Final Fantasy XI

Fått meg ny pc nå,og lurer bare på om characteren ligger online, slik at jeg kan legge inn ffxi på den nye dataen og fortsette å spille med den samme characteren? Antar man kan det,men vil bare være sikker ^_^
 
Det koster 12 dollar i måndeden dvs ca 100 kroner. Det koster også 1 dollar for hver character du registrerer. Det må betales med Visa. Ikke Visa elektron, så hvis du er under 18 må du spørre om lov fra forelderene dine om du kan bruke deres kort.

Det blir automatisk trukket 12 dollar fra kontoen den første hver måned.
 
Tyr, hvor blir det av deg a? Ikke så mye som tenk på å slutte. Blir ingen igjen etter hvert. Du, jeg og Hasukasu kunne jo lage static party (hvis du klarer å ta meg igjen litt :p ) Men uansett, FAEN å vanskelig AF buksa til RDM er >_< . Overcampa hele tida. Spathi jeg hjalp deg, og du stikker av <_< .
 
Tviler på at jeg fortsetter. Kommer på en dag for å gi bort alt utstyr og gilsa mine. Har rett å slett ikke tid til mere ff. Skole, jobb og fotballen tar opp all tiden min. Dessuten har jeg en haug med nye spill nå. PES 4, Star Ocean, GTA SA, KOTOR, Max Payne 2 SIMS 2, Rome Total War. Alt for mange spill, alt for lite tid :p
 
Her er en film med meg og asterix som pwner Dragen i Dragoon questet.
Høyre klikk på linken og trykk lagre mål som...
 
uff hadde det ikke tatt 6 timer å laste ned den filmen hadde jeg nok gjort det... (hva slags lav båndbredde server er den på???)
 
Okay da har jeg organisert en fisketur utenfor Windy med hjelp av Asterix og Arago den blir etter 12.00 for alle som sover lenge ;)
har noen spørsmål kan dere spørre meg i spillet eller her på forumet snakkes i morra^^
 
okay fisketuren ble litt mislykka bare meg og asterix lol men det var gøy da synd at erd og arago måtte dra ><
 
Uff lol visste ikke at freewebs hadde så ræva server, skal prøve å finne en mye sjappere server sånn at dere kan få lasta ned filmen.
 
I dag har jeg fått FFXI!!!!!!!! Yeah!

Nå må jeg bare få tak i en snill person med visa/mastercard,:svette:
før jeg får være med på moroa..
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@07.11.2004, 20.23
si ifra her på forumet når du har registrert og trenger worldpass
131492​
Spillet oppdateres nå.. gleder meg..
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@07.11.2004, 20.23
si ifra her på forumet når du har registrert og trenger worldpass
131492​
Kan jeg få et worldpass nå?

Vet ikke helt hva det er men..
 
du må skrive det inn når du velger titan (jeg har litt tynt med cash akkurat nå... skal se om noen andre kan)
 
Opprinnelig skrevet av Evehr@08.11.2004, 14.30
du må skrive det inn  når du velger titan (jeg har litt tynt med cash akkurat nå...  skal se om noen andre kan)
131955​

TYNT MED CASH? jeg gav deg fiske utsytr til en verdi av 30k jo