det feil kommer nok Montanah eller Vipex til å si i fra.
 
Lettere? Mener du at det er lettere å få tak i Carbuncles ruby, eller at man ikke trenger å ta den med til alle de forskjellige værtypene i Vana d'iel?

Eller er det noe annet?
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion@17.05.2004, 01.54
Hmmmm. Tror det bare er lettere å få tak i Summoner jobben, advanced job må du være 30 uansett, idiotisk om de gjør om det.

Det blir ikke lettere å få tp. Det blir mye værre.  >_<

Du får bare TP får det første slaget, WS som har flere slag som Combo og Penta thrust får bare tp får det første slaget noe som er kjipt  :(

Det er det jeg tror ihvertfall.

Er det feil kommer nok Montanah eller Vipex til å si i fra.
Det om TPen er rett

Men summoner questen er ikke blitt lettere. Bare at man nå kan få summonene alene ved lvl 20.
 
Hehe bra du fyller ut Vipex.

Jeg så akkurat trailern til Chains of Promathia (den virka hos meg monty, måtte bare trykke 2 ganger :p )

Den så veldig bra ut, masse airships og kule greier. Det var desverre en del lagg.

Skjønte ikke helt det som stod der, men det finner jeg vel ut av.
 
Opprinnelig skrevet av Montana@11.05.2004, 21.21
Jay da registrerte jeg meg for Beta testing, nå er det bare å håpe!
Ikke for virke slem eller slik, men du må ha fått en e-mail fra square for å joine betaen. Og jeg tviler at du fikk mailen, siden du spurte om linken. Tatt fra mailen.

"This invitation is only extended to a select group of fans. Because of the private nature of this application, we ask that you do not forward this e-mail to anyone. Responses from anyone other than the addressed parties will not be accepted. In addition, please submit the application only once. Duplicate applications will be voided and disqualified from the closed beta test."

Så, tviler på at det hjelper å signe up for beta-testingen, men hvem vet? kanskje du har flaks :tommelopp:
 
Sånn mail fra playonline?

Kjipt kanskje jeg har fått jeg også?

Det må jeg sjekke...... Har visst mista email passordet :doh:

Blir visst ikke noe beta testing på meg :( Men er jo fornøyd med Titan serveren uansett.

Lurer på hvordan de hadde løst problemet med AH økonomien, regner ikke med at så mange hadde spilt og da blir det vel litt vanskelig å kjøpe ting på AH.

Gjør det ikke? :confused:


Monty kan du legge ut en link fra den XI sia du skrøt sånn av?