Final Fantasy XI

Det har ikke kommet ut 16 september. Hvis det har kommet ut så har ingen av de store kjedene Lefdal, Elkjøp eller spaceworld fått det inn. Det skal komme samme dag som CoP updaten og det er om dager.

jeg kommer meg for f ikke på... det klikka mens jeg oppdaterte så jeg har reinstallert hele greia og nå oppdaterer jeg den STORE oppdateringa.. klikker når jeg kommer 50% i downloadinga..

Husker jeg spilte på Ramuh serveren back in the day i februar. Tok meg 4 dager spilling å komme like langt som jeg hadde gjort i 2 uker på Ramuh. Pluss fikk jeg et par norske ls venner. (det var bare meg, Vipex, Spathi, Montanah, Disco og Soulburn den gangen  ) I dag er vi ca 30 stykker som spiller, jeg har ikke spilt på en stund så det har sikkert kommet noen nye jeg ikke vet om heller, men uansett, det er alltids en som er på samme level som deg der, og spørr du pent er det godt mulig vi kan Powerlevle deg en god del levler
Ikke noe særlig nyttig info, men jeg fikk spillet i desember 2003, ergo var også jeg med. ^_^

Opprinnelig skrevet av Tidus@16.09.2004, 16.12
Ikke noe særlig nyttig info, men jeg fikk spillet i desember 2003, ergo var også jeg med. ^_^
103404​
Jeg så deg aldri i Titan knights, det var bare de jeg nevnte som var med da. Du ble ikke med før en god stund i det nye linkshellet. Og hvis du fikk spillet i desember og brukte 4 og en halv måned på å bli level 20 kan du umulig ha spilt mye.

Sånn nå er jeg på Titan serveren så hvis dere vil ha meg med i Ls bare send /tell Ramusama :)
Er i sandy så send meg en linkperle plz
Er ikke loga på før klokka 19.00.

Og hvis det er noen som har en low lvle som kan hjelpe meg med å power lvle i sandy plz send meg en /tell :kul:

Spider'n solgte iallefall spillet til meg, skal snart installere det. ^_^

Redigert: Blægh! Jeg kan ikke registrere før VISA-kortet er i hendene mine, jeg bestiller det imorgen...

Opprinnelig skrevet av Kork@17.09.2004, 15.03
a,a,a atsj-aeriane
jeg var også med (;_;)
103709​
haha, du som ikke visste hvem disco var en gang.

Soffa og fisk/South var med ja, Elvarion ble også ganske tidlig med, men det var lenge bare oss 6 som spilte.

Så ble joinet Aeriane, Asterix, Krylancelo, og etterhvert Hakara som brukte dagevis på å få kommet inn i spillet.

Dette er trist.. :(

Har slettet alle Content IDs og uinstallert FFXI.
Kommer til å savne LSet en del..

Her er det noen bilder: Spathi - FFXI

Noen av bildene trenger litt forklaring:

Alchemist: Dette var min første synth.

Bune: Et High Notorious Monster.

Chocobo tur: Dette er et bilde fra min aller første choco tur.

Jugner guide: Moonshadow guidet meg gjennom Jugner Forest og Batallia Downs slik at jeg kunne besøke Jeuno for første gang. Da var jeg 20BLM/10WHM.

Spathi and Riddick...: Riddick var min aller første venn i spillet. Han kom bort til meg når jeg satt i Windurst Woods. Så sa han: "Hey, we`re about the same Lv." Han var Lv4BLM og jeg var Lv3. Han lærte meg mye, og vi lvlet sammen til jeg var Lv11 og han var Lv9. Så byttet han server pga noen kamerater.

Vip bursdag: Hele LSet skulle møtes i Jeuno for å feire bursdagen til Vip. Så var det bare meg, Monty og Tyrions som møtte opp :ehm...:
Jeg ga ham piler for 10k, som var ganske mye for meg på den tiden.

Husker når Vipex sluttet.. Det er bare et spill, men allikevel. Sinnsykt så trist det var. Vi hadde hjulpet hverandre en del, og han hadde lært meg mye.

Husker vi campet Valkurm Emperor sammen for å skaffe han Emperor Hairpin.
Emperor spawner og jeg klarer å claime han. Jeg var ikke sterk nok på den tiden, så jeg trengte hjelp av Vip, men han ble disconnected >_<
Jeg sprang rundt i ring, men døde til slutt, og noen andre fikk tatt han.

Han som drepte han fikk Emp Pin, men Vipex forklarte at han ble DC og fikk kjøpt den for 80k. Den kostet vel 260k ellerno på AH på den tiden, så 80k var en grei pris.

Skal bli deilig å få et skikkelig liv igjen. Ikke noen flere nettspill på meg.
Kommer til å spille litt PS2 og GC når det kommer noen råe spill i serier jeg følger med i, f. eks FF, MGS, SH, RE osv.

Kommer nok til å poste litt i dette emnet, bare for å følge litt med på hva som skjer med dere. :D

Mine avsluttende stats:

Name: Spathi
Nation: Windurst
Race: TaruTaru - Male
Server: Titan
Rank: 5
Main Jobs: BLM57/WHM37/SMN18
Other: THF25 NIN8 og en masse Lv5.
Playtime: 67 days
LS: NorwegianLifestream og LionHearted.

De som er i "savneboken":

Vipex