Final Fantasy XI

Nei Haubergon er en tøf armor, du ser mange high lvl warriors bruke den. Tror den er ganske dyr, grunnen til at jeg vill kjøpe den (ikke glemm den gode statsen) er pga WAR AF er gay! Bare Mithras som kler den!

 
Den var jævla bra da. Du får satse på å være Damage dealer isteden for tank med den agility minus 20 da. Koster den mye?
 
Jeg vurdere å skaffe meg Final Fantasy XI, men jeg har noen spørsmål først:

Finnes det noen norske nettbutikker som selger dette spillet utenom Gamesmix? Synest det var en smule dyrt på denne nettbutikken. 699,- kr!!!

Jeg har aldri spill online spill før, og har derfor ikke peiling på hvordan dette fungerer. Men jeg går ut ifra det følger med gode instruksjoner?

Kan noen kort fortalt fortelle meg hva jeg må gjøre for å få alt til å fungere og hva jeg trenger?

Og helt til slutt, skal jeg skaffe meg FF XI eller ikke??? Er det verdt det?
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion@03.05.2004, 18.54
Den var jævla bra da. Du får satse på å være Damage dealer isteden for tank med den agility minus 20 da. Koster den mye?
den koster 1mill gill!

her er et bilde av SAM som bruker den!
 
Opprinnelig skrevet av GameFreak@03.05.2004, 22.05
Jeg vurdere å skaffe meg Final Fantasy XI, men jeg har noen spørsmål først:

Finnes det noen norske nettbutikker som selger dette spillet utenom Gamesmix? Synest det var en smule dyrt på denne nettbutikken. 699,- kr!!!

Jeg har aldri spill online spill før, og har derfor ikke peiling på hvordan dette fungerer. Men jeg går ut ifra det følger med gode instruksjoner?

Kan noen kort fortalt fortelle meg hva jeg må gjøre for å få alt til å fungere og hva jeg trenger?

Og helt til slutt, skal jeg skaffe meg FF XI eller ikke??? Er det verdt det?
Noe du burde tenke på--->

¤ Du har Tid til å spille det. Ikke vits i å spille 2 timer i uken... Må legge noen flere timer i det

¤ Hvis du liker RPG.... Der mye av tiden går med på å utvikle personen

Hvis begge disse passer for deg kan jeg anbefale det
 
Oj Oj oj.. i dag skulle jeg innom Moghousen min for og hente litt cash, og gjett hva som hadde skjedd? ><

Bahamut hadde spist opp moogle!! Se her..

Men heldigvis klarte moogle og skifte joben min til DRG selvom han var inne i bahamuts mage.. Så jeg klarte å drepe Bahamut, men moogle kom seg ikke helt friskt ut.. Stakkars moogle!

Men jeg fikk heldigvis med meg en WHM hjemm som kasta erase på Moogle, så nå er han tilbake til jobben sin! (Kanskje jeg har slitet han litt mye ut?)
 
Mange fine bilder der Monatanah.

Sittet og klippet og limt lenge nå?
 
Takker for svar, og gode råd Vipex.

Noen flere som har noen råd og tips til meg?
 
Spiderman kan du vel bestille fra. Tror ikke det koster så mye der.

Du trenger en litt sterk pc. Det skal visst være en benchpress her et sted, eller var det på det gamle SG?

Find this man a Benchpress XI.

Du trenger ADSL for å spille det på PS2 og du bør ha grei fart på pc også.

Spillet er så absolutt verdt det hvis du liker FF spill.

Jeg hadde heller aldri spilt online spill før (bortsett fra Socom)

Og jeg ble kjempe positivt overrasket.

Det er en haug av instruksjoner og du kan jo bare spørre en av oss som spiller det så skal vi hjelpe deg.
 
Jeg har en rimelig rask pc, og har også nylig fått meg adsl så nå tror jeg absolutt jeg er klar til å gå til anskaffelse av FF XI.
Kommer nok til å trenge mye hjelp til å begynne med ja, så jeg setter stor pris på at du er klar til å hjelpe meg Tyrion.. He he. Det kommer jeg til å trenge.

Ellers kan jeg vel si at jeg elsker Final Fantasy serien.

Hvordan fungerer forresten online spill? Er det en story i spillet? Kan du noengang fullføre spillet?
 
beklager Montana, du har nok rett. men jeg foretrekker DRK, de er de tøffeste.
motoet mitt er seek and destroy uansett. glemmer av å till å ta check på monstrene før jeg angriper. :svette:

navn på en person på FFXI er ikke lett å finne, hvis du vil ha et kult navn.
men jeg fikk mitt :D

Rase: Elvaan
Soulless
Server: Shiva
Linkpearl: FinalHeavenXI (link)
lvl 4 war
lvl 11 mnk
fikk det på onsdag.
noen tips til hva slags våpen som er det beste, kanskje masse tips om hvordan man blir best :D ....eller?
 
hmm.. Dette er karakterene mine i FFXI:

Server: Midgardsormr
Navn: Olorin
Job: Paladin
Subjob: Warrior
Level: 46/23 (main/sub)
Rase: Hume
Hjemby: San d'Oria
Rank: 5

Server: Ragnarok
Navn: Olorin
Job: Black Mage
Subjob: White Mage
Level: 33/16 (main/sub)
Rase: TaruTaru
Hjemby: Windurst
Rank: 3

Server: Ragnarok
Navn: Grimfang
Job: Warrior
Subjob: Monk
Level: 10/5 (main/sub)
Rase: Galka
Hjemby: Bastok
Rank: 2

Server: Unicorn
Navn: Aery
Job: Monk
Subjob: N/A
Level: 11
Rase: Mithra
Hjemby: Windurst
Rank: 2

Chains of Promathia kan bli artig ^^;

Edit: Bestemte meg for å lage en Mithra THF/NIN på unicorn istedenfor en taru mage til (siden jeg har en på ragnarok) ^^;
 
:blunk: Utvidesen: Rise Of The Zilart? Spiller man bare med de spillere som har utvidelsen? Har dere utvidelsen?
Og det skal viss komme enda en utvidelse.
 
Du spiller med alle uansett, de fleste har utvidelsen vi har også den. Du får den også når du kjøper den.

Chains of Promathia heter den nyeste. Håper det blir et par nye jobbe og quester i tillegg til de to nye locationsene som er med.

Ser du er en erfaren og flink spiller Incanus, synd du ikke er med på Titan Serveren.