Final Fantasy XI

uff... sorry ass men ingen får visst tak i wp >< (jeg har fått meg mule endte opp med at jeg levla den da :p)
 
Jeg har ikke hatt penger til å betale PlayOnline-regningen, det teite Visa-gebyret på 250,- ble trukket rett før PlayOnline rakk å hente pengene, dermed gikk kontoen min i minus ... Bah!


Uansett så lurer jeg litt på hvordan man skaffer WP, en venn av meg fra skolen vil inn på Titan. Jeg tenkte jeg skulle skaffe ham et WP når jeg fikk betalt regningen min.
 
Noen som vet hvor lang tid det kan ta før pengene blir trukket? Jeg spilte en del før, og da mener jeg å huske at pengene ble trukket i begynnelsen av neste måned, men da jeg spilte igjen en uke i september ble det ikke trukket noe i oktober, og det har heller ikke blitt trukket noe denne måneden. Jeg kan ikke se for meg at de bare "glemmer" å ta betalt, så jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd.
 
Merkelige greier. Noen andre som har opplevd at pengene ikke har blitt trukket? Jeg spilte bare i en uke og måtte lage ny profil, men jeg regner jo med at de tar seg betalt uansett. Ganske kjedelig å hele tiden måtte passe på at det er penger på kontoen i tilfelle de skulle finne på å trekke pengene noen måneder etter.

Edit: Kan det være slik at man får 30 nye dager gratis når man lager ny profil? Noen som vet?
 
Jeg er på Hades jeg..
Er det noen av dere der..?

Finner bare der amerikanere jeg..
Men jeg koser meg der jeg, spillet er jo drit bra..

Åssen gjør man det med wp da?
 
Langt ifra bare amerikanere på Hades, er masse europeere der. 5 norske som jeg vet om, og en hel haug med svensker (selv om noen av dem har ditcha oss for WoW).
 
Opprinnelig skrevet av Avenius@10.11.2004, 19.09
Langt ifra bare amerikanere på Hades, er masse europeere der. 5 norske som jeg vet om, og en hel haug med svensker (selv om noen av dem har ditcha oss for WoW).
133505​
Ok, har bare møtt amerikanere og en finske jeg..
 
Opprinnelig skrevet av Avenius@10.11.2004, 19.09
Langt ifra bare amerikanere på Hades, er masse europeere der. 5 norske som jeg vet om, og en hel haug med svensker (selv om noen av dem har ditcha oss for WoW).
133505​
Ok, har bare møtt amerikanere og en finske jeg..
 
Opprinnelig skrevet av Spathi@11.11.2004, 01.29
POL staffen holder på å gjenopprette den gamle characteren min nå!

Innen en uke er den lille taruen tilbake igjen ;)
133798​
Jeg husker navnet spathi..

Kan det være deg?
 
Jeg heter ihvertfall Rebel, og er blm lvl 9..
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@11.11.2004, 20.39
Digg at du får tilbake charen^^  (kan jeg få tilbake litt peng da? behøver spells><)
134181​
Jeg er så lei av klaginga di. Jeg har jo nettopp gitt deg masse fiske utstyr som du kan tjene 20k dagen på hvis du gidder. Dessuten: Kan jeg få tilbake litt peng??? Gav ikke Spathi deg en del når han slutta? Skal han gi enda mer tilbake til deg?