Final Fantasy XI

Hei på dere!

Jeg har nettopp skaffet meg spillet, har planer om å sette det opp i kveld. Bli ferdig med registrering o.s.v.
Begynner å spillet spillet i morgen. Hadde satt pris på om noen kunne gitt noen gode råd til en nybegynner. Kanskje jeg møter noen av dere i morgen?

Vi prates i spillets verden. :)

Kanskje du vil ha et world pass da? så du ender opp på samme server som oss?

Jeg kan eventuelt trene med deg i morra kveld, er ganske low lvl. selv. Så latterlig kjedelig å trene alene.

:julenissen:

Kunne godt tenkt meg et world pass ja. Vil også veldig gjerne trene med deg. Det hadde vært super-dupert! :)

Når du starter spilllet uten wp blir du kasta inn på random server, med wp kommer du inn i en specifik server. feks Titan.

Spathi slutter :( Det er kjempetrist, tviler på at jeg kommer til å fortsette nå som han drar. Får lage et goodbye innlegg snart jeg og

Nei, ikke slutt du og. Plutselig slutter alle >_<

Forresten, jeg campet torrent i dag i 5-10 min, fikk han og fikk Monster Signa. Beste camperunden jeg noengang har hatt. :D
3/15 ^_^

Opprinnelig skrevet av Spathi@18.09.2004, 12.16
Dette er trist..   :(

Har slettet alle Content IDs og uinstallert FFXI.
Kommer til å savne LSet en del..

Her er det noen bilder: Spathi - FFXI

Noen av bildene trenger litt forklaring:

Alchemist: Dette var min første synth.

Bune: Et High Notorious Monster.

Chocobo tur: Dette er et bilde fra min aller første choco tur.

Jugner guide: Moonshadow guidet meg gjennom Jugner Forest og Batallia Downs slik at jeg kunne besøke Jeuno for første gang. Da var jeg 20BLM/10WHM.

Spathi and Riddick...: Riddick var min aller første venn i spillet. Han kom bort til meg når jeg satt i Windurst Woods. Så sa han: "Hey, we`re about the same Lv." Han var Lv4BLM og jeg var Lv3. Han lærte meg mye, og vi lvlet sammen til jeg var Lv11 og han var Lv9. Så byttet han server pga noen kamerater.

Vip bursdag: Hele LSet skulle møtes i Jeuno for å feire bursdagen til Vip. Så var det bare meg, Monty og Tyrions som møtte opp  :ehm...:
Jeg ga ham piler for 10k, som var ganske mye for meg på den tiden.

Husker når Vipex sluttet.. Det er bare et spill, men allikevel. Sinnsykt så trist det var. Vi hadde hjulpet hverandre en del, og han hadde lært meg mye.

Husker vi campet Valkurm Emperor sammen for å skaffe han Emperor Hairpin.
Emperor spawner og jeg klarer å claime han. Jeg var ikke sterk nok på den tiden, så jeg trengte hjelp av Vip, men han ble disconnected  >_<
Jeg sprang rundt i ring, men døde til slutt, og noen andre fikk tatt han.

Han som drepte han fikk Emp Pin, men Vipex forklarte at han ble DC og fikk kjøpt den for 80k. Den kostet vel 260k ellerno på AH på den tiden, så 80k var en grei pris.

Skal bli deilig å få et skikkelig liv igjen. Ikke noen flere nettspill på meg.
Kommer til å spille litt PS2 og GC når det kommer noen råe spill i serier jeg følger med i, f. eks FF, MGS, SH, RE osv.

Kommer nok til å poste litt i dette emnet, bare for å følge litt med på hva som skjer med dere.  :D

Mine avsluttende stats:

Name: Spathi
Nation: Windurst
Race: TaruTaru - Male
Server: Titan
Rank: 5
Main Jobs: BLM57/WHM37/SMN18
Other: THF25 NIN8 og en masse Lv5.
Playtime: 67 days
LS: NorwegianLifestream og LionHearted.

De som er i "savneboken":

Vipex
Aeriane
Montanah
Tyrions
Asterix
Catria
Blaxican

Lykke til videre!
104141​

Synd at du også slutter Spathi.... Vi hadde mye morro ilag.... Fikk liksom aldri vite hvorfor du slutter. Er det fordi du kjedet deg eller at du syntes at ting i spillet tok for mye tid (*'_') ?

Uansett håper jeg at jeg ser noen av dere i World of warcraft når det kommer... Spesielt håper jeg at jeg vil se Spathi ,month og Tyrions der når det kommer.... Men er vel kanskje for mye å håpe på (^_^)

Opprinnelig skrevet av Spathi@18.09.2004, 12.16
Dette er trist..  

Har slettet alle Content IDs og uinstallert FFXI.
Kommer til å savne LSet en del..

Her er det noen bilder: Spathi - FFXI

Noen av bildene trenger litt forklaring:

Alchemist: Dette var min første synth.

Bune: Et High Notorious Monster.

Chocobo tur: Dette er et bilde fra min aller første choco tur.

Jugner guide: Moonshadow guidet meg gjennom Jugner Forest og Batallia Downs slik at jeg kunne besøke Jeuno for første gang. Da var jeg 20BLM/10WHM.

Spathi and Riddick...: Riddick var min aller første venn i spillet. Han kom bort til meg når jeg satt i Windurst Woods. Så sa han: "Hey, we`re about the same Lv." Han var Lv4BLM og jeg var Lv3. Han lærte meg mye, og vi lvlet sammen til jeg var Lv11 og han var Lv9. Så byttet han server pga noen kamerater.

Vip bursdag: Hele LSet skulle møtes i Jeuno for å feire bursdagen til Vip. Så var det bare meg, Monty og Tyrions som møtte opp  :ehm...:
Jeg ga ham piler for 10k, som var ganske mye for meg på den tiden.

Husker når Vipex sluttet.. Det er bare et spill, men allikevel. Sinnsykt så trist det var. Vi hadde hjulpet hverandre en del, og han hadde lært meg mye.

Husker vi campet Valkurm Emperor sammen for å skaffe han Emperor Hairpin.
Emperor spawner og jeg klarer å claime han. Jeg var ikke sterk nok på den tiden, så jeg trengte hjelp av Vip, men han ble disconnected  >_<
Jeg sprang rundt i ring, men døde til slutt, og noen andre fikk tatt han.

Han som drepte han fikk Emp Pin, men Vipex forklarte at han ble DC og fikk kjøpt den for 80k. Den kostet vel 260k ellerno på AH på den tiden, så 80k var en grei pris.

Skal bli deilig å få et skikkelig liv igjen. Ikke noen flere nettspill på meg.
Kommer til å spille litt PS2 og GC når det kommer noen råe spill i serier jeg følger med i, f. eks FF, MGS, SH, RE osv.

Kommer nok til å poste litt i dette emnet, bare for å følge litt med på hva som skjer med dere.  :D

Mine avsluttende stats:

Name: Spathi
Nation: Windurst
Race: TaruTaru - Male
Server: Titan
Rank: 5
Main Jobs: BLM57/WHM37/SMN18
Other: THF25 NIN8 og en masse Lv5.
Playtime: 67 days
LS: NorwegianLifestream og LionHearted.

De som er i "savneboken":

Vipex
Aeriane
Montanah
Tyrions
Asterix
Catria
Blaxican

Lykke til videre!
104141​

Lykke til videre spathi ; ) vurderer selv å slutte D; men vet ikke om jeg greier å slette accounten T_T det blir vanskelig min totale playtime er vel på godt over 40 dager, :blunk:
kommer til å savne deg spathi! /sigh (i don't fell well) (can you hear me?) (cry)

/SALUTE <spathi>! !!!!!

Viva La Norwegian Lifestream!

PSPS: edit: hvis noen har webspace på 30/200 mb ;) så pls post her skulle gjerne lagt ut noen filer/filmer !_! (PSPSPS) føler virkelig vondt med tanken på å slette accen

(ps#4) tar imot all kritikk på gramatikken osv, henviser bare til klokka og at det er lørdag; )

dette tullet med at alle skal slutte suger... og kan noen skaffe disse gutta et wp? (jeg hadde gjort det selv hadde jeg ikke vært så fattig)

Jeg ville bare si hei:

<--- Tomme

Jeg har ikke spillt på 2 uker, har vært optatt
(spillt litt wow etc)
møtte forresten Decontain på by'n på Fredag...
Kan ikke huske hva vi snakka om menmen.

I hvertfall jeg er ikke død.

Edit: Spathi D;

Vipex: Grunnen til at jeg slutter er for at det tar for mye tid. Har en playtime på 1600 timer nå, og jeg startet å spille i Mars 04.

Det er så deilig med et skikkelig liv igjen. :p

Opprinnelig skrevet av Spathi@19.09.2004, 11.15
Vipex: Grunnen til at jeg slutter er for at det tar for mye tid. Har en playtime på 1600 timer nå, og jeg startet å spille i Mars 04.

Det er så deilig med et skikkelig liv igjen.   :p
104641​

får se hvor lenge du holder da, de fleste kommer tilbake
på et eller annet punkt.

fy faen ass skal tyrions dra også!?!?

Nå begynner jeg og komme på den tanken også :(.. hadde dt ikke vært for at jeg har et jævla rått LS hadde jeg nok joina strømmen...

Jeg kommer nok ikke til å slette accounten å slutte og spille fullstendig, har bare veldig mye og gjøre for tiden, lappen, skole, fotball,venner ting som alltid har vært der alltid (bortsett fra lappen da ;) ) men de tingene har blitt viktigere for meg i det siste derfor får jeg lite tid til FFXI.

Dessuten var det kjipt og lete etter party i timesvis uten lykke. Selv om jeg var pld var det sjelden jeg fikk pt :(

Men jeg kommer nok til å være innom innemellom for å holde kontakten med ls venner og spill venner og sikkert lage litt kaos i Vanadiel :p

Opprinnelig skrevet av Agahnim@19.09.2004, 13.35
Hvor mye koster WP?
104716​
Et wp koster rundt 1500 gil i vanadiel. Du får ikke kjøpt det, vi må kjøpe det for deg. Det er mulig det Wpet som ble lagt ut her for litt siden fremdeles kan brukes.

Gå på playonline -> Playonlineviewer -> pub -> home01 -> open -> screenshots

Der er alle screensene dine, må få meg en page så jeg kan fått vist noen bilder som bringer fram gode minner fra spillet.